Komunikaty PR

„Kuchnia na każdy wymiar. Bez filozofowania” – nowa kampania IKEA

2020-06-25  |  12:00

Przeciwności losu uczą… mądrości, a brak miejsca w kuchni… kreatywności - takimi słowami rozpoczyna się nowy spot IKEA.

Z rozwiązaniami IKEA już nie trzeba kombinować, żeby wszystko pomieścić w kuchni. Film zwraca uwagę, że dzięki sprytnym systemom przechowywania możemy cieszyć się komfortem i dodatkową przestrzenią.

Do tworzenia nowej reklam IKEA na potrzeby TV i online podeszliśmy tak jak do programowania. Zdefiniowaliśmy cały proces produkcji oraz testowania naszych reklam, tak by były możliwie najskuteczniejsze. Stworzyliśmy i nagraliśmy łącznie ponad 20 różnych spotów i ich modyfikacji. Te warianty były ulepszane w trakcie kolejnych planów zdjęciowych, ale także testowane, tak by wybrać ten optymalny. Plan zdjęciowy podzielony został na 3 sesje nagrań, podczas których nagrywaliśmy spoty TV. W każdej kolejnej sesji ulepszaliśmy filmy nagrany poprzednio, dzięki czemu łącznie powstało aż 5 spotów. O wyborze finalnego zdecydowały testy na grupie ponad 20 000 respondentów. – mówi Maciej Wróblewski, założyciel AdRebellion.

 

W tej bardzo ważnej dla nas kampanii chcieliśmy zmobilizować grupę konsumentów, którzy odkładają remont kuchni, do podjęcia działań remontowych. Działamy w warunkach pandemii, dlatego chcieliśmy, żeby nasze działania były adekwatne do sytuacji, ale i efektywne. Dlatego oprócz standardowej strategii i kreacji zdecydowaliśmy się na produkcję dziesiątek scen i reklam, które później w trakcie ilościowych testów modyfikowaliśmy. Efekty naszych działań można już zobaczyć w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich oraz w Internecie. – dodaje Bartosz Binczewski, Digital Marketing Manager w IKEA Retail w Polsce.

Za kreację, strategię, produkcję video contentu i koncept kreatywny kampanii odpowiada Agencja AdRebellion. Działania reklamowe obejmują również kampanię w digitalu oraz w mediach społecznościowych, które koordynowane były przez agencję VML+YR. Za działania z influencerami odpowiada agencja Hash.fm, planowanie i zakup mediów do kampanii w całości koordynuje dom mediowy Wavemaker. Kampania potrwa od 10.06 do 14.07.

W związku z działaniami reklamowymi odświeżona została również zakładka „kuchnia” na stronie IKEA.pl. Nowy departament kuchenny jest bardziej intuicyjny i funkcjonalny dla użytkownika.

Klient: IKEA Retail

Agencja: AdRebellion

Dom mediowy: Wavemaker

Reżyser: Karol Modzelewski

DOP: Przemysław Jękosz

Produkcja: Maciej Wróblewski (producent), Jagoda Domańska (kierownik produkcji)

Scenografia: Katarzyna Jaros Puzio IKEA

Postprodukcja: Maciej Tymek (montaż), Błażej Kanclerz (dźwięk), Szymon Ronoowicz (kolor)

Aktorzy: Wiolka Walaszczyk, Miron Jagniewski

Spot 30’ i 90’:

https://www.youtube.com/watch?v=5UnkoQq8dKI

https://www.youtube.com/watch?v=zHFtGQ7nF1U
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.