Komunikaty PR

KLINK czyli SOLIDNE PIĘKNO w polskich domach od ponad 30 lat

2023-02-06  |  10:00
Biuro prasowe

 

Kamień od tysięcy lat stanowi inspirację dla ludzi. Od wielu lat docenia się jego wyjątkowy, niepowtarzalny urok. Z czasem zaczął pojawiać się on z sukcesem we wnętrzach. Zróżnicowane gatunki kamienia, bogata kolorystyka oraz duża gama faktur sprawią, że bez problemu wpasujemy go do własnej aranżacji. Obecnie kamienie z różnych stron świata mamy dostępne dosłownie na wyciągnięcie ręki.

Kamień to aktualnie jeden z najpopularniejszych materiałów wykończeniowych. Niezwykle elegancki, zachwyca naturalną, jedyną w swoim rodzaju fakturą, przez co będzie doskonałym rozwiązaniem w domach tych, którzy marzą o oryginalnej aranżacji. Świetnie sprawdzi się zarówno w klasycznych, jak i tych nowoczesnych wnętrzach. Dzięki bogatej kolorystyce pozwala tworzyć wnętrza w dowolnym stylu – od ciepłych i przytulnych, przez stonowane i naturalistyczne aż po surowe industrialne. Doskonale komponuje się z różnymi materiałami: drewnem, szkłem, betonem architektonicznym, dzięki czemu stworzenie wyjątkowego, ponadczasowego pomieszczenia jest niezwykle proste. Kamień naturalny to także idealna propozycja w miejscach intensywnego użytkowania takich jak hotele, pensjonaty, restauracje, a także w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności, takich jak sauna, czy basen.

Płytki kamienne są materiałem niezwykle trwałym, świetnie sprawdzającym się zarówno wewnątrz, ale także na zewnątrz budynków. To doskonały, naturalny materiał do wykończenia podjazdów, tarasów, balkonów
i schodów czy nawet elewacji. Odpowiednio zaimpregnowany wyróżnia się bowiem ogromną wytrzymałością na niekorzystne warunki zewnętrze.

Różne oblicza kamienia

Kamień ma niejedno oblicze. Kiedy potrzebujemy materiału szczególnie odpornego na uszkodzenia mechaniczne, to najlepszym wyborem będą płytki granitowe. Zależy nam na aranżacji w stylu glamour - postawmy na  płytki marmurowe. Kamień naturalny może mieć również właściwości wyciszające, zwłaszcza z dobrą izolacją, a także zastosowaniem dźwiękoszczelnych drzwi i okien. Mozaiki kamienne stanowić będą ozdobą naszej elewacji, ogrodzenia, ale równie zjawiskowo będą prezentować się w salonie, nadając mu bardziej skandynawskiego czy loftowego charakteru. Oczywiście mozaika to także doskonała propozycja do przestrzeni kuchennych czy łazienkowych. Powodów wykorzystania płytek kamiennych w aranżacji domu jest wiele. Wszystko zależy od naszych indywidualnych preferencji. Jedno jest pewne: z płytkami kamiennymi bez problemu wprowadzimy solidne piękno do praktycznie każdej przestrzeni.

KLINK Solidne piękno od 30 lat

Jest w czym wybierać! Płytki, mozaiki, parapety, forniry, kostki czy palisady zrobione m.in. z takich materiałów, jak granit, marmur, kwarcyt lub wapień, znaleźć można w ofercie firmy KLINK International jednego
z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego.

Od ponad 30 lat wprowadza on SOLIDE PIĘKNO kamieni z całego świata do polskich domów. Mnogość rodzajów wykończenia oferowanych produktów (polerowane, płomieniowane, szlifowane, szczotkowane, antykowane, bębnowane, łupane) czyni KLINK International doskonałym partnerem do współpracy z architektami i projektantami.

KLINK International to centrum logistyczne oraz ogólnokrajowa sieć punktów handlowych – obecnie na terenie kraju posiada 20 salonów oraz sklep online. W ofercie znajdują się miedzy innymi: granity, marmury, łupki, kwarcyty, wapienie, trawertyny, piaskowce. Oferta obejmuje również płytki, mozaiki, stopnice, parapety, panele, forniry, palisady, kostki, krawężniki, bloki, pasy i slaby.

KLINK aktywnie współpracuje z inwestorami prywatnymi, instytucjonalnymi, firmami wykonawczymi,
kamieniarskimi, architektami oraz projektantami wnętrz i krajobrazu. Regularnie uczestniczy także w międzynarodowych targach, dzięki czemu oferta jest na bieżąco uaktualniana i podąża za światowymi trendami.

 

Więcej na: www.klink.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.