Komunikaty PR

Kolekcja MAHE LED – mobilne oświetlenie zewnętrzne

2020-05-21  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Szeflińska
Fly pr

Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/

Nowość w ofercie marki Nowodvorski Lighting – kolekcja MAHE LED to wykonane z aluminium lampy w kolorze białym lub czarnym, łączącew sobie klasyczną formę z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. W prostych, minimalistycznych oprawach zamknięte zostało całe serce bezprzewodowego oświetlenia. MAHE LED są zasilane baterią, a ładuje się je szybko i wygodnie za pomocą dołączonej do zestawu ładowarki micro USB. W ciągu zaledwie 5-7 godzin jesteśmy w stanie w pełni naładować lampę, która może dostarczać światło przez 9 nieprzerwanych godzin. Lampy z kolekcji MAHE LED są świetną alternatywą dla tradycyjnego oświetlenia zewnętrznego i można je stosować nawet tam, gdzie nie ma łatwego dostępu do źródła światła, na przykład na niewielkim balkonie lub w zacisznej ogrodowej altance. Z uwagi na swoje wymiary (37 cm wysokości i 10,5 cm szerokości) oraz niewielką wagę (~1kg) MAHE LED swobodnie możemy używać w dowolnym miejscu w zależności od naszych potrzeb. Lampy z tej kolekcji sprawdzą się na ogrodowym stoliku, ale z powodzeniem można je ustawić również na parapecie, kamiennym murku czy nawet na kocu, rozłożonym na przydomowym trawniku.
 

MAHE LED emitują przyjemne, neutralne światło o temperaturze 3000 Kelwinów, charakterystyczne dla domowych przestrzeni. W połączeniu z bezprzewodową formą pozwala to wykreować ciepło wnętrz na zewnątrz domu. Prosty, minimalistyczny design, wygodny przełącznik dotykowy i ściemniacz sprawiają, że MAHE LED znajdą również zastosowanie w niejednej sypialni czy salonie, dając możliwość bycia zawsze pod ręką.
 

 

Lampa MEHE LED

8397 – 529,00 zł brutto (sugerowana cena detaliczna)

8398 – 529,00 zł zł brutto (sugerowana cena detaliczna)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fly pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.