Kolejne OKK! design z Barlinek NEXT STEP!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Po pandemicznych obostrzeniach i ograniczeniu kontaktów międzyludzkich, powraca znany i lubiany cykl OKK! design, będący miejscem spotkań architektów, mediów i miłośników wzornictwa. Kolejna, 18-sta już edycja, odbędzie się 20 września 2021. Organizator spotkania, warszawska agencja OKK!PR zaprasza do przestrzeni MYSIA 3 o godz.15:00. Podczas spotkania odbędzie się premiera najnowszej kolekcji BARLINEK NEXT STEP – deski hybrydowej oraz nowoczesnej podłogi winylowej.
Podczas 18-stej edycji nie zabraknie interesujących prelekcji, które wygłoszą cenione nazwiska branży architektonicznej i wnętrzarskiej. Na Mysiej będzie można dowiedzieć się o najnowszych projektach i posłuchać m.in. dr Szymona Hanczara - architekta wnętrz i projektanta przedmiotu. Wykładowca wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych i właściciel biura hanczarstudio zajmuje się projektowaniem wnętrz, mebli oraz przestrzeni ekspozycyjnych. Jest autorem projektów, które zdobyły m.in. I miejsce w konkursie Lighting Design Award, wyróżnień MustHave na Łódź Design Festiwal i Diamentu Meblarstwa.
Drugim prelegentem na OKK!design będzie Przemo Łukasik. W 1997 roku wraz z Łukaszem Zagałą założył autorską pracownię architektoniczną Medusa Group. Jeden z ostatnich projektów pracowni, Origami House, został kilka dni temu nominowany do europejskiej nagrody architektonicznej European Union Prize for Contemporary Architecture – Mies van der Rohe Award. To jedno z najważniejszych wyróżnień w dziedzinie architektury współczesnej w Europie. Na OKK! design zobaczyć będzie można także Gosię Rygalik (projektantkę, działającą również w obszarach edukacji i kultury) i Tomka Rygalika – projektanta, wykładowcę, kuratora i doktora sztuki, założyciela Studio Rygalik. Poza prowadzeniem własnej pracowni projektowej, jest kierownikiem studiów magisterskich na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie. Współpracuje m.in. z Moroso, Noti, Comforty, Paged, Ghidini, Cappellini, Profim, Ideal Standard, Siemens, Heineken czy Ikea. To nie wszystko! Przy filiżance małej czarnej o najnowszych światowych trendach prosto z Targów iSaloni w Mediolanie 2021 opowie Anna Grużewska, redaktor naczelna magazynu „Czas na Wnętrze”. Wydarzenie poprowadzi Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR, od 2006 roku związana z branżą wnętrzarską.
Wielbicieli naturalnych podłóg z pewnością zainteresuje rewolucyjne rozwiązanie wodoodpornych desek hybrydowych Barlinek, które zachowując urodę drewna, posiadając twardość kamienia. Alternatywą dla nich są nowoczesne podłogi winylowe, które podczas szybkich remontów sprawdzą się na istniejących podłożach. O właściwościach nowych kolekcji podłóg opowiedzą przedstawiciele marki Barlinek – Robert Kupczewski oraz Przemysław Sołtysiak.
Partnerami spotkania są BoConcept, zapewniający wygodne sofy i krzesła, Sucre, które zadba o podniebienia słuchaczy i prelegentów, zapewniając im francuskie przysmaki – kolorowe makaroniki. Serwis Kwiatowy zatroszczy się o florystyczna ozdobę przestrzeni natomiast ON Lemon ugasi największe pragnienia.
Patroni medialni wydarzenia to: Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, M jak Mieszkanie, Urządzamy.pl, Architektura i Biznes, Weranda, Design Alive, WhiteMAD, MAGAZIF, Foorni.pl, Designteka.pl.
Zapraszamy na spotkanie i inspirujące rozmowy!
OKK! design wpisuje się w kalendarz najważniejszych wydarzeń związanych ze światem wzornictwa. Jego autorką jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Event zrzesza architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z tą tematyką. Tworzy przestrzeń do poszerzania wiedzy i kompetencji, nawiązywania kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm kierujących swoje produkty do branży architektonicznej. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem.
Współorganizator: Barlinek
Partnerzy: BoConcept, Sucre, Serwis Kwiatowy, On Lemon.
Data: 20.09.2021, godz. 15.00-19.00
Miejsce: Mysia 3 (ostanie piętro), Warszawa
Bezpłatna rejestracja: http://okkdesign.pl/rejestracja/
Więcej na: http://okkdesign.pl/
Do zobaczenia!

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.