Mapa Marzeń - kreatywne warsztaty z marką tesa®
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Grudzień to czas podsumowań i snucia planów na kolejny rok. Wszak życie bez planów i marzeń, to tylko przemijające dni. Podążając za tym stwierdzeniem, agencja OKK PR wraz z marką tesa® zorganizowała kreatywne warsztaty tworzenia Mapy Marzeń, które poprowadziły właścicielki agencji projektowej i kreatywnej JAM KOLEKTYW - Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska.
Czym jest Mapa Marzeń? Ci, co zgłębiają tajniki rozwoju osobistego, zapewne się już z nią spotkali. Mapa Marzeń to graficzne przedstawienie naszych pragnień, celów, wizja naszego życia w niedalekiej lub dalekiej przyszłości. Jest drogowskazem, przypominajką i dowodem na to, że możemy osiągnąć to, co chcemy oraz wizualną motywacją do działania.
Do stworzenia takiego graficznego planu na przyszłość marka tesa® zaprosiła znane projektantki i osobistości związane z branżą wnętrzarską. W pięknych wnętrzach biura OKK PR zagościły: Katarzyna Jarosińska - znana jako Pańcia z telewizji, Magdalena Zajączkowska - projektantka i właścicielka pracowni Homecreations, Kamila Jakubowska - Szmyd - stylistka i dekoratora wnętrz, Ewa Dyda - Nowakowska - projektantka wnętrz, prowadzi profil @PrzyjaciółkiProjektantki, Aleksandra Tafelska - projektantka wnętrz w duchu house - coachingu, Agnieszka Lesiuk - projektantka wnętrz, Małgorzata i Daniel Stan - Zieliński właściciele pracowni Archistan Interiors, Katarzyna Bobocińska - projektantka, prowadzi profil Conchita Home, Paulina Rożko - właścicielka pracowni projektowania wnętrz Simplika.
O tym, jak i po co wykonać Mapę Marzeń opowiadały właścicielki agencji projektowej i kreatywnej JAM KOLEKTYW - Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska.
- Pierwszym krokiem do stworzenia Mapy jest zastanowienie się nad tym, czego chcemy, tak naprawdę, jakie są nasze priorytety. To też jest czas zatrzymania się na chwilę i spojrzenie w głąb siebie. Ustalamy sobie obszary, w których mamy plany: dom, rodzina, praca, zdrowie, podróże... Taka organizacja pozwala nam uporządkować pragnienia, zobaczyć, na jakich polach mamy większe potrzeby, ale też docenić to, co już mamy — mówią właścicielki Jam Kolektyw.
Praca nad Mapą Marzeń to także uświadomienie sobie, że życie to zmiany i by czasami dotrzeć tam, gdzie chcemy, musimy coś zmienić, z czegoś zrezygnować, z czymś się pożegnać. Wiadomo, że nie jest to łatwy proces, ale jak zostanie „przerobiony” już na kartce, to jest nam łatwiej się z nim oswoić.
Zadaniem uczestników było wykreowanie, na specjalnie przygotowanych ramkach, wizji swojej przyszłości. Posłużyły ku temu wycinki z kolorowych magazynów, różne struktury materiałów, papier, płytki ceramiczne, lusterka, które przyklejane były taśmami dwustronnymi tesa® Powerbond. To był prawdziwy test wytrzymałości, który został bez problemów zaliczony. Taśmy Powerbond tesa® pozwoliły bez użycia kleju, skleić ze sobą różne rodzaje materiału o nierównych fakturach.
Dzięki kreatywności wszystkich biorących udział w warsztatach powstały, nie tylko różnorodne plany na przyszłość, ale i piękne obrazy, które z powodzeniem mogą stanąć w przestrzeni domowej, nie naruszając jej estetyki.
Zdjęcia: MUFKA FOTOGRAFIA Dagmara Maroszek- Bździuch

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.