Komunikaty PR

Madama Butterfly, kolekcja specjalna grafik ściennych Glamora

2023-05-29  |  19:06
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

U podstaw kolekcji specjalnej marki Glamora legło pragnienie projektantów, aby w kolejnych wzorach wielkoformatowych grafik ściennych sięgnąć po ideał najwyższej elegancji. Jej pełne harmonii wyrafinowanie twórcy odnaleźli w spotkaniu Wschodu z Zachodem, współczesności z tradycją oraz ponadczasowego wzornictwa z innowacyjnymi materiałami. W ten sposób uzyskali niespotykane dotąd efekty. Do tego, by poznać je na własne oczy, przekonuje wyłączny dystrybutor grafik ściennych marki Glamora w Polsce – sieć salonów wykończenia oraz wyposażenia wnętrz Dekorian Home: www.dekorianhome.pl. 

Słodkie słowa gejszy

Inspiracją do powstania 5 nowych wzorów grafik stała się postać gejszy, którą zwą: Madama Butterfly. Mowa o bohaterce słynnej opery genialnego Włocha, Giacomo Pucciniego. Kilkoma z najbardziej poetyckich wersetów tego dzieła projektanci określili także poszczególne modele. 

Dolci voli dell'amor – w oprawie mozaiki, która mieni się lekko fakturami i barwami, model ten prezentuje wykonany jakby tuszem rysunek. Można w nim zobaczyć dwie rośliny albo… gejszę wśród trzcin.

Un bel dì vedremo – w motywie dwóch liści, które zdają się zwracać ku sobie, niesie tytułową obietnicę, że zakochani spotkają się znów pewnego pięknego dnia.

Al primo incontro – już przy pierwszym spotkaniu, od pierwszego wejrzenia zachwyca głęboką w treści, choć minimalistyczną wizualnie kompozycją graficzną z pędem bambusa. 

Confin del mare – zwraca myśl ku roślinom dostrzeżonym nad morskim brzegiem. Motyw w skali XXL równoważy pełnymi oddechu przestrzeniami wolnymi.

Addio fiorito – rozbudowana kompozycja zainspirowana arią o kwiecistym gościńcu domyka przestrzeń wnętrza niczym artystyczny parawan. 

Warto podkreślić, że spójna paleta kolorów widoczna w tych grafikach to prawdziwa symfonia odcieni szarości, różu, kości słoniowej i kremu. Jest wprost idealna do wyrafinowanych nowoczesnych wnętrz, opartych na dialogu między minimalizmem a pełnią wyrazu.

Materiały, których chce się dotykać

Znakomite wzory i kolory to nie wszystko. Z myślą o kolekcji „Madama Butterfly” Glamora opracowała serię materiałów nawiązujących do natury i zaprojektowanych tak, aby harmonijnie łączyły się ze sobą. Ich wygląd czerpie z tradycji, a jednak znakomicie odpowiada współczesnemu wyobrażeniu o bezpretensjonalnym luksusie. 

GlamBirch emanuje ciepłem drewna brzozy. GlamRafia, tkana z włókien roślinnych, wyróżnia się rytmiczną, choć nieregularną strukturą, na której tworzy się urokliwy światłocień. GlamCork ma urodę bielonego korka. A GlamVelour, jest aksamitnie miękki – dla oka i dla rąk. 

Tym nowym propozycjom towarzyszą materiały gładkie: GlamPure, surowa tkanina z lnu i wiskozy, oraz GlamSatin – wiskoza pokryta opalizującym pudrem mineralnym, która przywodzi na myśl perłowy połysk japońskiego jedwabiu.

Skomponuj tak, jak czujesz

Każdy model z nowej kolekcji specjalnej łączy w sobie elementy wykonane z różnych materiałów. Ich dialog odbywa się w ramach określonych wąskim złotym konturem. Rezultatem jest seria grafik ściennych o predefiniowanych wymiarach. Wszystkie liczą trzy metry wysokości, ale oferują zróżnicowane szerokości, co zapewnia architektom czy projektantom wnętrz dużą swobodę kompozycyjną. 

Modułowa konstrukcja serii pozwala wypełnić całe ściany tym samym, powtarzającym się motywem albo twórczo łączyć różne modele w indywidualne kompozycje albo sekwencje. Równie kuszącą alternatywą jest kontrastowe zestawienie grafiki z materiałem gładkim: GlamPure lub GlamSatin.

Ta innowacyjna koncepcja sprawiła, że seria „Madama Butterfly” zyskała charakter silnie sensoryczny. Rozszerza tradycyjne kanony dekoracji ściennych i zamienia wielkoformatową grafikę ścienną w prawdziwą instalację architektoniczną, ściśle zintegrowaną z wystrojem wnętrz.

Wielkoformatowe grafiki z kolekcji Madama Butterfly  można nabyć w sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, który jest wyłącznym dystrybutorem marki Glamora w Polsce. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna! Biuro prasowe
2024-07-02 | 13:00

Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!

Utrzymanie komfortowej temperatury w domu ma kluczowe znaczenie dla naszego zdrowia, lepiej się czujemy, jesteśmy bardziej wydajni w pracy. Skutecznym sposobem na osiągnięcie właściwej
Dom Wyznania miłosne w architekturze
2024-07-01 | 08:00

Wyznania miłosne w architekturze

W świecie architektury, za fasadami monumentalnych budowli, kryją się niezwykłe historie miłości, pasji i zawiści. Jedną z nich jest życie ikonicznej Eileen Gray - kobiety bez formalnego
Dom Delektuj się latem z Fiskars
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.