Komunikaty PR

Kasia Sokołowska zachwyca stylizacją podczas pokazu mody marki MMC!

2021-10-22  |  12:00
Biuro prasowe

Jedna z najpopularniejszych reżyserek pokazów mody w Polsce kolejny raz zachwyca jesienną stylizacją! Podczas pokazu mody duetu MMC Kasia Sokołowska zaprezentowała się w skórzanej spódniczce w kolorze khaki, czarnej, eleganckiej koszuli oraz niezwykle modnym w tym sezonie, długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła zachwycającymi kozakami na wysokim obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji, którą stworzyła w ramach współpracy z marką Kazar. 

 

20 października w studio fotograficznym LAS odbył się pokaz mody duetu MMC. Na wydarzeniu pojawiło się mnóstwo znanych i lubianych osobowości medialnych, a uwadze gości i fotoreporterów z całą pewnością nie umknęła Kasia Sokołowska, która zachwyciła swoją propozycją jesiennej stylizacji. Znana ze świetnego gustu najpopularniejsza reżyserka pokazów mody w Polsce zaprezentowała się w krótkiej, skórzanej spódniczce, eleganckiej, czarnej koszuli oraz długim trenczu w kratkę. Całość uzupełniła kozakami na obcasie z najnowszej, kapsułowej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22, którą stworzyła wspólnie z firmą Kazar. W ramach współpracy z polską marką Sokołowska zaprojektowała autorskie linie butów oraz torebek, które natychmiast rozkochały w sobie kobiety w całej Polsce. Wspomniana kolekcja jurorki programu Top Model – Kasia City Stories – zadebiutowała w salonach oraz na stronie internetowej w pierwszej połowie września. Znajdziemy w niej m.in. propozycje torebek o różnych rozmiarach i kolorach, idealnych zarówno na co dzień, jak i oficjalne wydarzenia, a także skórzane buty na płaskiej podeszwie oraz te bardziej eleganckie – na obcasie. Niezwykle modne w tym sezonie "slouchy boots", które Sokołowska zaprezentowała podczas pokazu MMC, charakteryzują się luźną, marszczoną cholewką i finezyjnym wiązaniem na wysokości kolana. Znajdziemy je w trzech wariantach kolorystycznych – czerni, brązie i złamanej bieli, na stronie internetowej kazar.com oraz w salonach marki. Warto również dodać, że z myślą o mężczyznach firma niedawno zaprezentowała efekty współpracy z Grzegorzem Krychowiakiem. Kolekcja Kazar x Balamonte również jest już dostępna stacjonarnie oraz online.

Więcej informacji na temat marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć