Komunikaty PR

make me! – ogłoszono listę 26. finalistów międzynarodowego konkursu wzorniczego

2022-04-14  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Międzynarodowy konkurs make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym jego celem jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei oraz wsparcie młodych projektantów w wieku 20-35 lat, którzy są gotowi do startu.

Na miesiąc przed startem festiwalu poznaliśmy listę 26. finalistów, którzy powalczą o łączną pulę nagród w wysokości 60. 000 zł.

W tym roku wpłynęło 147 zgłoszeń, w tym z Niemiec, Szwajcarii, Włoch, Słowacji, Holandii, Kanady, Węgier, Litwy, Chin i Austrii. Prace młodych projektantów oceniało znakomite jury w składzie: Izabela Bołoz, Krzysztof Kornas, Joanna Krokosz, Tomek Rygalik, Agata Kiedrowicz, Maurizio Burrato, Michał Piernikowski.

Zwycięzców poznamy już 13 maja o godz. 17:00 podczas gali wręczenia nagród , zaś podczas trwania całego festiwalu będzie można oglądać wystawę złożoną z finałowych projektów konkursu make me!

LISTA FINALISTÓW KONKURSU make me! Design Awards 2022:

  1. Pauline Agustoni – Mastectomy Caregiver (Niemcy)
  1. Kamila Cembor – Takie buty. Przedłużenie życia obuwia. (Polska)
  2. Jan Garstka – Paleta kolorystyczna do zastosowania w przestrzeni publicznej uwzględniająca projektowanie dla osób z zaburzeniami widzenia kolorów zgodna z przemysłowymi standardami kolorystycznymi. (Polska)
  3. Maciej Głowacki – Miłość fizyczna – akcesoria do czułości i bliskości. (Polska)
  4. Maciej Głowacki – Wymazówki CRN_01 „Koliber” (Polska)
  5. Dominika Gwarda – Kolekcja tkanin żakardowych – „Zadziorki” (Polska)
  6. Katharina Halusa – Braided Textiles (Austria)
  7. Klaudia Janikowska, Yuliya Neronskaya – Banffy (Polska)
  8. Aleksandra Jankowska-Głowacka – SUP – wsparcie domowych roślin (Polska)
  9. Blanka Jaworska – TODD – taktylne obiekty do dotykania (Polska)
  10. Ewelina Kaczmarska – Subtelna Sztuka Znikania, czyli Kreacja memoriałów postmortem (Polska)
  11. Weronika Kamińska – Menstruacja – problem współczesnej kobiety (Polska)
  12. Yoosung Kim – Football Boots for People with Cerebral Palsy (Szwajcaria)
  13. Kaja Kropidłowska – OLSO – ogrodowa lampa solarna (Polska)
  14. Patrycja Małek – Inspiro – telemedyczne narzędzie do rehabilitacji dróg oddechowych (Polska)
  15. Magdalena Mojsiejuk – Gardenfit (Polska)
  16. Marie Radke – Volta (Niemcy)
  17. Marie Radke – First Aid Gloves (Niemcy)
  18. Julia Sieńkowska – Boja ratownicza dostosowana do pracy z dronem (Polska)
  19. Julia Sulikowska – Urban Coolspot Project (Polska)
  20. Magdalena Maja Tywonek – NOWE | YOURBOOK (Polska)
  21. Baijie Wang – C-BOX (Chiny)
  22. Zuzanna Wdowik – FORMS – System elementów wspomagający kreatywność i rozwój fizyczny dzieci (Polska)
  23. Laura van de Wijdeven – Eggshell Ceramic (Holandia)
  24. Zuzanna Wójcik – Soft or Not (Polska)
  25. Michalina Zadykowicz, Sabrina Haas – Urban Clay (Polska)

Łączna pula nagród make me! Design Awards 2022 dzięki sponsorom INTERPRINT Polska i LPP oraz partnerowi Cosentino, to aż 60.000 zł!

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie: makeme.lodzdesign.com  oraz w mediach społecznościowych: Instagram , Facebook , Linkedin , Twitter .

Fotorelacja ubiegłorocznej wystawy make me! :  kliknij

Organizacja Łódź Design Festival jest możliwa dzięki wsparciu Łódzkiego Centrum Wydarzeń oraz Miasta Łódź. ŁDF dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Mecenasem festiwalu po raz 16. została marka Ceramika Paradyż. W gronie sponsorów znalazły się firmy INTERPRINT Polska oraz LPP. Zaś partnerami festiwalu są: Mazda, Cosentino, Manufaktura, Porta, Rado,  Art_Inkubator w Fabryce Sztuki.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Architecture Snob, Architektura&Biznes, Architektura-murator, Architekt Wnętrz, BIZNES meble.pl, Bryla.pl, Czas na Wnętrze, DesignDoc, Dezeen, Design Alive, designteka.pl, Dobre Wnętrze, Domosfera.pl, Elle Decoration, Label, MAGAZIF, M jak mieszkanie, Onet, Vogue, WhiteMad, Urządzamy.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.