Komunikaty PR

Mariaż sztuki i architektury. Geberit na 4 Design Days

2023-02-02  |  22:05
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Za nami kolejna odsłona 4 Design Days, święta architektury i designu, która zgromadziła w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach znanych architektów, projektantów i producentów wyposażenia. Stoisko Geberit, europejskiego lidera w segmencie ceramiki, zachwyciło gości, stając się jedną z najchętniej odwiedzanych przestrzeni wystawienniczych. W tym roku za koncepcję stoiska odpowiedzialny był Szymon Hanczar, założyciel hanczar studio, który stworzył wyjątkowy projekt targowy. Na przestrzeni marki pokazał połączenie sztuki i architektury, a całość zaprojektował w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Wyjątkowa przestrzeń ekspozycyjna

Bycie liderem zrównoważonego rozwoju oznacza ciągłą konieczność doskonalenia i pracy nad nowymi rozwiązaniami – takimi, które sprawią, że produkty i działalność biznesowa będą coraz bardziej przyjazne dla środowiska. Tegoroczne stoisko dla marki Geberit zaprojektował Szymon Hanczar, założyciel hanczar studio, który w doskonały sposób połączył świat designu i sztuki oraz prezentację rozwiązań Geberit – tych przed i za ścianą. Do zabudowy samego stoiska wykorzystano materiały, które w 98% mogą być wykorzystywane ponownie. Przykładem jest system montażowy Geberit GIS, które posłużył do budowy całej konstrukcji boksu. Na stoisku nie zabrakło innowacyjnych produktów marki. W tym roku producent postawił na serię Geberit ONE, prezentując nowości produktowe m.in. miskę WC i umywalkę w wykończeniu matowym.

Dużym zainteresowaniem odwiedzających stoisko Geberit cieszyła się instalacja ,,ROTA ET SPECULUM”, autorstwa Szymona Hanczara i Przemysława Słowika z hanczar studio, inspirowana przejściem produktów Koło pod markę Geberit. To już kolejna odsłona pracy, która w dokładności 1:1 prezentuje nowatorski koncept.

Postanowiliśmy przeznaczyć w tym roku część przestrzeni naszej ekspozycji na kawałek tak zwanej sztuki. Zrobiliśmy to z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, ceramika to materiał, to tworzywo, które w całym spectrum naszych produktów chyba najbardziej kojarzy się z artyzmem, twórczością, kreacją. Żywy materiał, żywa technologia. A po drugie, sztuka dostarcza nam czegoś, co w dobie wydarzeń ostatnich lat na świecie, tych najbardziej dotkliwych, staje się bezcennym zjawiskiem i towarem. Zmiana perspektywy i odrobina refleksji. Dlatego w tym pomieszczeniu, każdy kto odwiedza nasze stoisko, może tej chwili odmienności i refleksji zażyć – podkreślał Przemysław Powalacz, Prezes Zarządu Geberit Polska.

Geberit i gwiazdy architektury

Podczas 4 Design Days na tapecie było wiele istotnych tematów z dziedziny architektury, urbanistyki i designu. W inspirujących dyskusjach, odbywających się na terenie targów, wzięli udział cenieni eksperci Geberit: Adrian Burzyk, Dyrektor Projekty i Technologie oraz Jakub Drabikowski, Trade Marketing Manager. Na katowickiej scenie wystąpili również ambasadorzy marki Geberit: Ida i Krystyna Mikołajskie (MIKOŁAJSKAstudio), Monika Staniec, Barbara Uherek-Bradecka (STUDIO BB ARCHITEKCI), Oliwia Drobnicka i Tomasz Słomka (TOKA+HOME).

Czterem dniom obecności Geberit na targach towarzyszył bogaty program wydarzeń specjalnych, który zgromadził na stoisku prawdziwe tłumy. Cykl spotkań zainaugurował w czwartek 26 stycznia Szymon Hanczar, który opowiedział o genezie powstania instalacji przygotowanej dla firmy Geberit oraz o projekcie stoiska, które zostało zaprojektowane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Musiał-Chmielnik, architektka, ambasadorka marki i prowadząca program ,,Mieszkanie na miarę” w telewizji HGTV. Cały wywiad dostępny jest na profilu marki Geberit na Facebooku. Geberit, podczas dni dla biznesu, zorganizował oprowadzanie kuratorskie, w ramach dodatkowej atrakcji dla szczególnie dociekliwych zwiedzających, które umożliwiło im konfrontację z autorem ekspozycji.

Dla klientów indywidulanych, specjalnie w sobotę, producent przygotował spotkania z architektami i ambasadorami Geberit na stoisku firmowym: Katarzyną Szramek, Paulą Pióro, Anetą Korus, Ewą Więcek i Tomaszem Słomką. To była idealna okazja, żeby rozwiać wszelkie wnętrzarskie wątpliwości i zasięgnąć porad ekspertów.

W trakcie trwania katowickich targów, na kanałach social media marki Geberit zorganizowano konkurs dla odwiedzających stoisko. Przedmiotem konkursu było wykonanie zdjęcia na stoisku Geberit oraz opublikowanie go na Instagramie wraz z hashtagiem #CeramikaGeberit i oznaczeniem @geberit_poland. Do zwycięzców trafią atrakcyjne nagrody – książki Agaty Twardoch z autografem.

To były 4 dni pełne wrażeń i inspiracji, owocnych spotkań i wymiany doświadczeń. Wydarzenie stało się pochwałą dla sztuki i architektury, przyciągając do Katowic architektów, designerów, urbanistów, deweloperów oraz inwestorów.

Fotorelacja: Rafał Cwenk

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.