Komunikaty PR

Marka FDESIGN w duchu less waste!

2022-02-09  |  14:00
Biuro prasowe

Panel dyskusyjny: „Wnętrza mieszkaniowe w duchu less waste. Jak je urządzić” przyciągnął wielu projektantów, producentów, specjalistów z branży wyposażenia wnętrz, a także osób zainteresowanych wystrojem wnętrz i tematem zrównoważonego rozwoju, recyklingu i ekologii w obszarze designu.

Zgromadzeni projektanci prezentowali swoje spostrzeżenia, przefiltrowane przez pracę projektową z klientem. Klienci stają się bardziej świadomi i dziś produkty powinny być ponad przemijającymi trendami, zapewniać funkcjonalność, wygodę i estetykę przez wiele lat. Zarówno klientom, jak i projektantom zależy na stosowaniu materiałów, które są długowieczne, dobrze się starzeją i poddają recyklingowi. Ponowne lub wielokrotne wykorzystywanie materiałów staje się coraz powszechniejsze. Klienci, nawet gdy zmieniają wystrój wnętrza, remontują, nie wyrzucają „starych” materiałów, tylko znajdują dla nich inne zastosowania.

W gronie zabierających głos przedstawicieli producentów pojawiło się kilka ciekawych tez. Na przykład ekspert marki FDESIGN Aleksandra Biernat, specjalistka ds. strategii i wizerunku marek, związana z branżą wyposażenia wnętrz, podkreśliła, że rolą biznesu, czyli producentów, jest praca nad nowymi technologiami, dostarczanie przyjaznych rozwiązań i dobrych sprawdzonych produktów na lata.

Pojawiły się także kwestie:

– serwisowania – oferowane produkty powinny być naprawialne, a nie wymuszać wyrzucanie i kupowanie kolejnego sprzętu czy produktu.

– kampanii edukacyjnych – dzisiaj to producenci mają moc komunikacyjnego oddziaływania i kampanie marketingowe są albo mogą być jednocześnie akcjami uświadamiającymi. Podpowiedziano, że edukowanie poprzez odpowiedzialny marketing także może być rolą firm.

– rzetelnego informowania przez producentów o produktach, nie nadużywaniu określenia „ekologiczny” (zwrócono uwagę na zagrożenie greenwashingiem). Głos ze strony producentów zachęcał projektantów do weryfikowania deklaracji producentów. Bo wiarygodność przekazu marketingowego ma wyłaniać się z samego produktu – tego, jakie ma parametry i jakiej jest faktycznie jakości, czy jest tym, co obiecuje producent.

Głos ze strony producentów zachęcał projektantów do weryfikowania deklaracji producentów. Bo wiarygodność przekazu marketingowego ma wyłaniać się z samego produktu – tego, jakie ma parametry i jakiej jest faktycznie jakości, czy jest tym, co obiecuje producent.

Misją firmy FDESIGN jest dostarczanie estetycznych, długowiecznych produktów (co potwierdza wydłużona do 7 lat gwarancja na kluczowe elementy), pomagających oszczędzać wodę i energię. Troska FDESIGN o środowisko wyraża się również w standardach produkcyjnych (surowce) i logistycznych (opakowania).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.