Komunikaty PR

Mariaż sztuki i architektury. Geberit na 4 Design Days

2023-02-02  |  22:05
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Za nami kolejna odsłona 4 Design Days, święta architektury i designu, która zgromadziła w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach znanych architektów, projektantów i producentów wyposażenia. Stoisko Geberit, europejskiego lidera w segmencie ceramiki, zachwyciło gości, stając się jedną z najchętniej odwiedzanych przestrzeni wystawienniczych. W tym roku za koncepcję stoiska odpowiedzialny był Szymon Hanczar, założyciel hanczar studio, który stworzył wyjątkowy projekt targowy. Na przestrzeni marki pokazał połączenie sztuki i architektury, a całość zaprojektował w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Wyjątkowa przestrzeń ekspozycyjna

Bycie liderem zrównoważonego rozwoju oznacza ciągłą konieczność doskonalenia i pracy nad nowymi rozwiązaniami – takimi, które sprawią, że produkty i działalność biznesowa będą coraz bardziej przyjazne dla środowiska. Tegoroczne stoisko dla marki Geberit zaprojektował Szymon Hanczar, założyciel hanczar studio, który w doskonały sposób połączył świat designu i sztuki oraz prezentację rozwiązań Geberit – tych przed i za ścianą. Do zabudowy samego stoiska wykorzystano materiały, które w 98% mogą być wykorzystywane ponownie. Przykładem jest system montażowy Geberit GIS, które posłużył do budowy całej konstrukcji boksu. Na stoisku nie zabrakło innowacyjnych produktów marki. W tym roku producent postawił na serię Geberit ONE, prezentując nowości produktowe m.in. miskę WC i umywalkę w wykończeniu matowym.

Dużym zainteresowaniem odwiedzających stoisko Geberit cieszyła się instalacja ,,ROTA ET SPECULUM”, autorstwa Szymona Hanczara i Przemysława Słowika z hanczar studio, inspirowana przejściem produktów Koło pod markę Geberit. To już kolejna odsłona pracy, która w dokładności 1:1 prezentuje nowatorski koncept.

Postanowiliśmy przeznaczyć w tym roku część przestrzeni naszej ekspozycji na kawałek tak zwanej sztuki. Zrobiliśmy to z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, ceramika to materiał, to tworzywo, które w całym spectrum naszych produktów chyba najbardziej kojarzy się z artyzmem, twórczością, kreacją. Żywy materiał, żywa technologia. A po drugie, sztuka dostarcza nam czegoś, co w dobie wydarzeń ostatnich lat na świecie, tych najbardziej dotkliwych, staje się bezcennym zjawiskiem i towarem. Zmiana perspektywy i odrobina refleksji. Dlatego w tym pomieszczeniu, każdy kto odwiedza nasze stoisko, może tej chwili odmienności i refleksji zażyć – podkreślał Przemysław Powalacz, Prezes Zarządu Geberit Polska.

Geberit i gwiazdy architektury

Podczas 4 Design Days na tapecie było wiele istotnych tematów z dziedziny architektury, urbanistyki i designu. W inspirujących dyskusjach, odbywających się na terenie targów, wzięli udział cenieni eksperci Geberit: Adrian Burzyk, Dyrektor Projekty i Technologie oraz Jakub Drabikowski, Trade Marketing Manager. Na katowickiej scenie wystąpili również ambasadorzy marki Geberit: Ida i Krystyna Mikołajskie (MIKOŁAJSKAstudio), Monika Staniec, Barbara Uherek-Bradecka (STUDIO BB ARCHITEKCI), Oliwia Drobnicka i Tomasz Słomka (TOKA+HOME).

Czterem dniom obecności Geberit na targach towarzyszył bogaty program wydarzeń specjalnych, który zgromadził na stoisku prawdziwe tłumy. Cykl spotkań zainaugurował w czwartek 26 stycznia Szymon Hanczar, który opowiedział o genezie powstania instalacji przygotowanej dla firmy Geberit oraz o projekcie stoiska, które zostało zaprojektowane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Musiał-Chmielnik, architektka, ambasadorka marki i prowadząca program ,,Mieszkanie na miarę” w telewizji HGTV. Cały wywiad dostępny jest na profilu marki Geberit na Facebooku. Geberit, podczas dni dla biznesu, zorganizował oprowadzanie kuratorskie, w ramach dodatkowej atrakcji dla szczególnie dociekliwych zwiedzających, które umożliwiło im konfrontację z autorem ekspozycji.

Dla klientów indywidulanych, specjalnie w sobotę, producent przygotował spotkania z architektami i ambasadorami Geberit na stoisku firmowym: Katarzyną Szramek, Paulą Pióro, Anetą Korus, Ewą Więcek i Tomaszem Słomką. To była idealna okazja, żeby rozwiać wszelkie wnętrzarskie wątpliwości i zasięgnąć porad ekspertów.

W trakcie trwania katowickich targów, na kanałach social media marki Geberit zorganizowano konkurs dla odwiedzających stoisko. Przedmiotem konkursu było wykonanie zdjęcia na stoisku Geberit oraz opublikowanie go na Instagramie wraz z hashtagiem #CeramikaGeberit i oznaczeniem @geberit_poland. Do zwycięzców trafią atrakcyjne nagrody – książki Agaty Twardoch z autografem.

To były 4 dni pełne wrażeń i inspiracji, owocnych spotkań i wymiany doświadczeń. Wydarzenie stało się pochwałą dla sztuki i architektury, przyciągając do Katowic architektów, designerów, urbanistów, deweloperów oraz inwestorów.

Fotorelacja: Rafał Cwenk

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bezproblemowe gotowanie na gazie Biuro prasowe
2024-04-22 | 12:00

Bezproblemowe gotowanie na gazie

Gotowanie to sztuka, która wykracza poza samą konieczność przygotowywania posiłków. To nie tylko proces łączenia składników w potrawy, ale również wyraz
Dom WIELKOMIEJSKI MODERNIZM
2024-04-19 | 15:54

WIELKOMIEJSKI MODERNIZM

Jednopoziomowe mieszkanie o powierzchni niemal 180 mkw, położone na najwyższej kondygnacji rezydencji przy Parku Łazienki Królewskie w Warszawie to przykład realizacji premium,
Dom Siła kontrastów w aranżacji wnętrz
2024-04-19 | 14:00

Siła kontrastów w aranżacji wnętrz

Mocne zestawienia kolorystyczne w wystroju to niezawodny sposób na wykreowanie wnętrz pełnych wyrazu i charakteru. Kontrastujące ze sobą barwy tworzą niesztampowe, często zaskakujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.