Laur Konsumenta Grand Prix 2023 dla farb Dekoral
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Farby Dekoral zostały po raz kolejny uhonorowane godłem Laur Konsumenta i otrzymały Grand Prix 2023 w kategorii „Jakość farb ściennych”. Ten prestiżowy tytuł jest przyznawany markom, które co roku cieszą się zaufaniem zadowolonych klientów i zdobywają w plebiscycie najwyższe liczby głosów.
- Farby Dekoral od lat pomagają Polakom tworzyć piękne wnętrza, inspirując i dostarczając rozwiązań, które pozwalają zrealizować wymarzone koncepcje aranżacyjne. Wyniki badań prowadzonych w ramach plebiscytu Laur Konsumenta potwierdzają, że z naszymi produktami klienci mogą wcielać swoje plany w czyn i cieszyć się pięknymi wnętrzami. W rezultacie, chętnie dzielą się swoimi dobrymi opiniami i polecają nasze farby innym – komentuje Aneta Stopa, marketing manager marki Dekoral.
Laur Konsumenta to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów konsumenckich. Co roku sondowanych jest ok. 300 kategorii w ramach ogólnopolskiego badania realizowanego telefonicznie i poprzez ankiety zamieszczone na różnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno-społecznościowych. W ramach badania respondenci deklarują, które marki uważają za najlepsze i polecają je innym. Ankietowani mogą głosować w różnych kategoriach, jednak w każdej z nich mogą oddać tylko jeden głos.
Więcej informacji na temat farb Dekoral można znaleźć na stronie https://www.dekoral.pl/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.