Komunikaty PR

Marka FDESIGN w duchu less waste!

2022-02-09  |  14:00
Biuro prasowe

Panel dyskusyjny: „Wnętrza mieszkaniowe w duchu less waste. Jak je urządzić” przyciągnął wielu projektantów, producentów, specjalistów z branży wyposażenia wnętrz, a także osób zainteresowanych wystrojem wnętrz i tematem zrównoważonego rozwoju, recyklingu i ekologii w obszarze designu.

Zgromadzeni projektanci prezentowali swoje spostrzeżenia, przefiltrowane przez pracę projektową z klientem. Klienci stają się bardziej świadomi i dziś produkty powinny być ponad przemijającymi trendami, zapewniać funkcjonalność, wygodę i estetykę przez wiele lat. Zarówno klientom, jak i projektantom zależy na stosowaniu materiałów, które są długowieczne, dobrze się starzeją i poddają recyklingowi. Ponowne lub wielokrotne wykorzystywanie materiałów staje się coraz powszechniejsze. Klienci, nawet gdy zmieniają wystrój wnętrza, remontują, nie wyrzucają „starych” materiałów, tylko znajdują dla nich inne zastosowania.

W gronie zabierających głos przedstawicieli producentów pojawiło się kilka ciekawych tez. Na przykład ekspert marki FDESIGN Aleksandra Biernat, specjalistka ds. strategii i wizerunku marek, związana z branżą wyposażenia wnętrz, podkreśliła, że rolą biznesu, czyli producentów, jest praca nad nowymi technologiami, dostarczanie przyjaznych rozwiązań i dobrych sprawdzonych produktów na lata.

Pojawiły się także kwestie:

– serwisowania – oferowane produkty powinny być naprawialne, a nie wymuszać wyrzucanie i kupowanie kolejnego sprzętu czy produktu.

– kampanii edukacyjnych – dzisiaj to producenci mają moc komunikacyjnego oddziaływania i kampanie marketingowe są albo mogą być jednocześnie akcjami uświadamiającymi. Podpowiedziano, że edukowanie poprzez odpowiedzialny marketing także może być rolą firm.

– rzetelnego informowania przez producentów o produktach, nie nadużywaniu określenia „ekologiczny” (zwrócono uwagę na zagrożenie greenwashingiem). Głos ze strony producentów zachęcał projektantów do weryfikowania deklaracji producentów. Bo wiarygodność przekazu marketingowego ma wyłaniać się z samego produktu – tego, jakie ma parametry i jakiej jest faktycznie jakości, czy jest tym, co obiecuje producent.

Głos ze strony producentów zachęcał projektantów do weryfikowania deklaracji producentów. Bo wiarygodność przekazu marketingowego ma wyłaniać się z samego produktu – tego, jakie ma parametry i jakiej jest faktycznie jakości, czy jest tym, co obiecuje producent.

Misją firmy FDESIGN jest dostarczanie estetycznych, długowiecznych produktów (co potwierdza wydłużona do 7 lat gwarancja na kluczowe elementy), pomagających oszczędzać wodę i energię. Troska FDESIGN o środowisko wyraża się również w standardach produkcyjnych (surowce) i logistycznych (opakowania).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę

Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.

Gwiazdy

Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało

Podczas realizacji zdjęć do programu „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” w Grecji Jakub Rzeźniczak mieszkał w pokoju z Radosławem Majdanem. Ucieszyło go to, bo w wolnych chwilach mogli wymieniać swoje spostrzeżenia dotyczące aktualnej sytuacji w piłce nożnej. Miał też okazję się przekonać, czy mąż Małgorzaty Rozenek również jest perfekcyjnym panem domu. Niestety byłemu bramkarzowi zdarzało się chrapać, co przełożyło się na bezsenne noce Jakuba Rzeźniczaka.

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.