Kreacja na miarę Twoich marzeń - wygraj suknię od Macieja Zienia!
Stworzyłaś inspirujące wnętrze? Pokaz nam swoją świąteczną aranżację i wygraj suknię szytą na miarę od Macieja Zienia. Na zgłoszenia czekamy do 31 stycznia 2023 r.
Zadanie „Pokaż swoją kreację wnętrza” polega na wykonaniu zdjęć lub instagramowej rolki przedstawiających świątecznie udekorowane przestrzenie pod konkursowymi postami marki na platformach Instagram oraz Facebook. Każda z fotografii powinna mieć też kreatywny opis na temat świątecznej inspiracji wraz z oznaczeniem marki Tubądzin i hashtagami #PokażKreacjęSwojegoWnętrza lub #PokazKreacjeSwojegoWnetrza.
Wspaniałymi bożonarodzeniowymi kreacjami wnętrz można dzielić się do 31 stycznia 2023 r. Jury wybierze najpiękniejsze z nich. Na zwyciężczynie czekają wyjątkowe, pełne elegancji i szyku nagrody: vouchery na dwie suknie uszyte na miarę, klasyczne torebki w typie kopertówki oraz portfele od mistrza stylu - Macieja Zienia.
Szczegółowy regulamin konkursu znajduje się w linku: https://bit.ly/Tubadzin_KonkursRegulamin
Maciej Zień ma unikalne podejście do tworzenia. Jego kreacje zaskakują kunsztownością oraz najwyższą dbałością o detale. Projektant zawsze stawia na szlachetne materiały, a przez lata wybierał stonowane, efemeryczne pastele. Jednak do najnowszej kolekcji fashion, która miała swoją wielką premierę 24 listopada 2022 r., artysta postanowił wprowadzić żywą paletę kolorów inspirowaną kwiatami. Intensywność linii Bloom z całą siłą wybrzmiała podczas pokazu dzięki zjawiskowej, odpowiednio dobranej scenografii. Fenomenalne suknie oraz kostiumy zaprezentowano na tle harmonijnej, niezwykle subtelnej kolekcji płyt wielkoformatowych Balance Stone od Grupy Tubądzin.
W świecie designu Zień także nie szczędzi przemyślanych, kolorystycznych odniesień do różnorakich konwencji. W kolekcji Boho, zaprojektowanej dla Grupy Tubądzin, nie zabrakło nawiązań do swobody i wolności, kojarzonych ze stylem hippie. Linia Sophisticated odzwierciedla wykwintność nieśmiertelnej klasyki oraz blask glamour. Z kolei Balance Stone to hołd złożony niewymuszonemu pięknu natury. Dzięki konkursowi Grupy Tubądzin każda miłośniczka pięknych wnętrz ma szasnę wygrać niepowtarzalną kreację od projektanta.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.