Klejnot wśród opraw – żyrandol Corona od Cleoni
Niegdyś kojarzone były jedynie z pałacowymi wnętrzami, pełnymi przepychu – żyrandole, bo o nich mowa, powracają dziś do łask, a w nowoczesnej odsłonie zachwycają elegancją i nietuzinkowym designem.
Cleoni Corona to stylowa lampa wisząca, stworzona na wzór klasycznego żyrandola. Oprawa składa się z okręgu o średnicy 1 metra, na którym, za pomocą ozdobnych haczyków, zawieszono 10 okrągłych kloszy – każdy o średnicy 200 mm. Dzięki nim światło rozprzestrzenia się równomiernie wokół lampy, a każde wnętrze zostaje bardzo dobrze i równomiernie doświetlone.
Corona to oprawa o klasycznej formie i nowoczesnym designie, która będzie ozdobą zarówno wnętrz mieszkalnych, jak i pomieszczeń restauracyjnych czy hotelowych. Umieszczona w centralnym punkcie skupi na sobie wzrok i stanie się niekwestionowaną dekoracją pomieszczenia. Lampa Cleoni to zatem idealna propozycja dla wszystkich osób, które poszukują wyjątkowych i modnych dodatków aranżacyjnych.
Oprawa oświetleniowa Corona wykonana została z wysokiej jakości stali, dostępnej w 8 standardowych kolorach, o matowym wykończeniu matowym. Na szczególną uwagę zasługują modne ostatnio warianty w metalizujących odcieniach złota, srebra oraz miedzi.
Lampa wisząca Corona – od ok. 5100 zł (brutto)
Gwarancja: 2 lat

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.