Komunikaty PR

make me! – ogłoszono listę 26. finalistów międzynarodowego konkursu wzorniczego

2022-04-14  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Międzynarodowy konkurs make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym jego celem jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei oraz wsparcie młodych projektantów w wieku 20-35 lat, którzy są gotowi do startu.

Na miesiąc przed startem festiwalu poznaliśmy listę 26. finalistów, którzy powalczą o łączną pulę nagród w wysokości 60. 000 zł.

W tym roku wpłynęło 147 zgłoszeń, w tym z Niemiec, Szwajcarii, Włoch, Słowacji, Holandii, Kanady, Węgier, Litwy, Chin i Austrii. Prace młodych projektantów oceniało znakomite jury w składzie: Izabela Bołoz, Krzysztof Kornas, Joanna Krokosz, Tomek Rygalik, Agata Kiedrowicz, Maurizio Burrato, Michał Piernikowski.

Zwycięzców poznamy już 13 maja o godz. 17:00 podczas gali wręczenia nagród , zaś podczas trwania całego festiwalu będzie można oglądać wystawę złożoną z finałowych projektów konkursu make me!

LISTA FINALISTÓW KONKURSU make me! Design Awards 2022:

  1. Pauline Agustoni – Mastectomy Caregiver (Niemcy)
  1. Kamila Cembor – Takie buty. Przedłużenie życia obuwia. (Polska)
  2. Jan Garstka – Paleta kolorystyczna do zastosowania w przestrzeni publicznej uwzględniająca projektowanie dla osób z zaburzeniami widzenia kolorów zgodna z przemysłowymi standardami kolorystycznymi. (Polska)
  3. Maciej Głowacki – Miłość fizyczna – akcesoria do czułości i bliskości. (Polska)
  4. Maciej Głowacki – Wymazówki CRN_01 „Koliber” (Polska)
  5. Dominika Gwarda – Kolekcja tkanin żakardowych – „Zadziorki” (Polska)
  6. Katharina Halusa – Braided Textiles (Austria)
  7. Klaudia Janikowska, Yuliya Neronskaya – Banffy (Polska)
  8. Aleksandra Jankowska-Głowacka – SUP – wsparcie domowych roślin (Polska)
  9. Blanka Jaworska – TODD – taktylne obiekty do dotykania (Polska)
  10. Ewelina Kaczmarska – Subtelna Sztuka Znikania, czyli Kreacja memoriałów postmortem (Polska)
  11. Weronika Kamińska – Menstruacja – problem współczesnej kobiety (Polska)
  12. Yoosung Kim – Football Boots for People with Cerebral Palsy (Szwajcaria)
  13. Kaja Kropidłowska – OLSO – ogrodowa lampa solarna (Polska)
  14. Patrycja Małek – Inspiro – telemedyczne narzędzie do rehabilitacji dróg oddechowych (Polska)
  15. Magdalena Mojsiejuk – Gardenfit (Polska)
  16. Marie Radke – Volta (Niemcy)
  17. Marie Radke – First Aid Gloves (Niemcy)
  18. Julia Sieńkowska – Boja ratownicza dostosowana do pracy z dronem (Polska)
  19. Julia Sulikowska – Urban Coolspot Project (Polska)
  20. Magdalena Maja Tywonek – NOWE | YOURBOOK (Polska)
  21. Baijie Wang – C-BOX (Chiny)
  22. Zuzanna Wdowik – FORMS – System elementów wspomagający kreatywność i rozwój fizyczny dzieci (Polska)
  23. Laura van de Wijdeven – Eggshell Ceramic (Holandia)
  24. Zuzanna Wójcik – Soft or Not (Polska)
  25. Michalina Zadykowicz, Sabrina Haas – Urban Clay (Polska)

Łączna pula nagród make me! Design Awards 2022 dzięki sponsorom INTERPRINT Polska i LPP oraz partnerowi Cosentino, to aż 60.000 zł!

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie: makeme.lodzdesign.com  oraz w mediach społecznościowych: Instagram , Facebook , Linkedin , Twitter .

Fotorelacja ubiegłorocznej wystawy make me! :  kliknij

Organizacja Łódź Design Festival jest możliwa dzięki wsparciu Łódzkiego Centrum Wydarzeń oraz Miasta Łódź. ŁDF dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Mecenasem festiwalu po raz 16. została marka Ceramika Paradyż. W gronie sponsorów znalazły się firmy INTERPRINT Polska oraz LPP. Zaś partnerami festiwalu są: Mazda, Cosentino, Manufaktura, Porta, Rado,  Art_Inkubator w Fabryce Sztuki.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Architecture Snob, Architektura&Biznes, Architektura-murator, Architekt Wnętrz, BIZNES meble.pl, Bryla.pl, Czas na Wnętrze, DesignDoc, Dezeen, Design Alive, designteka.pl, Dobre Wnętrze, Domosfera.pl, Elle Decoration, Label, MAGAZIF, M jak mieszkanie, Onet, Vogue, WhiteMad, Urządzamy.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.