Lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ – praktyczne dzieło sztuki
Każde dzieło sztuki charakteryzuje się wysokimi walorami estetycznymi, które przyciągają wzrok, wyróżniają się pięknem i pobudzają nasze emocje. Nie inaczej jest z designerską lodówką premium marki Haier z serii F+ HFF-750CGBJ, która sprawia, że nasza kuchnia staje się zupełnie wyjątkowa. Co więcej – zastosowane w chłodziarce rozwiązania pozwalają cieszyć się świeżością naszej żywności nawet do 8 razy dłużej.
Wyjątkowy design
Firma Haier wciąż zaskakuje nowoczesną linią, nieszablonowym designem i nowatorskimi rozwiązaniami swoich produktów. Wśród nich króluje lodówka premium z serii F+ HFF-750CGBJ, której wyjątkowa 5-drzwiowa konstrukcja i eleganckie wzornictwo przykuwają wzrok i nadają kuchni prawdziwy posmak luksusu. Czarny szklany front doskonale odbija światło, nadając pomieszczeniu jeszcze bardziej ekskluzywnego charakteru. Wizualną perfekcję dopełnia inteligentny i intuicyjny, cyfrowy wyświetlacz dotykowy umieszczony w górnej części lodówki, który włącza się samoczynnie, gdy lodówka „wyczuje” w jej pobliżu obecność ludzi. Dzięki niemu zmiana ustawień lodówki jest łatwa i intuicyjna, a temperaturę i inne parametry urządzenia możemy kontrolować bez potrzeby otwierania drzwi.
Co ważne, lodówkę możemy idealnie licować z linią frontu mebli, dzięki specjalnemu zawiasowi. Pozwala on ustawić urządzenie w odstępie zaledwie 20 mm od bocznych ścianek zabudowy kuchennej, podczas gdy inne lodówki potrzebują tu co najmniej 5 cm odstępu.
Wyjątkowo świeżo i zdrowo
5-drzwiowa chłodziarko-zamrażarka Haier to nie tylko design i styl. To także bardzo praktyczne i innowacyjne rozwiązania dbające o nasze zdrowie, oszczędzające energię i ułatwiające nam życie. Wśród nich trzeba wymienić wyjątkową szufladę próżniową Antioxidant Zone, która zabezpiecza żywność i przedłuża jej świeżość nawet do 8 razy. Powietrze usuwane jest z niej dzięki zastosowaniu pompy próżniowej i specjalnego filtra, ograniczając tym samym ekspozycję produktów na tlen i spowalniając proces ich utleniania. Dbający o wyśmienity smak oraz zdrowie docenią z pewnością również to, że komora ta zachowuje także 3 razy więcej witaminy C w przechowywanej żywności.
O nasze zdrowie i wyśmienity smak żywności dba także, zastosowany w lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ, system antybakteryjny ABT, który wykorzystując płytkę z dwutlenku tytanu oraz światło ultrafioletowe, usuwa aż 99,9 % bakterii z wnętrza urządzenia.
Wyjątkowo funkcjonalnie
Warto podkreślić, że chłodziarko-zamrażarka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ wyposażona jest w technologie Freshers Techs, które zapewniają produktom świeżość, doskonały smak oraz zachowują ich wartości odżywcze. Inteligentne czujniki Fresher Sensors, kontrolują temperaturę na każdej półce, aby zmniejszyć niepotrzebne wahania temperatury, spowodowane częstym otwieraniem drzwi lodówki. Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest także strefa Switch Zone, umożliwiająca regulowanie temperatury od -20 do + 5°C, dzięki czemu może ona stać się zarówno zamrażarką jak i chłodziarką, zależnie od naszych potrzeb. Dodatkowo, urządzenie posiada automatyczną kostkarkę do lodu bez konieczności hydraulicznego podpięcia jej do źródła wody.
Chłodziarko-zamrażarka wyposażona jest także w funkcję Daylight, czyli ścianę jasnego oświetlenia LED, która zapewnia lepszą widoczność wkładanych i wyjmowanych produktów, dodając lodówce niepowtarzalnego stylu.
Wyjątkowo oszczędnie
Innowacyjna konstrukcja lodówki Haier z serii F+ HFF-750CGBJ pozwala zaoszczędzić nawet do 30% energii. Jak to możliwe? Wszystko dzięki ergonomicznym szufladom zapobiegającym wydostawaniu się zimnego powietrza, gdy drzwi lodówki są otwarte. Szuflady w zamrażarce zapewniają nie tylko szybki i łatwy dostęp do zamrożonej żywności, ale także znacznie lepszy widok zawartości zamrażarki.
Wyjątkowo cicho i wydajnie
Warto zwrócić uwagę, że lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ jest niebywale cicha. Zastosowana technologia gwarantuje mniej hałaśliwą pracę lodówki, zapewniając jednocześnie wyjątkową efektywność energetyczną i superszybkie chłodzenie. Co więcej, urządzenie oferuje 15 lat gwarancji na kompresor inwerterowy.
Cena i dostępność
Lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ dostępna jest w sieciach salonów Media Markt w cenie 14999 zł.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.