Kryształowy rytuał harmonii. Niezwykłe spotkanie w showroomie ILUMA
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Czy kryształy wpływają na nasze otoczenie? Jak wzmocnić wnętrza energią naturalnych kamieni i jak wybrać kryształ dla siebie? Odpowiedzi na te i inne pytania mogli poznać znani i cenieni architekci wnętrz podczas „Kryształowego rytuału harmonii”, zorganizowanego w showroomie marki ILUMA w Warszawie przy współpracy z agencją OKK! PR.
13 lutego b.r. w warszawskiej wystawie kryształów ILUMA przy ul. Niecałej 10 miało miejsce niezwykłe wydarzenie - Kryształowy rytuał harmonii. Zorganizowane przez Katarzynę Jasińską i Piotra Jakóbczaka - założycieli marki, przy współpracy z agencją OKK! PR, spotkanie z architektami wnętrz miało na celu zapoznanie zaproszonych gości z magią kryształów we wnętrzach. Stało się także doskonałym pretekstem do udania się w podróż w głąb siebie i odkrywania własnej energii w poszukiwaniu wewnętrznej harmonii.
Marka ILUMA to grupa świadomych profesjonalistów, na czele której stoją Katarzyna Jasińska i Piotr Jakóbczak. Katarzyna to odkrywczyni kryształów w ludziach, bioenergoterapeutka i nauczycielka świadomości energetycznej. Pyta, szuka i pisze - zadaje trudne pytania długo przed tym zanim zadadzą je Klienci. Spaja pracę całego zespołu i dba, aby jej owoce co najmniej zachwycały. Piotr jest inicjatorem kryształowej misji ILUMA. To jego entuzjazm, odwaga i determinacja zapewniają tak spektakularną kolekcję kryształów, z jakiej mogą czerpać Klienci. Zawsze otwarty na spotkania z miłośnikami kryształów. Podróżuje, odkrywa, fotografuje. Z gorącym żarem w sercu dzieli się wszystkim, co tworzy i czego doświadcza. Jako zespół tworzą zgrany duet, na co dzień dzieląc się z innymi swoimi pasjami.
- Praca w projekcie ILUMA to misja, niebywała przyjemność i proces tworzenia gigantycznego dzieła sztuki. Dla Was, na Waszych oczach, w Waszych przestrzeniach. Dziękujemy, że zapraszacie nas do swoich najskrytszych zakamarków i w zaufaniu pozwalacie obsadzać je wzmacniającymi, harmonizującymi i wspierającymi kryształami - zgodnie przyznają Katarzyna Jasińska i Piotr Jakóbczak.
Każdy kryształ w kolekcji to unikalne dzieło sztuki stworzone przez Naturę. Można je podziwiać w Galerii D’Alchemy x ILUMA, zlokalizowanej w samym sercu Warszawy, gdzie mieści się showroom marki. Mimo że umiejscowiony jest on w centrum miasta, dzięki wyjątkowej wystawie naturalnych kryształów, tworzy oazę spokoju, gdzie można usiąść, napić się pysznej herbaty i poczuć jak kryształowe towarzystwo harmonizuje nasze wnętrze. Właśnie tę magiczną moc kryształów mogli odczuć zaproszeni na Kryształowy rytuał harmonii goście - znamienici architekci i projektanci wnętrz. Wśród nich znalazły się takie postacie jak Anna Koszela, Katarzyna Szostakowska, Dorota Szaroszyk, Iga Sawicka z SAAN Architekci, czy Agnieszka Lesiuk z Art Design Studio.
Od wejścia na gości czekała specjalnie przygotowana na ten dzień różana kombucha oraz pyszny catering ze stołecznej cukierni Eter, która udowadnia, że wegańskie słodkości – bez jajek, mleka czy masła mogą być równie piękne, jak i pyszne. Spotkanie rozpoczęła Olga Kisiel-Konopka, dyrektor zarządzająca agencji OKK! PR, witając przybyłych gości. Następnie właściciele showroomu ILUMA zabrali wszystkich w charyzmatyczną podróż do świata naturalnych kryształów. Z niezwykłą pasją opowiedzieli nie tylko o swojej życiowej przygodzie z kryształami, ale też, jak na rytuał przystało, wprowadzili zgromadzanych przedstawicieli świata architektury wnętrz w tajniki działania naturalnych kryształów w przestrzeniach mieszkalnych. Katarzyna Jasińska i Piotr Jakóbczak opowiadali o tym, jak wydobywane są kryształy i jak dopasowywać je do wnętrz. Zdradzili również, jak wpływają one na nasze otoczenie i jak wybrać odpowiednie kryształy, by wzmocnić wnętrza energią z nich płynącą.
Na spotkaniu można było obejrzeć wystawę wielkogabarytowych kryształów i kamieni naturalnych, które w większości wydobywane są na Madagaskarze przez samego właściciela. Wśród nich znalazły się m.in. fluoryt, ametyst, kryształ górski, kwarc dymny, jaspis oceaniczny czy septaria. Wszystkie jak na dzieła sztuki przystało, przyciągały wzrok i zachwycały gości. Na zakończenie spotkania i rozpoczęcie wspólnej kreacji każdy z zaproszonych architektów i architektek otrzymał specjalnie wyselekcjonowany kryształ w prezencie, by od teraz mieć część kryształowego dzieła na podorędziu i sięgać po nie zawsze, kiedy poczuje potrzebę obcowania z naturą w skondensowanej niezwykle nasyconej formie.
Więcej na https://iluma.pl/

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.