Komunikaty PR

Konkurs Samsung "Zrób to po swojemu" dobiega końca

2023-07-05  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

To już ostatnia szansa, by wziąć udział w konkursie Samsung The Frame  „Zrób to po swojemu” i wygrać profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka! Jeszcze tylko do 10 lipca można nadsyłać prace konkursowe, które oceni znakomite jury złożone z ekspertów z branży aranżacji wnętrz!

Skierowany do studentów, architektów, projektantów i wszystkich osób, które kochają piękne wnętrza konkurs marki Samsung „Zrób to po swojemu” powoli dobiega końca. Jeszcze do 10 lipca 2023 r. można nadsyłać swoje prace koncepcyjne z wykorzystaniem telewizora The Frame we wnętrzach w formie wizualizacji na dedykowanej platformie konkurstheframe.pl. W następnym etapie wszystkie prace, które spełniają zawarte w regulaminie warunki, oceni znakomite jury złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz. Na laureata czeka atrakcyjna nagroda w postacie profesjonalnej sesji zdjęciowej wykonanej przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamowa kampania ambasadorska o ogólnopolskim zasięgu. Przewidziano także trzy nagrody pocieszenia.

Zadanie konkursowe

By wziąć udział w konkursie należy stworzyć projekt koncepcyjny wnętrza w formie wizualizacji z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame i wypełnić jego ekran dowolnym dziełem sztuki w passe-partou z bazy dzieł, które znajdują się na stronie konkursowej  konkurstheframe.pl w zakładce ,,Materiały do pobrania i wskazówki”. Następnie opublikować swoją pracę we własnych mediach społecznościowych (na Facebooku lub Instagramie) oraz dodać dedykowane dla konkursu oznaczenia #theframepl, #konkurstheframe i #Samsung, a na koniec wgrać ją (maksymalnie 5 plików do 10 MB jeden w formacie jpg, png lub pdf) na dedykowaną platformę konkursową konkurstheframe.pl i wypełnić krótki formularz. Każdy uczestnik może przy tym zgłosić nieograniczoną liczbę prac w terminie do 10.07.2023 r.

Znakomite jury

Już sam udział w konkursie daje szansę zaprezentowania się wybitnemu gronu ekspertów z dziedziny aranżacji wnętrz. Prace oceni bowiem znakomite jury, w skład którego wchodzą: prof. Jan Sikora  (ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhert (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz), dr hab. Szymon Hanczar (ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), Michał Piernikowski (Łódź Design Festival), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Agnieszka Leszczyńska-Mieczkowska (Art in Architecture), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF) oraz z ramienia organizatora Dorota Rek (Samsung Polska).  To oni wyłonią zwycięskie projekty oraz laureata konkursu, którego oficjalnie poznamy 31.07.2023 roku podczas webinaru OKK! design.

Atrakcyjne nagrody

Na uczestników konkursu, poza możliwością autoprezentacji wybitnym specjalistom, czeka równie atrakcyjna nagroda główna. To portretowa sesja fotograficzna w wykonaniu samego Szymona Brodziaka oraz kampania ambasadorska w prasie o ogólnopolskim zasięgu, w tym publikacje zwycięskiej pracy w takich magazynach, jak Forbes, Vouge Living, Elle Decoration, Czas na Wnętrze czy LABEL MAGAZINE oraz wywiad opublikowany wraz ze zdjęciami wykonanymi przez mistrza czarno-białej fotografii.

Szymon Brodziak jest najmłodszym artystą, którego prace zostały wystawione w Muzeum Fotografii – Fundacji Helmuta Newtona w Berlinie. Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes. Uznany został za najlepszego na świecie fotografa czarno-białych kampanii reklamowych przez jury FashionTV Photographers Awards (2013), a w 2019 roku zdobył 1.miejsce w konkursie World’s Top 10 Black & White Photographers 2019 by One Eyeland. Został też wyróżniony nagrodą Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.

W ramach konkursu przewidziano także nagrody pocieszenie, które otrzymają trzy wyróżnione prace. To konsultacje wizerunkowe wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzone przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych. Łączna suma nagród wynosi ponad 100 000 zł.

Zainspiruj się The Frame!

Zadanie konkursowe oparte jest na możliwościach, jakie daje telewizor The Frame, wyposażony w Tryb Sztuki, który pozwala na wyświetlanie dowolnych reprodukcji spośród zbioru wyselekcjonowanych dzieł sztuki. Można je oglądać także gdy telewizor jest wyłączony, a dzięki matowej Powłoce Ekranu każdy detal i tekstura zyskują na jakości. Dodatkowe efekty wizualne wprowadzają wymienne ramki magnetyczne, za pomocą których można bezproblemowo zmieniać wygląd The Frame w zależności od indywidualnych potrzeb. Ekran telewizora łatwo jest także zmienić w pionowy obraz i wyświetlać wybrane obrazy w rzeczywistym formacie. Aplikacja Art Store po wykupieniu subskrypcji daje dostęp do kolekcji przygotowanych przez najbardziej znane muzea i galerie na świecie, w tym do sztuki klasycznej, nowoczesnej, a także zachwycających fotografii i grafik. Do wyboru jest ich aż ponad 2000. Dzięki technologii Dźwięku Podążającego za Obiektem, nasze doznania wzrokowe możemy uzupełni o brzmienia w kinowej jakości. Wbudowany system głośników (2.0.2) wraz z technologią Dolby Atmos ® pozwala doświadczać realistycznego dźwięku przestrzennego, dostarczając przy tym niepowtarzalnych wrażeń.

Więcej: https://konkurstheframe.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.