Kolejne perypetie Synowej i Teściowej: Salony Agata z nowym spotem reklamowym
W stacjach telewizyjnych ukazał się kolejny spot reklamowy Salonów Agata, prezentujący dalsze perypetie znanych już widzom Synowej i Teściowej, granych przez ambasadorki marki – Małgorzatę Sochę i Ewę Kasprzyk. Historii, która tym razem koncentruje się wokół urządzania sypialni, towarzyszy akcja promocyjna dla klientów sieci.
W nowym spocie telewizyjnym Salonów Agata Synowej i Teściowej towarzyszy także Sławek – mąż Gośki, w którego rolę wcielił się aktor Maciej Brzózka. Mając chwilę dla siebie, małżeństwo poszukuje w salonie Agata idealnego asortymentu do sypialni. Niespodziewane spotkanie z ukochaną Mamusią, która błędnie uznaje, że synowa i syn najpewniej urządzają dla niej pokój gościnny w ich domu, burzy nieco przyjemną atmosferę… Nieodłącznym elementem każdej sypialni jest też przecież ramka na zdjęcia – i tutaj Teściowa ma znakomity pomysł na udekorowanie jej – swoim zdjęciem.
- Kolejny raz zabawne dialogi i charakterystyczny humor znany z naszych reklam wywołają uśmiech
u niejednego widza. Sławek, którego uwagę zwrócił materac z pianką memory, Teściowa z jej wymarzoną komodą do gościnnego pokoju w domu syna i synowej, czy Gośka doceniająca urok sypialnianych dekoracji – tymi postaciami po raz kolejny podkreślamy, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie – komentuje najnowszą kampanię marki Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Emisji spotów towarzyszy trwająca do 17 lipca akcja promocyjna: rabaty do 30% na wszystkie produkty albo dostawa i wniesienie gratis przy zakupie mebli za min. 1000 zł.
Nowa historia z ambasadorkami jest kolejną odsłoną kampanii „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” Salonów Agata. Za kreację odpowiada agencja PZL, zakup mediów dla marki realizuje natomiast Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania
w internecie.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.