Karnawał z Fyrklӧvern
CELEBRATION to propozycja dla osób, które pragną by aranżacja karnawałowego stołu przybrała delikatny i romantyczny charakter. Ten kobiecy, biały serwis o opływowym kształcie jest nie tylko delikatny ale jednocześnie elegancki. Podczas uroczystych okazji doskonale skomponuje się ze złotymi elementami takimi jak podkładki czy sztućce. Nasi bliscy z przyjemnością będą delektować się przysmakami podanymi w tak wyjątkowej oprawie.
Porcelana DIAMOND to wyjątkowy projekt duetu szwedzkich projektantów biżuterii Dyrberg/Kern. Łączy w sobie elegancję, klasyczną formę oraz inspirację brylantami. Jej nowoczesny design, unikalne wzornictwo i geometryczne zdobienia ze złota, gwarantują bogaty, ekskluzywny, a jednocześnie wysmakowany efekt aranżacji karnawałowego stołu. Doskonale sprawdzi się ona w towarzystwie eleganckich, kryształowych kieliszków o złotych ornamentach współgrających z tą kolekcją porcelany.
Dla wszystkich osób, które chcą podkreślić wyjątkowość organizowanej imprezy, idealny będzie serwis VICTORIA. Wykreowany na cześć szwedzkiej następczyni tronu przez projektantkę Anne Rooslien, zachwyca królewskim designem i unikalnym wzornictwem. Propozycję tą wyróżnia 18-karatowego złota oraz elegancki falisty kształt. Dopełnienie kompozycji stołu mogą w okresie karnawału pełnić ekskluzywne złote sztućce z linii Diamond, lśniące ornamenty oraz świeże kwiaty.
Niepowtarzalna zastawa, której ponadczasowy, klasyczny charakter w zachwycający sposób tworzy niezwykłą aranżację stołu to ostatnia z karnawałowych propozycji Fyrklӧvern. Serwis POLSKA 100 cechuje subtelna szlachetność i wytworność. Jest to efekt unikalnego designu, który łączy w sobie oryginalny, owalny kształt, klasykę bieli. Efektu dopełnia luksus zdobień wykonanych z 18-karatowego złota oraz platyny. Ręcznie litografowany, dynamiczny dekor w postaci dwóch przecinających się wstęg dodaje porcelanie nowoczesności i lekkości. Eleganckim dopełnieniem aranżacji stołu w trakcie karnawałowego przyjęcia będzie seria kryształowa linii POLSKA 100. Ambasadorką marki POLSKA 100 jest wielka artystka Grażyna Brodzińska – międzynarodowej sławy śpiewaczka operetkowa, musicalowa i operowa, której wybitny talent i wyjątkowy głos, a także przywiązanie do narodowej tradycji rozsławiają polską kulturę na całym świecie.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.