Komunikaty PR

Mariaż sztuki i architektury. Geberit na 4 Design Days

2023-02-02  |  22:05
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Za nami kolejna odsłona 4 Design Days, święta architektury i designu, która zgromadziła w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach znanych architektów, projektantów i producentów wyposażenia. Stoisko Geberit, europejskiego lidera w segmencie ceramiki, zachwyciło gości, stając się jedną z najchętniej odwiedzanych przestrzeni wystawienniczych. W tym roku za koncepcję stoiska odpowiedzialny był Szymon Hanczar, założyciel hanczar studio, który stworzył wyjątkowy projekt targowy. Na przestrzeni marki pokazał połączenie sztuki i architektury, a całość zaprojektował w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Wyjątkowa przestrzeń ekspozycyjna

Bycie liderem zrównoważonego rozwoju oznacza ciągłą konieczność doskonalenia i pracy nad nowymi rozwiązaniami – takimi, które sprawią, że produkty i działalność biznesowa będą coraz bardziej przyjazne dla środowiska. Tegoroczne stoisko dla marki Geberit zaprojektował Szymon Hanczar, założyciel hanczar studio, który w doskonały sposób połączył świat designu i sztuki oraz prezentację rozwiązań Geberit – tych przed i za ścianą. Do zabudowy samego stoiska wykorzystano materiały, które w 98% mogą być wykorzystywane ponownie. Przykładem jest system montażowy Geberit GIS, które posłużył do budowy całej konstrukcji boksu. Na stoisku nie zabrakło innowacyjnych produktów marki. W tym roku producent postawił na serię Geberit ONE, prezentując nowości produktowe m.in. miskę WC i umywalkę w wykończeniu matowym.

Dużym zainteresowaniem odwiedzających stoisko Geberit cieszyła się instalacja ,,ROTA ET SPECULUM”, autorstwa Szymona Hanczara i Przemysława Słowika z hanczar studio, inspirowana przejściem produktów Koło pod markę Geberit. To już kolejna odsłona pracy, która w dokładności 1:1 prezentuje nowatorski koncept.

Postanowiliśmy przeznaczyć w tym roku część przestrzeni naszej ekspozycji na kawałek tak zwanej sztuki. Zrobiliśmy to z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, ceramika to materiał, to tworzywo, które w całym spectrum naszych produktów chyba najbardziej kojarzy się z artyzmem, twórczością, kreacją. Żywy materiał, żywa technologia. A po drugie, sztuka dostarcza nam czegoś, co w dobie wydarzeń ostatnich lat na świecie, tych najbardziej dotkliwych, staje się bezcennym zjawiskiem i towarem. Zmiana perspektywy i odrobina refleksji. Dlatego w tym pomieszczeniu, każdy kto odwiedza nasze stoisko, może tej chwili odmienności i refleksji zażyć – podkreślał Przemysław Powalacz, Prezes Zarządu Geberit Polska.

Geberit i gwiazdy architektury

Podczas 4 Design Days na tapecie było wiele istotnych tematów z dziedziny architektury, urbanistyki i designu. W inspirujących dyskusjach, odbywających się na terenie targów, wzięli udział cenieni eksperci Geberit: Adrian Burzyk, Dyrektor Projekty i Technologie oraz Jakub Drabikowski, Trade Marketing Manager. Na katowickiej scenie wystąpili również ambasadorzy marki Geberit: Ida i Krystyna Mikołajskie (MIKOŁAJSKAstudio), Monika Staniec, Barbara Uherek-Bradecka (STUDIO BB ARCHITEKCI), Oliwia Drobnicka i Tomasz Słomka (TOKA+HOME).

Czterem dniom obecności Geberit na targach towarzyszył bogaty program wydarzeń specjalnych, który zgromadził na stoisku prawdziwe tłumy. Cykl spotkań zainaugurował w czwartek 26 stycznia Szymon Hanczar, który opowiedział o genezie powstania instalacji przygotowanej dla firmy Geberit oraz o projekcie stoiska, które zostało zaprojektowane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Musiał-Chmielnik, architektka, ambasadorka marki i prowadząca program ,,Mieszkanie na miarę” w telewizji HGTV. Cały wywiad dostępny jest na profilu marki Geberit na Facebooku. Geberit, podczas dni dla biznesu, zorganizował oprowadzanie kuratorskie, w ramach dodatkowej atrakcji dla szczególnie dociekliwych zwiedzających, które umożliwiło im konfrontację z autorem ekspozycji.

Dla klientów indywidulanych, specjalnie w sobotę, producent przygotował spotkania z architektami i ambasadorami Geberit na stoisku firmowym: Katarzyną Szramek, Paulą Pióro, Anetą Korus, Ewą Więcek i Tomaszem Słomką. To była idealna okazja, żeby rozwiać wszelkie wnętrzarskie wątpliwości i zasięgnąć porad ekspertów.

W trakcie trwania katowickich targów, na kanałach social media marki Geberit zorganizowano konkurs dla odwiedzających stoisko. Przedmiotem konkursu było wykonanie zdjęcia na stoisku Geberit oraz opublikowanie go na Instagramie wraz z hashtagiem #CeramikaGeberit i oznaczeniem @geberit_poland. Do zwycięzców trafią atrakcyjne nagrody – książki Agaty Twardoch z autografem.

To były 4 dni pełne wrażeń i inspiracji, owocnych spotkań i wymiany doświadczeń. Wydarzenie stało się pochwałą dla sztuki i architektury, przyciągając do Katowic architektów, designerów, urbanistów, deweloperów oraz inwestorów.

Fotorelacja: Rafał Cwenk

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wakacyjny kącik do pracy Biuro prasowe
2024-07-22 | 15:45

Wakacyjny kącik do pracy

Wpadające w błekit tonacje, piaskowe odcienie i ciepłe off-whity przywodzą na myśl spokojny odpoczynek nad wodą. Z tego względu w domowych wnętrzach z łatwością potrafią wykreować
Dom Daydream: wnętrza, które wypełnia łagodność
2024-07-22 | 15:22

Daydream: wnętrza, które wypełnia łagodność

Szybkie tempo życia i pełna stresów codzienność wymuszają potrzebę wewnętrznego wyciszenia i odpoczynku, które pozwolą przywrócić równowagę i harmonię.
Dom Sprytne rozwiązania w aranżacji łazienki
2024-07-22 | 13:00

Sprytne rozwiązania w aranżacji łazienki

Urządzając łazienkę poszukujemy funkcjonalności, trwałości i efektu „wow”. Rozglądamy się za rozwiązaniami, które pozwolą nam zrealizować najbardziej śmiałe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.