Komunikaty PR

Krok w stronę natury - Para Paints prezentuje kolor roku 2021

2021-02-05  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Podążając za trendem biophilic, projektanci Para Paints, marki farb dostępnych w sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, wytypowali    kolor roku 2021. Jest nim subtelny beż z nutą pudrowego różu – Open Canyon, który odzwierciedla urodę piasku Wielkiego Kanionu.

 

„Po czystej bieli i szarościach, które królowały w minionych latach, przyszedł czas na kolor. Nienachalny, delikatny, taki który będzie tłem dla mebli, ale nie zdominuje przestrzeni„ – mówi Piotr Dąbrowski z Dekorian Home. Wybrany przez Para Paints kolor Open Canyon  (P5228-34) idealnie wpisuje się we wnętrza w stylu modern boho, czyli połączenia wesołego ducha bohemy ze skandynawską prostotą. Będzie stanowić doskonałe tło dla tak ostatnio popularnych sznurkowych makatek ściennych, a także dla wiklinowych mebli i innych dodatków ręcznego rzemiosła. Pień zamiast stolika oraz jutowy dywan zgrają się zgodnie z elegancką, prostą kanapą w kolorze écru lub śródziemnomorskiej oliwki. Salon czy sypialnia pomalowane kolorem roku Para Paints, i wypełnione zielenią roślin doniczkowych, będą stanowić doskonalą oazę wypoczynku. Nie musimy całkowicie rezygnować z bieli i szarości. Można je połączyć z Open Canyon, albo też z innymi odcieniami, ważne jednak by były to kolory o zbliżonej tonacji. Decydując się na to pamiętajmy, by ciemniejszymi barwami ozdabiać ściany dobrze oświetlone, a tymi jaśniejszymi te, do których słońce dochodzi w ograniczonej ilości. Pozwoli to na optyczne powiększenie pomieszczenia. Jeżeli lubimy złote akcenty we wnętrzach, to kolor Open Canyon jest doskonały, by podkreślić ich blask. Żyrandol w kolorze szlachetnego kruszcu, czy ozdobny świecznik doda wnętrzu delikatnego blichtru.

W pomieszczeniach pomalowanych w kolorach natury lepiej odpoczywamy i mamy też większą koncentrację, dlatego barwy te idealnie nadają się zarówno do salonu, jak i do domowego gabinetu czy biura. Pamiętajmy tylko, by urozmaić je białymi lub jaśniejszymi dodatkami i żywymi kwiatami.

 

Farba Para Paints w kolorze Open Canyon (P5228-34) dostępna jest w rożnych wariantach. W zależności od zastosowania produktu mamy do dyspozycji:

- PARA Elite Ceramic 4090 – wytrzymała emulsja do zadań specjalnych (m.in. odporna na szorowanie), ceramiczna farba lateksowa o połysku „skorupki jajka”,

- PARA  Ultra 8004 – 100% lateksowa farba, która jest w pełni matowa (istnieje możliwość mycia przy użyciu detergentów),

- PARA Premium Velvet 1804 – farba zmywalna, która sprawdzi się zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz,

- PARA Premium Mat 900 – farba o matowym stopniu połysku, minimalizuje nierówności podłoża, idealna do malowania sufitów.

 

Para Paints, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home (www.dekorianhome.pl), to marka, za którą stoją: doświadczenie, światowej sławy projektanci i architekci, innowacyjne i proekologiczne podejście do produkcji materiałów wykończeniowych. W bogatym portfolio znajdziemy farby do każdego rodzaju wnętrza: od salonu, przez kuchnię, a na łazience kończąc. Producent zadbał także o bezpieczne farby przeznaczone do pokoi dziecięcych oraz specjalistyczne produkty, które idealnie sprawdzą się do odnawiania mebli, drzwi (również zewnętrznych) czy listew. Wybór stopnia połysku: mat, półmat, eggshell, perłowy, melamina, półpołysk, połysk daje szeroki wachlarz możliwości aranżacyjnych. Więcej informacji na temat farb Para Paints znaleźć można na stronie www.para.pl .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.