Komunikaty PR

Kolejne perypetie Synowej i Teściowej: Salony Agata z nowym spotem reklamowym

2021-07-02  |  16:00
Biuro prasowe

W stacjach telewizyjnych ukazał się kolejny spot reklamowy Salonów Agata, prezentujący dalsze perypetie znanych już widzom Synowej i Teściowej, granych przez ambasadorki marki – Małgorzatę Sochę i Ewę Kasprzyk. Historii, która tym razem koncentruje się wokół urządzania sypialni, towarzyszy akcja promocyjna dla klientów sieci.

W nowym spocie telewizyjnym Salonów Agata Synowej i Teściowej towarzyszy także Sławek – mąż Gośki, w którego rolę wcielił się aktor Maciej Brzózka. Mając chwilę dla siebie, małżeństwo poszukuje w salonie Agata idealnego asortymentu do sypialni. Niespodziewane spotkanie z ukochaną Mamusią, która błędnie uznaje, że synowa i syn najpewniej urządzają dla niej pokój gościnny w ich domu, burzy nieco przyjemną atmosferę… Nieodłącznym elementem każdej sypialni jest też przecież ramka na zdjęcia – i tutaj Teściowa ma znakomity pomysł na udekorowanie jej – swoim zdjęciem.

- Kolejny raz zabawne dialogi i charakterystyczny humor znany z naszych reklam wywołają uśmiech
u niejednego widza. Sławek, którego uwagę zwrócił materac z pianką memory, Teściowa z jej wymarzoną komodą do gościnnego pokoju w domu syna i synowej, czy Gośka doceniająca urok sypialnianych dekoracji – tymi postaciami po raz kolejny podkreślamy, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie
– komentuje najnowszą kampanię marki Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Emisji spotów towarzyszy trwająca do 17 lipca akcja promocyjna: rabaty do 30% na wszystkie produkty albo dostawa i wniesienie gratis przy zakupie mebli za min. 1000 zł.  

 

Nowa historia z ambasadorkami jest kolejną odsłoną kampanii „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” Salonów Agata. Za kreację odpowiada agencja PZL, zakup mediów dla marki realizuje natomiast Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania
w internecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.