Kompletna strefa prysznicowa z Basic Complete od SANPLAST SA
Rozumiejąc indywidualne potrzeby Klientów, SANPLAST SA wyszedł naprzeciw ich i stworzył gotową przestrzeń prysznicową, która pozwoli na jeszcze większe zoptymalizowanie czasu, przeznaczanego na aranżację łazienki i ułatwi wybór spośród szerokiej gamy asortymentu.
SANPLAST SA stworzył serię Basic Complete, która znajduje swoich zwolenników, zwłaszcza wśród osób, które cenią sobie funkcjonalność i innowacyjne rozwiązania, dzięki którym można zoptymalizować czas, przeznaczany na wybory łazienkowe. Seria ta to kompletne kabiny prysznicowe, które dostępne są w zestawach z brodzikiem. Dzięki temu mamy w pełni funkcjonalne miejsce do kąpieli pod prysznicem, które dodatkowo jest proste w montażu.
Jedną z największych zalet serii jest duża różnorodność dostępnych w niej modeli. SANPLAST SA zastosował innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu każda z kabin może prezentować odmienne rozwiązania konstrukcyjne, dopasowując się pod indywidualne preferencje jej nowych posiadaczy. Bez względu na to, jaką kabinę wybierzemy: kwadratową, prostokątną, półokrągłą, możemy mieć pewność, że będzie się ona doskonalone prezentowała w zaaranżowanej łazience. W serii znajdziemy zarówno kabiny narożne, przyścienne jak i przeznaczone do montażu we wnęce. Tak szeroki wybór pozwoli, na reorganizację dostępnej przestrzeni, bez względu na to, ile metrów kwadratowych ona wynosi. Po zdecydowaniu się na konkretny zestaw linii Basic Complete otrzymujemy w pełni funkcjonalną kabinę prysznicową z dopasowanym do niej brodzikiem, drążkiem oraz słuchawką prysznicową. Takie rozwiązanie, nie dość, że oszczędza nasz czas, to jeszcze daje pewność, że efekt końcowy będzie spełniał nasze wymagania estetyczne, a poszczególne elementy będą do siebie pasowały.
Seria Basic Complete zapewnia kompletną strefę prysznicową, która harmonijnie wkomponuje się w zaprojektowaną łazienkę. Dodatkową zaletą jest łatwość montażu- wszystko po to, aby jak najszybciej móc cieszyć się gotowym efektem idealnej przestrzeni kąpielowej.
Seria Basic Complete marki SANPLAST to oferta skrojona na potrzeby osób, które szukają w pełni funkcjonalnych rozwiązań łazienkowych!
Dostępne kolory profili: biały EW
Wypełnienie szkła: szkło transparentne W0
Cena od: 3 442 zł brutto

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.