Marka Chapel Parket zaprezentuje się na targach WARSAW HOME&CONTRACT 2023
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
46 krajów europejskich, 8 krajów spoza starego kontynentu i niemal 50 tysięcy odwiedzających – tak w liczbach przedstawiała się poprzednia edycja biznesowych targów wnętrza – Warsaw Home & Contract. Tegoroczna odsłona wydarzenia, które odbędzie się w listopadzie br. ponownie zgromadzi czołowych przedstawicieli i ekspertów szeroko rozumianej branży wnętrzarskiej. Pośród nich nie zabraknie producenta dębowych podłóg, marki Chapel Parket, który zaprezentuje swoją ofertę w Ptak Warsaw Expo.
Warsaw Home & Contract to wydarzenie branżowe, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów technicznych i praktyków związanych z sektorem wyposażenia wnętrz i designu w Polsce oraz całym regionie środkowo wschodniej Europy. Targi to doskonała okazja do budowania relacji biznesowych, prezentacji innowacyjnych technologii oraz wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Targi Warsaw Home to miejsce styku innowacji z praktycznym zapotrzebowaniem. Potencjał branży wyposażenie wnętrz i designy jest wykorzystywany do maksimum.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie międzynarodowa gwiazda designu Karim Rashid - jeden z najbardziej wyjątkowych głosów w dzisiejszym świecie projektowania. Z ponad 4000 projektami w produkcji, ponad 300 nagrodami i pracą dla klientów z ponad 40 krajów, Egipcjanin jest jednym z najbardziej cenionych twórców swojego pokolenia.
125 tysięcy metrów kwadratowych designu
W gronie przedstawicieli branży wystawiających się na 125 tysiącach metrów kwadratowych nie mogło zabraknąć producenta luksusowych podłóg drewnianych – marki Chapel Parket, Produkty sygnowane tym brandem będzie można znaleźć w Hali B na stoisku B2.19, czyli w przestrzeni dedykowanej w szczególności projektantom, architektom oraz branżystom. - To dla nas duże wyzwanie, ponieważ wracamy do udziału w targach po przerwie. Wiemy natomiast, że obecność na takich wydarzeniach jest niezwykle ważna nie tylko z perspektywy producenta podłóg. Mamy świadomość, że w obecnych czasach spotkania i budowanie relacji „na żywo” przeszły delikatną metamorfozę, dlatego cieszymy się, że będziemy mieć okazję do rozmów i spotkań. Profesjonaliści znają już nasze produkty; marka jest w branży tratowana jako synonim stylizowanych podłóg. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia strefy z naszym udziałem – zachęca Sebastian Kos, ekspert matki Chapel Parket.
Stoisko przygotowane na targi z pewnością przykuje oko zwiedzających nietypową kolorystyką, jak i samą podłogą. Dla gości dostępne będą próbki podłóg, ekspozytory, a także księga architekta. Warsaw Home & Contract w tym roku odbędzie się w dniach od 7 - 10 listopada w Ptak Warsaw Expo.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.