Madama Butterfly, kolekcja specjalna grafik ściennych Glamora
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
U podstaw kolekcji specjalnej marki Glamora legło pragnienie projektantów, aby w kolejnych wzorach wielkoformatowych grafik ściennych sięgnąć po ideał najwyższej elegancji. Jej pełne harmonii wyrafinowanie twórcy odnaleźli w spotkaniu Wschodu z Zachodem, współczesności z tradycją oraz ponadczasowego wzornictwa z innowacyjnymi materiałami. W ten sposób uzyskali niespotykane dotąd efekty. Do tego, by poznać je na własne oczy, przekonuje wyłączny dystrybutor grafik ściennych marki Glamora w Polsce – sieć salonów wykończenia oraz wyposażenia wnętrz Dekorian Home: www.dekorianhome.pl.
Słodkie słowa gejszy
Inspiracją do powstania 5 nowych wzorów grafik stała się postać gejszy, którą zwą: Madama Butterfly. Mowa o bohaterce słynnej opery genialnego Włocha, Giacomo Pucciniego. Kilkoma z najbardziej poetyckich wersetów tego dzieła projektanci określili także poszczególne modele.
Dolci voli dell'amor – w oprawie mozaiki, która mieni się lekko fakturami i barwami, model ten prezentuje wykonany jakby tuszem rysunek. Można w nim zobaczyć dwie rośliny albo… gejszę wśród trzcin.
Un bel dì vedremo – w motywie dwóch liści, które zdają się zwracać ku sobie, niesie tytułową obietnicę, że zakochani spotkają się znów pewnego pięknego dnia.
Al primo incontro – już przy pierwszym spotkaniu, od pierwszego wejrzenia zachwyca głęboką w treści, choć minimalistyczną wizualnie kompozycją graficzną z pędem bambusa.
Confin del mare – zwraca myśl ku roślinom dostrzeżonym nad morskim brzegiem. Motyw w skali XXL równoważy pełnymi oddechu przestrzeniami wolnymi.
Addio fiorito – rozbudowana kompozycja zainspirowana arią o kwiecistym gościńcu domyka przestrzeń wnętrza niczym artystyczny parawan.
Warto podkreślić, że spójna paleta kolorów widoczna w tych grafikach to prawdziwa symfonia odcieni szarości, różu, kości słoniowej i kremu. Jest wprost idealna do wyrafinowanych nowoczesnych wnętrz, opartych na dialogu między minimalizmem a pełnią wyrazu.
Materiały, których chce się dotykać
Znakomite wzory i kolory to nie wszystko. Z myślą o kolekcji „Madama Butterfly” Glamora opracowała serię materiałów nawiązujących do natury i zaprojektowanych tak, aby harmonijnie łączyły się ze sobą. Ich wygląd czerpie z tradycji, a jednak znakomicie odpowiada współczesnemu wyobrażeniu o bezpretensjonalnym luksusie.
GlamBirch emanuje ciepłem drewna brzozy. GlamRafia, tkana z włókien roślinnych, wyróżnia się rytmiczną, choć nieregularną strukturą, na której tworzy się urokliwy światłocień. GlamCork ma urodę bielonego korka. A GlamVelour, jest aksamitnie miękki – dla oka i dla rąk.
Tym nowym propozycjom towarzyszą materiały gładkie: GlamPure, surowa tkanina z lnu i wiskozy, oraz GlamSatin – wiskoza pokryta opalizującym pudrem mineralnym, która przywodzi na myśl perłowy połysk japońskiego jedwabiu.
Skomponuj tak, jak czujesz
Każdy model z nowej kolekcji specjalnej łączy w sobie elementy wykonane z różnych materiałów. Ich dialog odbywa się w ramach określonych wąskim złotym konturem. Rezultatem jest seria grafik ściennych o predefiniowanych wymiarach. Wszystkie liczą trzy metry wysokości, ale oferują zróżnicowane szerokości, co zapewnia architektom czy projektantom wnętrz dużą swobodę kompozycyjną.
Modułowa konstrukcja serii pozwala wypełnić całe ściany tym samym, powtarzającym się motywem albo twórczo łączyć różne modele w indywidualne kompozycje albo sekwencje. Równie kuszącą alternatywą jest kontrastowe zestawienie grafiki z materiałem gładkim: GlamPure lub GlamSatin.
Ta innowacyjna koncepcja sprawiła, że seria „Madama Butterfly” zyskała charakter silnie sensoryczny. Rozszerza tradycyjne kanony dekoracji ściennych i zamienia wielkoformatową grafikę ścienną w prawdziwą instalację architektoniczną, ściśle zintegrowaną z wystrojem wnętrz.
Wielkoformatowe grafiki z kolekcji Madama Butterfly można nabyć w sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, który jest wyłącznym dystrybutorem marki Glamora w Polsce.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
Podczas realizacji zdjęć do programu „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” w Grecji Jakub Rzeźniczak mieszkał w pokoju z Radosławem Majdanem. Ucieszyło go to, bo w wolnych chwilach mogli wymieniać swoje spostrzeżenia dotyczące aktualnej sytuacji w piłce nożnej. Miał też okazję się przekonać, czy mąż Małgorzaty Rozenek również jest perfekcyjnym panem domu. Niestety byłemu bramkarzowi zdarzało się chrapać, co przełożyło się na bezsenne noce Jakuba Rzeźniczaka.
Ochrona środowiska
Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić
Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.
Muzyka
Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.