Komunikaty PR

Kiedy warto zdecydować się na prysznic typu walk-in?

2022-08-22  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Kabina prysznicowa typu walk-in to rozwiązanie, które przypadnie do gustu nie tylko miłośnikom nowoczesnego minimalizmu. Ich oszczędnej formie towarzyszy bowiem maksimum wygody, a także bezpieczeństwo i higiena.

Prysznic typu walk-in to nic innego jak otwarta kabina prysznicowa, która składa się z prostych, gładkich tafli szkła. Dzięki swojej minimalistycznej formie takie rozwiązanie można z łatwością zaaranżować w przestrzeni każdej łazienki. Tego rodzaju kabiny docenią zwłaszcza osoby starsze i z niepełnosprawnościami, a także rodzice małych dzieci.

Prysznic typu walk-in – w jakich łazienkach sprawdzi się najlepiej?

Wiele osób marzy o wygodnym, minimalistycznym prysznicu, do którego wystarczy wejść, aby szybko się odświeżyć. Taką możliwość – która okazuje się bezcenna w trakcie letnich upałów – dają kabiny prysznicowe typu walk-in. W jakich łazienkach sprawdzą się najlepiej?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta: w każdej, w której istnieje chęć lub potrzeba zainstalowania minimalistycznego prysznica. Marki Geberit i Koło posiadają szeroką ofertę różnego rodzaju brodzików do pryszniców typu walk-in. Niektóre z nich można też docinać, aby perfekcyjnie dopasować je do każdego rodzaju wnętrza.

Dobrej jakości brodziki z powłoką antypoślizgową zapewniają maksymalne bezpieczeństwo i pełen komfort korzystania ze strefy prysznicowej. Zaspokajają potrzeby nawet najbardziej wymagających użytkowników. Mowa przede wszystkim o osobach starszych i z niepełnosprawnościami – również tych, które poruszają się na wózku inwalidzkim.

- Warto wspomnieć o praktycznym rozwiązaniu, jakim jest wykonanie siedziska pozwalającego na komfortowe użytkowanie prysznica przez osoby starsze lub z ograniczoną motoryką, co może być dodatkowym atutem także dla kobiecej wygody jako podest umożliwiający oparcie nogi przy depilacji lub balsamowaniu – zauważa Ewa Czopko, architekt wnętrz z pracowni Decoroom.

Warto dodać, że prysznice typu walk-in stanowią również ogromne ułatwienie dla rodzin z małymi dziećmi. Wystarczy wstawić do kabiny krzesełko, aby korzystanie z prysznica stało się dla małego czyściocha komfortowym i całkowicie bezpiecznym doświadczeniem.

Brodziki prysznicowe typu walk-in – wygodne i piękne

Brodziki prysznicowe dają niezwykle szerokie możliwości aranżacyjne. Takie są na przykład ultrapłaskie modele marek Geberit i Koło, które mają możliwość zlicowania z podłogą. To najlepsze rozwiązanie, jeżeli zależy nam na maksymalnej higienie.

- Myśląc o technice sprzyjającej utrzymaniu wysokiej higieny w łazience, warto wspomnieć o brodzikach kompozytowych z możliwością zlicowania produktu z posadzką. Zastosowanie tego rozwiązania redukuje ilość fug w łazience, szczególnie w tak problematycznym miejscu jak prysznic. Pozwala nam to uniknąć nieestetycznego brudzenia fug oraz osadzania się kamienia w przestrzeniach międzypłytkowych – tłumaczy Ewa Czopko, architekt wnętrz Decoroom.

Wyjątkowo elegancki brodzik Geberit Sestra wykonano z trwałej żywicy kamiennej, którą pokrywa odporna na uszkodzenia i zarysowania żelkotowa powłoka. Powierzchnia brodzika jest teksturowana i posiada wyjątkowe właściwości antypoślizgowe klasy C. Oprócz wysokich walorów estetycznych i bezpieczeństwa, brodzik Geberit Sestra gwarantuje optymalną higienę dzięki biegnącemu wzdłuż brodzika wpustowi, który zapobiega gromadzeniu się brudu.

Brodzik Geberit Olona również wykonano z żywicy kamiennej i pokryto żelkotową powłoką. Gładka, ciepła i miła w dotyku matowa powierzchnia jest odporna na uderzenia, zarysowania, a nawet promieniowanie UV. Posiada właściwości antypoślizgowe klasy C.

Równie komfortowy jest brodzik Koło Nemea. Wyróżnia go elegancka, gładka, a zarazem odporna na zarysowania powierzchnia z akrylu. Do wyboru mamy wersję matową (o właściwościach antypoślizgowych klasy A) lub delikatnie błyszczącą.

Niezwykle istotnym elementem brodzika jest odpowiedni odpływ. W odróżnieniu od większości tego typu modeli odpływ liniowy Geberit CleanLine gwarantuje maksymalną higienę. Nie posiada ukrytych miejsc i zakamarków, a więc nie gromadzi się w nim brud. Odpływy są dostępne w kilku modelach i długościach. Dodatkowo można je dowolnie przycinać, co ułatwia ich montaż w niemal każdej kabinie prysznicowej.

Niezwykle eleganckim i równie higienicznym rozwiązaniem jest też odpływ ścienny Geberit. Wzmacnia estetyczny efekt minimalizmu w strefie prysznicowej, a przy tym przełamuje konwencjonalne podejście, w którym odpływ znajduje się w podłodze. Istnieje również możliwość wklejenia własnego materiału w specjalną ramkę pokrywy, dopasowując go idealnie do wystroju wnętrza.

Szeroka oferta brodzików marki Geberit i Koło umożliwia perfekcyjne dopasowanie tego elementu łazienki do potrzeb każdego użytkownika. W połączeniu z odpowiednim odpływem stworzenie wymarzonej strefy prysznicowej z kabiną walk-in jest niezwykle proste!

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.