Krok w stronę natury - Para Paints prezentuje kolor roku 2021
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Podążając za trendem biophilic, projektanci Para Paints, marki farb dostępnych w sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, wytypowali kolor roku 2021. Jest nim subtelny beż z nutą pudrowego różu – Open Canyon, który odzwierciedla urodę piasku Wielkiego Kanionu.
„Po czystej bieli i szarościach, które królowały w minionych latach, przyszedł czas na kolor. Nienachalny, delikatny, taki który będzie tłem dla mebli, ale nie zdominuje przestrzeni„ – mówi Piotr Dąbrowski z Dekorian Home. Wybrany przez Para Paints kolor Open Canyon (P5228-34) idealnie wpisuje się we wnętrza w stylu modern boho, czyli połączenia wesołego ducha bohemy ze skandynawską prostotą. Będzie stanowić doskonałe tło dla tak ostatnio popularnych sznurkowych makatek ściennych, a także dla wiklinowych mebli i innych dodatków ręcznego rzemiosła. Pień zamiast stolika oraz jutowy dywan zgrają się zgodnie z elegancką, prostą kanapą w kolorze écru lub śródziemnomorskiej oliwki. Salon czy sypialnia pomalowane kolorem roku Para Paints, i wypełnione zielenią roślin doniczkowych, będą stanowić doskonalą oazę wypoczynku. Nie musimy całkowicie rezygnować z bieli i szarości. Można je połączyć z Open Canyon, albo też z innymi odcieniami, ważne jednak by były to kolory o zbliżonej tonacji. Decydując się na to pamiętajmy, by ciemniejszymi barwami ozdabiać ściany dobrze oświetlone, a tymi jaśniejszymi te, do których słońce dochodzi w ograniczonej ilości. Pozwoli to na optyczne powiększenie pomieszczenia. Jeżeli lubimy złote akcenty we wnętrzach, to kolor Open Canyon jest doskonały, by podkreślić ich blask. Żyrandol w kolorze szlachetnego kruszcu, czy ozdobny świecznik doda wnętrzu delikatnego blichtru.
W pomieszczeniach pomalowanych w kolorach natury lepiej odpoczywamy i mamy też większą koncentrację, dlatego barwy te idealnie nadają się zarówno do salonu, jak i do domowego gabinetu czy biura. Pamiętajmy tylko, by urozmaić je białymi lub jaśniejszymi dodatkami i żywymi kwiatami.
Farba Para Paints w kolorze Open Canyon (P5228-34) dostępna jest w rożnych wariantach. W zależności od zastosowania produktu mamy do dyspozycji:
- PARA Elite Ceramic 4090 – wytrzymała emulsja do zadań specjalnych (m.in. odporna na szorowanie), ceramiczna farba lateksowa o połysku „skorupki jajka”,
- PARA Ultra 8004 – 100% lateksowa farba, która jest w pełni matowa (istnieje możliwość mycia przy użyciu detergentów),
- PARA Premium Velvet 1804 – farba zmywalna, która sprawdzi się zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz,
- PARA Premium Mat 900 – farba o matowym stopniu połysku, minimalizuje nierówności podłoża, idealna do malowania sufitów.
Para Paints, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home (www.dekorianhome.pl), to marka, za którą stoją: doświadczenie, światowej sławy projektanci i architekci, innowacyjne i proekologiczne podejście do produkcji materiałów wykończeniowych. W bogatym portfolio znajdziemy farby do każdego rodzaju wnętrza: od salonu, przez kuchnię, a na łazience kończąc. Producent zadbał także o bezpieczne farby przeznaczone do pokoi dziecięcych oraz specjalistyczne produkty, które idealnie sprawdzą się do odnawiania mebli, drzwi (również zewnętrznych) czy listew. Wybór stopnia połysku: mat, półmat, eggshell, perłowy, melamina, półpołysk, połysk daje szeroki wachlarz możliwości aranżacyjnych. Więcej informacji na temat farb Para Paints znaleźć można na stronie www.para.pl .
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.