Madama Butterfly, kolekcja specjalna grafik ściennych Glamora
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
U podstaw kolekcji specjalnej marki Glamora legło pragnienie projektantów, aby w kolejnych wzorach wielkoformatowych grafik ściennych sięgnąć po ideał najwyższej elegancji. Jej pełne harmonii wyrafinowanie twórcy odnaleźli w spotkaniu Wschodu z Zachodem, współczesności z tradycją oraz ponadczasowego wzornictwa z innowacyjnymi materiałami. W ten sposób uzyskali niespotykane dotąd efekty. Do tego, by poznać je na własne oczy, przekonuje wyłączny dystrybutor grafik ściennych marki Glamora w Polsce – sieć salonów wykończenia oraz wyposażenia wnętrz Dekorian Home: www.dekorianhome.pl.
Słodkie słowa gejszy
Inspiracją do powstania 5 nowych wzorów grafik stała się postać gejszy, którą zwą: Madama Butterfly. Mowa o bohaterce słynnej opery genialnego Włocha, Giacomo Pucciniego. Kilkoma z najbardziej poetyckich wersetów tego dzieła projektanci określili także poszczególne modele.
Dolci voli dell'amor – w oprawie mozaiki, która mieni się lekko fakturami i barwami, model ten prezentuje wykonany jakby tuszem rysunek. Można w nim zobaczyć dwie rośliny albo… gejszę wśród trzcin.
Un bel dì vedremo – w motywie dwóch liści, które zdają się zwracać ku sobie, niesie tytułową obietnicę, że zakochani spotkają się znów pewnego pięknego dnia.
Al primo incontro – już przy pierwszym spotkaniu, od pierwszego wejrzenia zachwyca głęboką w treści, choć minimalistyczną wizualnie kompozycją graficzną z pędem bambusa.
Confin del mare – zwraca myśl ku roślinom dostrzeżonym nad morskim brzegiem. Motyw w skali XXL równoważy pełnymi oddechu przestrzeniami wolnymi.
Addio fiorito – rozbudowana kompozycja zainspirowana arią o kwiecistym gościńcu domyka przestrzeń wnętrza niczym artystyczny parawan.
Warto podkreślić, że spójna paleta kolorów widoczna w tych grafikach to prawdziwa symfonia odcieni szarości, różu, kości słoniowej i kremu. Jest wprost idealna do wyrafinowanych nowoczesnych wnętrz, opartych na dialogu między minimalizmem a pełnią wyrazu.
Materiały, których chce się dotykać
Znakomite wzory i kolory to nie wszystko. Z myślą o kolekcji „Madama Butterfly” Glamora opracowała serię materiałów nawiązujących do natury i zaprojektowanych tak, aby harmonijnie łączyły się ze sobą. Ich wygląd czerpie z tradycji, a jednak znakomicie odpowiada współczesnemu wyobrażeniu o bezpretensjonalnym luksusie.
GlamBirch emanuje ciepłem drewna brzozy. GlamRafia, tkana z włókien roślinnych, wyróżnia się rytmiczną, choć nieregularną strukturą, na której tworzy się urokliwy światłocień. GlamCork ma urodę bielonego korka. A GlamVelour, jest aksamitnie miękki – dla oka i dla rąk.
Tym nowym propozycjom towarzyszą materiały gładkie: GlamPure, surowa tkanina z lnu i wiskozy, oraz GlamSatin – wiskoza pokryta opalizującym pudrem mineralnym, która przywodzi na myśl perłowy połysk japońskiego jedwabiu.
Skomponuj tak, jak czujesz
Każdy model z nowej kolekcji specjalnej łączy w sobie elementy wykonane z różnych materiałów. Ich dialog odbywa się w ramach określonych wąskim złotym konturem. Rezultatem jest seria grafik ściennych o predefiniowanych wymiarach. Wszystkie liczą trzy metry wysokości, ale oferują zróżnicowane szerokości, co zapewnia architektom czy projektantom wnętrz dużą swobodę kompozycyjną.
Modułowa konstrukcja serii pozwala wypełnić całe ściany tym samym, powtarzającym się motywem albo twórczo łączyć różne modele w indywidualne kompozycje albo sekwencje. Równie kuszącą alternatywą jest kontrastowe zestawienie grafiki z materiałem gładkim: GlamPure lub GlamSatin.
Ta innowacyjna koncepcja sprawiła, że seria „Madama Butterfly” zyskała charakter silnie sensoryczny. Rozszerza tradycyjne kanony dekoracji ściennych i zamienia wielkoformatową grafikę ścienną w prawdziwą instalację architektoniczną, ściśle zintegrowaną z wystrojem wnętrz.
Wielkoformatowe grafiki z kolekcji Madama Butterfly można nabyć w sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, który jest wyłącznym dystrybutorem marki Glamora w Polsce.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.