Marka Bizzarto poszerza swą przestrzeń w DOMOTECE
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wszyscy lubimy otaczać się w domu wyposażeniem, które jest zarówno funkcjonalne, jak i estetyczne. Dobrze zaprojektowane meble w końcu nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim zapewniają wygodę i trwałość na lata. Takie właśnie są kolekcje polskiej marki Bizzarto – sofy, narożniki i łóżka, które powstają z dbałością o każdy, najmniejszy nawet detal. Od 7 listopada, flagowe kolekcje Bizzarto będzie można obejrzeć w większej i komfortowej przestrzeni warszawskiej DOMOTEKI, miejsca inspiracji miłośników dobrego designu oraz wysokiej jakości produktów: mebli czy dodatków z kategorii wyposażenia wnętrz. W transakcji wynajmu powierzchni pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
W przestronnym showroomie Bizzarto, zajmującym teraz 425 mkw. na parterze DOMOTEKI, klienci znajdą kolekcje mebli, które zdobywają uznanie zarówno polskich, jak i międzynarodowych ekspertów. W salonie pojawią się m.in. fotele Bofii, wyróżnione znakiem jakości must have 2024 oraz prestiżową nagrodą German Design Award 2025. Dostępne będą także łóżka tapicerowane Aztec, docenione przez Radę Ekspertów Łódź Design Festiwal tytułem „must have 2024” i zakwalifikowane do finału konkursu Dobry Wzór 2024 oraz stoliki Tondo – laureaci German Design Award 2025. To wyjątkowe propozycje dla tych, którzy cenią doskonały design i najwyższą jakość.
Wszystkie nagrodzone meble pochodzą z pracowni Grynasz Studio. Marta Niemyska-Grynasz i Dawid Grynasz są twórcami wielu bestsellerowych modeli Bizzarto, które będą dostępne w nowym salonie na parterze Domoteki. Klienci będą mogli obejrzeć i przetestować sofy modułowe Dune i Zen, sofy i fotele Torii (wszystkie te kolekcje również docenione tytułem Must Have), stoliki Twin oraz nowości zaprojektowane przez Grynasz Studio.
„Jesteśmy dumni, że ceniona polska marka Bizzarto, zdecydowała się poszerzyć swój showroom w DOMOTECE. To dowód, że nasz obiekt jest atrakcyjnym miejscem zarówno dla prestiżowych firm, jak i wymagających klientów, którzy szukają do swoich domów unikalnego wyposażenia. Większa powierzchnia marki Bizzarto, umożliwi swobodniejszą prezentację wielu wnętrzarskich rozwiązań. Dzięki najemcom o takiej renomie nasz obiekt stale się rozwija, stając się miejscem, które w pełni odpowiada na potrzeby rynku. Jesteśmy przekonani, że klienci DOMOTEKI docenią możliwość zapoznania się z kolekcjami Bizzarto i będą czerpać inspiracje z odkrywania polskiego designu o bardzo wysokiej jakości” – mówi Agata Brzezińska, Senior Director Head of CEE Pradera.
„Otwarcie jedynego w Warszawie dużego showroomu Bizzarto w DOMOTECE to ważny krok w naszej współpracy, a także dowód na to, że centrum przyciąga najlepszych producentów wyposażenia wnętrz. Co warte podkreślenia, Bizzarto to polska marka, która stawia na lokalną produkcję. Wspólnie z właścicielem centrum, funduszem Pradera, dbamy o tenant-mix, który łączy wyjątkowe, wysokiej jakości produkty, zarówno polskie, jak i zagraniczne”, zauważa Ada Budynek, Leasing Team Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która odpowiada za komercjalizację DOMOTEKI.
DOMOTEKA to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz.
W 60 salonach i showroomach znaleźć można ponad 600 marek z Polski i całego świata, co sprawia, że jest to jedno z najchętniej wybieranych miejsc zakupów przez klientów, architektów oraz projektantów wnętrz. Dzięki szerokiemu portfolio i profesjonalnemu wsparciu sprzedażowemu, DOMOTEKA nie tylko inspiruje, ale przede wszystkim oferuje praktyczne rozwiązania – zarówno klientom indywidualnym, jak i dla specjalistom, którzy przychodzą tu z klientami. Poza wyposażeniem dla domu, mieszkania czy biura - DOMOTEKA oferuje także gamę tematycznych warsztatów, wykładów i konsultacji z wybitnymi autorytetami z branży.
Więcej informacji: domoteka.pl

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.