Komunikaty PR

Kolejny showroom marki iHome jest już otwarty!

2024-06-17  |  16:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W czwartek, 13 czerwca br., w Gdyni uroczyście został otwarty najnowszy salon marki iHome. To doskonała wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta, którzy planują urządzenie lub remont domu. Dzięki merytorycznemu wsparciu specjalistów z iHome oraz szerokiej ofercie markowych produktów przeznaczonych do aranżacji wnętrz stanie się to znacznie prostsze.

Otwarty w Gdyni przy Alei Zwycięstwa 239/3 showroom jest drugim tego rodzaju obiektem należącym do marki iHome. Pierwszy funkcjonuje już z powodzeniem w Radomiu, ciesząc się dużym zainteresowaniem klientów.

Przy muzyce o designie

W wydarzeniu wzięli udział znani projektanci i architekci, przedstawiciele mediów oraz redaktorzy naczelni czasopism wnętrzarskich i architektonicznych, wreszcie – miłośnicy dobrego designu i modnych wnętrz.

Otwarcie nowego showroomu iHome uświetnili też swoją obecnością goście specjalni – Małgorzata Szczepańska, znana dziennikarka i miłośniczka dobrego designu, oraz Jakub Szczęsny, pierwszy polski architekt, którego pracę włączono do stałej kolekcji nowojorskiego Museum of Modern Art (MoMA), a także autor kilku książek, w tym przewrotnej opowieści o architekturze, zatytułowanej „Witaj w świecie bez architektów”. W swobodnej atmosferze czwartkowego wieczoru goście dzielili się swoimi doświadczeniami i rozmawiali o współczesnej architekturze oraz jej częstokroć nieoczywistych obliczach. Nie zabrakło przy tym dyskusji na temat aktualnych mód wnętrzarskich i preferencji Polaków urządzających swoje domy. Spotkanie poprowadziła Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR.

Zwieńczeniem wieczoru był recital Sabiny Jeszki, wokalistki, której rozgłos przyniósł udział w trzeciej edycji programu „Mam Talent!”. Jednocześnie zaproszeni goście mogli skosztować przepysznych dań przygotowanych specjalnie na tę okazję oraz oddać się inspirującym rozmowom w niezobowiązującej atmosferze. Przy okazji każdy z nich został obdarowany wyjątkowym upominkiem w postaci porcelanowych świec marki Kyuka x iHome. Ten udany i pełen pozytywnych emocji wieczór stanowi dobry prognostyk dla nowo otwartego showroomu.

Partnerami wydarzenia były firmy: Bålstil, Kaczkan, panoramah! oraz Swisstec, zaś patronatem medialnym objęły je czasopisma i portale: „Elle Decoration”, „Design Alive”, „Wprost”, „Czas na Wnętrze”, „Label”, „Weranda”, „Magazif”, „Designteka” oraz OKK! design.

iHome, czyli od projektu do realizacji

Showroomy marki iHome dają możliwość bezpośredniego obcowania z nowościami rynkowymi w segmencie wyposażenia wnętrz. Każdy zainteresowany może przyjrzeć się dostępnym produktom oraz rozwiązaniom i przedyskutować interesujące go kwestie techniczne bądź wzornicze. Specjaliści z iHome służą zarówno profesjonalnym doradztwem, jak też mogą nadzorować cały proces inwestycyjny, poczynając od fazy projektowej, a kończąc na etapie realizacji.

Jednocześnie proponują szereg materiałów i sprzętów przeznaczonych do wyposażenia wnętrz, które wpiszą się w potrzeby najbardziej wymagających klientów. Ich lista jest naprawdę długa. Zawiera choćby bogaty zestaw różnorodnych produktów do wykończenia podłóg i ścian (m.in. Laminam, Florim, Tubądzin, Wow Design, Marazzi, Salvatori, Raw Decor, Dunin, Fondovalle), tkaniny i tapety kreujące klimat wnętrz o wielu stylach (m.in. LondonArt, Vescom, Texdecor, Casamance, Casadeco, Caselio, Camengo, Wallcraft, Arte, DWC), nowatorskie i designerskie systemy oświetleniowe (m.in. Zieta, Vibia, Aromas, Modular, Catellani & Smith Lighting, Floss, Terzani, & Tradiotion, AQform, Mui, DCW, LZF, Tom Rossau, Lexavala, Luceplan, Lodes, Nova Ressi), wyposażenie łazienek (m.in. Gessi, Villeroy & Boch, Clear Water, Cielo, Steinberg, Inbani, Decor Walther), meble (m.in. Ethnicraft, District Eight, Norr11, Carl Hansen & Son, Saba Italia, Gubi & Tradition, Audo Copenhagen, Fritz Hansen, Hay), urządzenia AGD (Miele) czy wysokiej klasy kominki (Bålstil, Kratki). Miłośników dekoracyjnych wnętrz na pewno zachwycą dostępne w showroomach iHome propozycje takich polskich marek, jak: Kyuka, Ladnini, GRÔPK, Pap Deco czy Branik Delight.

Dzięki szerokiej palecie usług, fachowemu doradztwu i bogactwu oferowanych rozwiązań iHome buduje pomost między klientami a architektami, dając możliwość kompleksowego wyposażenia i wykończenia wnętrz bez konieczności szukania dodatkowego wsparcia firm zewnętrznych. Bazując na swoim doświadczeniu, firma jest w stanie wesprzeć klienta podczas nawet najbardziej skomplikowanego procesu inwestycyjnego.

Więcej: https://ihome.pl/

Fot. Bartek Barczyk

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.