Komunikaty PR

Kolorowy upcycling we wnętrzu

2022-08-18  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Chcąc dokonać istotnej zmiany w aranżacji wnętrza, często nie trzeba przeprowadzać wielkiego remontu. Wystarczająca może okazać się zmiana kolorystyczna jakiegoś elementu wyposażenia, która jednak będzie na tyle ciekawa, że wpłynie na całość wystroju. Beckers podpowiada, jak można wprowadzić kolorowy powiew świeżości do wnętrza w duchu ‘no waste’. 

Niemodna komoda może stać się głównym punktem dekoracyjnym naszego salonu, jeśli poddamy ją metamorfozie z wykorzystaniem niezwykłego odcienia Nile emalii Beckers Designer Universal. W zestawieniu z artystycznymi ozdobami czy gadżetami w stylu retro wykreuje oryginalną aranżację, która będzie budować wyróżniający charakter wnętrza.

Nutę koloru i finezji w stonowanym salonie można wprowadzić przemalowując stolik kawowy na nietuzinkowy kolor Aqua. Będzie on nie tylko przykuwać wzrok, ale też wprowadzi optymistyczny nastrój nawiązujący do błogiego błękitu letniego akwenu. Użycie emalii Beckers Designer Universal pozwoli przeprowadzić te prace przy niewielkim wysiłku, uzyskując piękny efekt zarówno na powierzchniach drewnianych, jak i metalowych. Będzie to jednocześnie rozwiązanie bezpieczne zarówno dla alergików, jaki i małych dzieci.

Mieszkanie w starej kamienicy ma swoją duszę i często stare stylowe drewniane drzwi czy żeliwny kaloryfer budują atmosferę wnętrza. Nie tego zaburzając nostalgicznego klimatu, można nadać im nowe życie malując je emalią Beckers Designer Universal w odcieniach Light Grey i Stone. W zestawieniu ze ścianami pomalowanymi farbami Beckers Designer Collection w kolorze Echo retro elementy stworzą urzekający monochromatyczny duet. 

 

 

Więcej tętniących życiem aranżacji znajduje się na stronie www.beckers.pl/inspiracje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.