Komunikaty PR

Marki Crock-Pot, Breville i FoodSaver w DUKA

2020-09-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Malcher
Rumour PR

Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl

Produkty marek FoodSaver, Breville oraz Crock-Pot już od sierpnia dostępne są w wybranych sklepach sieci DUKA. Do sprzedaży trafiły najpopularniejsze urządzenia małego AGD takie jak wolnowar, gofrownica oraz systemy do pakowania próżniowego.

DUKA to wyjątkowe miejsce dla fanów funkcjonalnych urządzeń i designu, wzbogacającego wnętrza. Na sklepowych półkach znajdziemy setki inspiracji do aranżacji przestrzeni i wyposażenia kuchni oraz jadalni. Obecnie do oferty sklepu dołączyły trzy marki – producent kultowych wolnowarów Crock-Pot, marka małego AGD – Breville oraz systemy próżniowego pakowania żywności FoodSaver. 

Współpraca z salonami DUKA to doskonała okazja do przedstawienia jeszcze szerszemu gronu odbiorców urządzeń marek Crock-Pot, Breville i FoodSaver. Cechują się one eleganckim designem oraz wysoką jakością materiałów i wykonania. Ich dostępność w szwedzkiej sieci sklepów DUKA to kolejny dowód potwierdzający ich idealne dopasowanie do standardów oraz wymogów nowoczesnej i wygodnej kuchni.

W ofercie wybranych sklepów stacjonarnych DUKA oraz w sprzedaży internetowej na oficjalnej stronie sieci dostępne są:

  • Gofrownica Breville DuraCeramic VST072X 
  • Czajnik Elektryczny Breville Mostra VKT147X
  • Toster Breville Mostra na dwie kromki VTT935X
  • FoodSaver pojemniki do przechowywania próżniowego 0,7 l, 1,2 l FFC015X 
  • Ręczne urządzenie do pakowania próżniowego FoodSaver VS1192X 
  • Wolnowar Crock-Pot 3,5L z uchylną pokrywą, srebrno-miedziany CSC059X
  • Wolnowar Crock-Pot 5L biały CSC026X
  • Mikser ręczny Breville z technologią HeatSoft™ VFM021X
  • Opiekacz Breville DuraCeramic VST071X 

Oferta produktów dostępnych w DUKA będzie aktualizowana o nowe produkty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.