Licytujemy dziecięcy uśmiech z Fundacją Mam Marzenie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
25 marca 2022 r., w ZODIAKu Warszawskim Pawilonie Architektury, odbędzie się panel dyskusyjny dla architektów wnętrz, towarzyszący trzeciej edycji projektu „Aukcja Marzeń” – charytatywnej inicjatywy, współorganizowanej przez Dom Aukcyjny Desa Unicum na rzecz podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Celem warsztatów będzie ukazanie rozwiązań współdziałania architektury ze sztuką współczesną oraz zdobycie wiedzy z zakresu kolekcjonowania sztuki.
Misją Fundacji Mam Marzenie jest spełnianie marzeń dzieci w wieku 3-18 lat, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Przez swoją działalność Fundacja dostarcza chorym dzieciom i ich rodzinom niezapomnianych wrażeń, wnoszących w ich życie radość, siłę do walki z chorobą i nadzieję na przyszłość. Wolontariusze podejmują szereg działań motywujących i inspirujących wszystkich zainteresowanych pomocą Fundacji i spełnianiem marzeń małych pacjentów. W ich realizacji może pomóc sztuka – jej piękno czyni świat lepszym, a jednocześnie dzięki kolekcjonerom i projektom takim jak "Aukcja Marzeń" , sztuka staje się wymiernym dobrem dla tych, którzy najbardziej potrzebują opieki – chorych dzieci.
Spełniamy marzenia
Projekt "Aukcja Marzeń" to charytatywna aukcja online połączona z wystawą wybranych prac młodych twórców organizowana we współpracy z domem aukcyjnym Desa Unicum. Kilkadziesiąt wyjątkowych prac artystów sztuki najnowszej będzie w kwietniu 2022 r. przedmiotem kolejnej edycji aukcji, której całkowity dochód zostanie przeznaczony na realizację marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie – dzieci z chorobami zagrażającymi życiu. Dzięki współpracy z partnerami 3. Aukcji Marzeń będzie towarzyszyć wystawa przedaukcyjna w Galerii Sztuki TLEN, a także warsztaty stacjonarne w ZODIAKu Warszawskim Pawilonie Architektury. Finałowa aukcja charytatywna współorganizowana przed Dom Aukcyjny Desa Unicum odbędzie się od 8 do 22 kwietnia 2022 r. Całkowity dochód z projektu będzie przeznaczony na realizację marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.
Porozmawiajmy o sztuce
W najbliższy piątek, 25 marca o godz.18:00, współwłaściciel pracowni STUDIOORGANIC specjalizującej się w kompleksowych projektach brył i wnętrz, Grzegorz Goworek podzieli się w ZODIAKu swoimi przemyśleniami o implementacji sztuki w architekturze. Podczas spotkania wystąpi także dziennikarka, kuratorka sztuki, znawca architektury i designu, wieloletnia redaktorka magazynu „Dom i Wnętrze”. Ewa Mierzejewska, która opowie architektom jak rozpocząć kolekcjonowanie sztuki. W dyskusji weźmie udział także arch. Roland Stańczyk z RS Studio Projektowe.
Marketing Manager firmy Cosentino, Aneta Konowrocka opowie o zastosowaniach materiałów wnętrzarskich do tworzenia sztuki. Cosentino to wywodzący się z Hiszpanii i działający na całym świecie producent wielkoformatowych powierzchni architektonicznych, takich jak Silestone, Dekton i Sensa by Cosentino. Nadrzędne wartości firmy to jakość, innowacyjność i odpowiedzialność, którymi Cosentino kieruje się nie tylko kreując nowe kolekcje swoich marek, ale również regularnie angażując się w lokalne inicjatywy promujące bardziej zrównoważone rozwiązania, czy wykorzystanie sztuki w architekturze. Te wartości doprowadziły również do współpracy pomiędzy Fundacją „Mam Marzenie” oraz licznymi partnerami powiązanymi ze światem sztuki i architektury, których celem jest pomoc podopiecznym fundacji. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
ZODIAK Warszawski Pawilon Architektury
Warszawa, Pasaż Stefana Wiecheckiego „Wiecha” 4
Więcej na: www.cosentino.com

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.