Jedyny w Warszawie salon Primavera Furniture przyjął pierwszych klientów
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W warszawskiej Domotece oficjalnie otworzył się salon marki Primavera Furniture, cenionego polskiego producenta mebli klasy premium. Salon o powierzchni blisko 550 m2 pierwszych klientów przyjął 10 stycznia 2024 r. Tym samym szeroka oferta produktów wyposażenia wnętrz największego w Polsce centrum designu została uzupełniona o wysokiej jakości meble tapicerowane. To jedyny w Warszawie salon luksusowej marki.
Primavera Furniture to ceniony polski producent wysokiej klasy mebli tapicerowanych, a także stołów i stolików, który w swojej ofercie posiada zarówno przedmioty do wyposażenia wnętrz, jak i kolekcje mebli ogrodowych. Marka słynie z wysokiej jakości produktów premium o nowoczesnym, eleganckim designie, wykonanych z wysokogatunkowych tkanin obiciowych. Marka została założona w 2006 roku i współcześnie cieszy się popularnością wśród zagranicznych klientów, o czym świadczą rynkowe sukcesy w Europie Środkowej, Zachodniej i Skandynawii, a także Stanach Zjednoczonych oraz Kanadzie. Możliwe było to dzięki filozofii marki, dla której największą wartością jest indywidualny styl nadawany wnętrzom przez jej użytkowników. Dlatego też w kolekcji Primavera Furniture znaleźć można ponad 500 modeli mebli z możliwością dopasowania 120 różnorodnych tkanin.
"Jestem niezwykle podekscytowany otwarciem nowego salonu Primavera Furniture w Warszawie. Wymagało to dużo ciężkiej pracy, intensywny okres przedświąteczny nie ułatwiał zadania naszemu zespołowi. Niemiej chciałbym im wszystkim gorąco podziękować za ogromne zaangażowanie i wysiłek jaki włożyli w realizację tego projektu. Uzyskany efekt spełnił nasze oczekiwania i jesteśmy z niego bardzo dumni. Wybierając kolekcję prezentowaną w nowym sklepie chcieliśmy pokazać topowe produkty, cieszące się zainteresowaniem klientów od wielu lat. Znajdą tam Państwo także najnowsze bestsellery, które z niemałym powodzeniem wprowadziliśmy do kolekcji w ubiegłym roku. Szczerze wierzę w to, że sprostamy wszystkim wymaganiom klientów odwiedzających Domotekę, a zaprezentowana gama produktów wyróżni nas na tle znakomitej konkurencji. Bardzo się cieszę na myśl o otwarciu i chciałbym wszystkich serdecznie zaprosić do wizyty w nowym sklepie Primavery" – mówi Robert Hestkowski, Prezes firmy Primavera Furniture.
Najnowszy i jedyny w Warszawie salon marki Primavera Furniture został otwarty 10 stycznia 2024 r. w przestrzeni Centrum Designu Domoteka przy ul. Malborskiej 41. Z myślą o warszawskich klientach oddano salon o wielkości 544,44 m2. Za wynajem lokalu w Centrum odpowiadała agencja Cushman & Wakefield, wieloletni partner Domoteki. Umowa pomiędzy podmiotami została podpisana na okres 7 lat.
„Warszawska Domoteka proponuje szeroką i zróżnicowaną ofertę dla osób poszukujących inspiracji, doradztwa i wysokiej jakości produktów. Pracując od lat z firmą Pradera dbamy o to, aby grono najemców tego centrum wpisywało się w zmieniające się trendy. Primavera Furniture jest świetnym przykładem polskiej marki, która odpowiada na wszystkie te potrzeby", mówi Ada Budynek, Leasing Team Manager, w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield, odpowiadającej za rekomercjalizację Domoteki.
Jak podkreśla przedstawiciel Właściciela Domoteki, produkty polskiej marki stanowić będą perfekcyjne uzupełnienie oferty komercyjnej obiektu. Aktualnie na tę szeroką ofertę składa się ponad 50 salonów z przedmiotami i akcesoriami dedykowanymi wnętrzom o różnej funkcji i stylistyce. Łącznie to ponad 600 polskich i zagranicznych marek, z których część dostępna jest wyłącznie w Domotece. Salon Primavera Furniture znalazł się więc wśród takich wnętrzarskich marek premium jak: BoConcept, Dion, Hastens, NAP, Natuzzi Editions Store czy Rolf Benz.
„Przestrzeń Centrum Designu Domoteka to miejsce dedykowane ekskluzywnym markom, które na pierwszym miejscu stawiają najwyższą jakość i standard wykonania oraz ponadczasowe wzornictwo. Jako Właścicielowi Domoteki zależy nam na tym, by proponować naszym klientom precyzyjnie wyselekcjonowaną ofertę: różnorodną i uzupełniającą się zarazem, odpowiadającą na indywidualne potrzeby każdego klienta. Szczególnie cieszymy się, gdy tę ofertę mogą wzbogacić polscy projektanci bądź producenci, tacy jak marka Primavera Furniture” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.