Kolor roku Pantone wybrany
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1859200192,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Classic blue to powiew tradycji w nowoczesnym wydaniu, który ma wygryźć z pozycji lidera szarości i pastele. Niebieski kolor wybrany przez Pantone to kolor elastyczny, który sprawdzi się zarówno w eleganckiej sypialni, jak i minimalistycznej łazience.
Classic blue to też odcień, po który chętnie sięgniemy, dekorując salon, kuchnię i pokój dziecięcy. Dodatki i meble w głębokich odcieniach błękitu dostępne w ofercie sklepu internetowego Bonami.pl sprawią, że nasze wnętrza przejdą prawdziwą metamorfozę.
Do koloru, do wyboru
W swoim uzasadnieniu Pantone podkreśliło ponadczasowość, trwałość oraz elegancję zamkniętą w prostocie classic blue. Instytut w swoim wyborze odwołał się również do ludzkiej potrzeby stałości, bezpieczeństwa i pewnego fundamentu.
Głębia classic blue ma działanie odprężające, ale jednocześnie mobilizujące do działania – wszystko zależy od właściwego wykorzystania tego koloru. Decydując się na aranżację w stylu classic blue, możemy postawić na oryginalne detale w kolorze przewodnim. Classic blue śmiało można połączyć ze srebrem, bielą, czerwienią czy modną w ostatnich czasach musztardową żółcią. To, na jaki zestaw kolorystyczny się zdecydujemy, z pewnością wpłynie na klimat danego pomieszczenia. – mówi Marta Kmošenová, ekspert Bonami.pl i dodaje: Classic blue to kolor ponadczasowy, dzięki któremu możemy stworzyć wnętrza w stylu marynistycznym, glamour, a nawet skandynawskim. Chcąc dobrać dodatki w tym odcieniu, warto szukać mebli i akcesoriów w głębokich odcieniach błękitu oraz granatu.
![Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1039433121,w_236,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji
Grupa Tubądzin zaprasza na Cersaie
![Rozwiązania elewacyjne dla wymagających](/files/_uploaded/glownekonf_263874347,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Edukacja
![](/files/1922771799/czesc-cialo-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu
Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.
Media
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
![](/files/1922771799/el-gendy-o-klaudii-foto,w_133,_small.jpg)
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
![](/files/1922771799/wizerunek-dziecka-foto-1_1,w_133,r_png,_small.png)
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.