Komunikaty PR

Jogurty naturalne OSM Piątnica z intensywnym wsparciem reklamowym

2022-05-05  |  13:00
Biuro prasowe

Znane i cenione przez konsumentów Jogurty naturalne z Piątnicy wspierane będą szerokozasięgową kampanią reklamową. Rozpocznie się ona 5 maja, obejmując: emisje spotów reklamowych w największych stacjach telewizyjnych, działania promocyjne w kanałach digital, VOD, social media oraz w gazetkach promocyjnych. Nowe spoty oraz cała kampania podkreślają najważniejsze cechy produktu: prosty skład, aksamitną konsystencję oraz naturalnie pyszny smak.

Jogurty naturalne w nowej odsłonie – nowoczesne opakowanie, jeszcze gęstsza konsystencja!

Jogurty naturalne z Piątnicy dostępne są obecnie w nowych opakowaniach z przejrzystą i czytelną grafiką, która wyraźnie komunikuje wyjątkowe cechy produktu oraz wartości wpisane w tożsamość marki – prosty i naturalny skład, lokalne pochodzenie oraz autentyczność. Wraz ze zmianą opakowań Jogurty naturalne z Piątnicy zyskały jeszcze gęstszą, bardziej aksamitną konsystencję. Dodatkowo powiększeniu uległa gramatura Jogurtu naturalnego 170 g, który teraz dostępny w kubeczku o pojemności 180 g.

Jogurt naturalny, TAKI W SAM RAZ  – z Piątnicy, no bo skąd!

Jogurt naturalny z Piątnicy posiada niezmienny od momentu wprowadzenia prosty skład – zawiera jedynie mleko i żywe kultury bakterii jogurtowych. Wyróżnia się on także kremową konsystencją i wyjątkowo delikatnym smakiem. To doskonały produkt dla osób w każdym wieku, dbających o zdrową i dobrze zbilansowaną dietę. Jogurt naturalny dostarcza pełnowartościowego białka, a także wapnia – zawiera aż 140 mg wapnia na 100 g produktu. To pyszna i zdrowa przekąska na każdą porę dnia. Smakuje wyśmienicie bez żadnych dodatków, jedzony bezpośrednio z kubeczka, jak również z granolą,  owocami, płatkami zbożowymi, otrębami czy musli. Idealnie sprawdza się do przygotowania lekkich deserów, sałatek oraz sosów.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.