Klienci i architekci mogą liczyć na wsparcie Franke online
Od miesiąca wiele codziennych aktywności przeniosło się do internetu. W sieci pracujemy, spotykamy się z przyjaciółmi i znajdujemy rozrywkę. Tam też robimy coraz więcej zakupów i szukamy praktycznych porad w doborze właściwych produktów. W odpowiedzi na te potrzeby Franke organizuje cykl prezentacji i konsultacji online.
Poniedziałki dla klientów indywidualnych
Wiele osób szuka w sieci porad na temat optymalnych urządzeń do swojej kuchni. Najlepszym sposobem ich zdobycia jest rozmowa z ekspertem. Zatem zamiast żmudnego przeczesywania dziesiątek stron i porównywania opinii z forów internetowych, Franke proponuje czat z ekspertem. W każdy poniedziałek odpowiedź na nurtujące nas pytania znajdziemy na firmowym Facebooku Franke. Wystarczy w godzinach od 10:00 do 12:00 wejść na czat, by uzyskać profesjonalną poradę. Dzięki temu dowiemy się jakie urządzenie będzie najlepsze do naszego stylu życia i kuchni, gdzie kupić sprzęt czy zamówić do niego części zamienne.
Wtorki dla architektów i projektantów
Z myślą o profesjonalistach zajmujących się projektowaniem wnętrz Franke uruchamia webinar. Prezentacja online będzie prowadzona co wtorek, za każdym razem na inny temat. W pierwszej części zagadnienie dnia omówi ekspert, do którego można wysyłać pytania. Na wszystkie odpowie w drugiej części spotkania. Żeby wziąć udział w webinarze wystarczy się zarejestrować, wysyłając maila na adres katarzyna.niezabitowska@franke.com W odpowiedzi otrzymamy link do zalogowania na platformę z informacją jak z niej korzystać. Liczba miejsc jest ograniczona, a samo szkolenie jest bezpłatne. Warto też wspomnieć o innym cenionym przez architektów udogodnieniu, czyli o bryłach 3D produktów. Można je znaleźć na stronie internetowej www.franke.pl/ks do pobrania przy opisach poszczególnych urządzeń oraz w zakładce „centrum pomocy – b2b”.
Typowe strony internetowe na temat produktów i zamieszczane tam zakładki FAQ (najczęściej zadawane pytania) często nie rozwiewają wszystkich wątpliwości. webinar i czat na Facebooku Franke, to najlepsze sposoby na rzetelną informację i uzyskanie odpowiedzi na szczegółowe pytania.
www.franke.pl/ks
https://www.franke.com/pl/pl/ks/centrum-pomocy/b2b-pliki-do-pobrania/biblioteka-modeli-3d.html
https://www.facebook.com/FrankeKitchen.Polska/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.