Lodówki Samsung Bespoke – rok pod znakiem personalizacji i sztuki
Współpraca z artystami to wiodący kierunek rozwoju linii personalizowanych lodówek Bespoke, które w ramach akcji specjalnych marki ozdobione zostały wyjątkowymi grafikami. W październiku ubiegłego roku zakończył się globalny konkurs dla projektantów Samsung #BespokeDesignedByYou, a niemal rok później lodówka Bespoke z ilustracją francuskiego artysty Thibaud Hérem - jako przedmiot sztuki użytkowej - została zlicytowana w Polsce przez dom aukcyjny Desa Unicum, przecierając szlak dla całej branży.
Już w momencie premiery lodówki Bespoke spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem konsumentów, a rok 2022 tylko potwierdził, że były tym, czego brakowało na rynku AGD. Filozofia Bespoke wiąże się z przesuwaniem granic, w których sprzęty przestają pełnić jedynie funkcjonalną rolę we wnętrzu. Personalizowane i modułowe lodówki Bespoke, z całym wachlarzem opcji kolorystycznych i rodzajów wykończenia paneli frontowych, stały się wyborem dla wszystkich tych, którzy chcą w pełni kreować swoją domową przestrzeń. Współprace z artystami, służące podkreśleniu wyjątkowego designu urządzeń, umocniły pozycję marki i lodówek Bespoke na rynku.
Konkursy dla projektantów i inspirujące współprace
W ubiegłorocznym globalnym konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou udział wzięło aż 1,581 projektantów z całego świata. Potraktowali oni panele zewnętrzne personalizowanej lodówki Bespoke jako płótno malarskie do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Drugie miejsce w konkursie zajął projekt polskiej artystki Weroniki Ślifierz (@weri.weri) zatytułowany „Foodie”.
„Lodówkę Bespoke widziałam już wcześniej i zawsze bardzo mi się podobała. Moje serce skradły pastelowe kolory i możliwość personalizacji. Marzyłam o tym, aby znalazła się w mojej kuchni. W swojej pracy inspirowałam się latami 90 . i pop artem. Kocham kolory i nieszablonowe zestawienia. Uwielbiam też jedzenie i w przeszłości moje prace bardzo często do niego nawiązywały. Uważam, że personalizacja AGD to wspaniały trend – dzięki temu sprzęty stanowią integralną część naszego wnętrza, odzwierciedlając nasz gust i osobowość” – powiedziała Weronika Ślifierz.
Panele frontowe lodówki Bespoke stanowiły dotychczas płótno m.in. dla Andy’ego Rementera czy Alexa Proby. W ramach takiej wyjątkowej kooperacji powstała lodówka Samsung Bespoke z ilustracją autorstwa francuskiego artysty Thibaud Hérem, która jako prawdziwe dzieło sztuki użytkowej 26 września br. trafiła na aukcję w warszawskim DESA Unicum. Była to pierwsza w Polsce lodówka zlicytowana podczas takiej aukcji. Wydarzenie to stanowiło precedens w świecie AGD, w którym prym wiodą technologie.
Samsung nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, jeśli chodzi o współprace z artystami, a sam rozwój konceptu Bespoke cały czas ewoluuje. Twórcza eksploracja nowych pomysłów stanowi nieodzowną część rozwoju tej linii urządzeń. Marka kontynuuje swoją pracę na rzecz innowacyjnych projektów, oferując nowe doświadczenia i doznania, dzięki którym życie nabiera kolorów.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób Samsung zwiększa swój globalny zasięg i przesuwa granice możliwości domowej przestrzeni dzięki linii Bespoke, odwiedź https://www.samsung.com/pl/home-appliances/bespoke-home/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.