Komunikaty PR

Lodówki Samsung Bespoke – rok pod znakiem personalizacji i sztuki

2022-12-27  |  12:10
Biuro prasowe

Współpraca z artystami to wiodący kierunek rozwoju linii personalizowanych lodówek Bespoke, które w ramach akcji specjalnych marki ozdobione zostały wyjątkowymi grafikami. W październiku ubiegłego roku zakończył się globalny konkurs dla projektantów Samsung #BespokeDesignedByYou, a niemal rok później lodówka Bespoke z ilustracją francuskiego artysty Thibaud Hérem - jako przedmiot sztuki użytkowej - została zlicytowana w Polsce przez dom aukcyjny Desa Unicum, przecierając szlak dla całej branży.

Już w momencie premiery lodówki Bespoke spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem konsumentów, a rok 2022 tylko potwierdził, że były tym, czego brakowało na rynku AGD. Filozofia Bespoke wiąże się z przesuwaniem granic, w których sprzęty przestają pełnić jedynie funkcjonalną rolę we wnętrzu. Personalizowane i modułowe lodówki Bespoke, z całym wachlarzem opcji kolorystycznych i rodzajów wykończenia paneli frontowych, stały się wyborem dla wszystkich tych, którzy chcą w pełni kreować swoją domową przestrzeń. Współprace z artystami, służące podkreśleniu wyjątkowego designu urządzeń, umocniły pozycję marki i lodówek Bespoke na rynku.

Konkursy dla projektantów i inspirujące współprace

W ubiegłorocznym globalnym konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou udział wzięło aż 1,581 projektantów z całego świata. Potraktowali oni panele zewnętrzne personalizowanej lodówki Bespoke jako płótno malarskie do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Drugie miejsce w konkursie zajął projekt polskiej artystki Weroniki Ślifierz (@weri.weri) zatytułowany „Foodie”.  

Lodówkę Bespoke widziałam już wcześniej i zawsze bardzo mi się podobała. Moje serce skradły pastelowe kolory i możliwość personalizacji. Marzyłam o tym, aby znalazła się w mojej kuchni. W swojej pracy inspirowałam się latami 90 . i pop artem. Kocham kolory i nieszablonowe zestawienia. Uwielbiam też jedzenie i w przeszłości moje prace bardzo często do niego nawiązywały. Uważam, że personalizacja AGD to wspaniały trend – dzięki temu sprzęty stanowią integralną część naszego wnętrza, odzwierciedlając nasz gust i osobowość” – powiedziała Weronika Ślifierz.

Panele frontowe lodówki Bespoke stanowiły dotychczas płótno m.in. dla Andy’ego Rementera czy Alexa Proby. W ramach takiej wyjątkowej kooperacji powstała lodówka Samsung Bespoke z ilustracją autorstwa francuskiego artysty Thibaud Hérem, która jako prawdziwe dzieło sztuki użytkowej 26 września br. trafiła na aukcję w warszawskim DESA Unicum. Była to pierwsza w Polsce lodówka zlicytowana podczas takiej aukcji. Wydarzenie to stanowiło precedens w świecie AGD, w którym prym wiodą technologie.

Samsung nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, jeśli chodzi o współprace z artystami, a sam rozwój konceptu Bespoke cały czas ewoluuje. Twórcza eksploracja nowych pomysłów stanowi nieodzowną część rozwoju tej linii urządzeń. Marka kontynuuje swoją pracę na rzecz innowacyjnych projektów, oferując nowe doświadczenia i doznania, dzięki którym życie nabiera kolorów.

 

Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób Samsung zwiększa swój globalny zasięg i przesuwa granice możliwości domowej przestrzeni dzięki linii Bespoke, odwiedź https://www.samsung.com/pl/home-appliances/bespoke-home/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.