Komunikaty PR

Marki Crock-Pot, Breville i FoodSaver w DUKA

2020-09-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Malcher
Rumour PR

Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl

Produkty marek FoodSaver, Breville oraz Crock-Pot już od sierpnia dostępne są w wybranych sklepach sieci DUKA. Do sprzedaży trafiły najpopularniejsze urządzenia małego AGD takie jak wolnowar, gofrownica oraz systemy do pakowania próżniowego.

DUKA to wyjątkowe miejsce dla fanów funkcjonalnych urządzeń i designu, wzbogacającego wnętrza. Na sklepowych półkach znajdziemy setki inspiracji do aranżacji przestrzeni i wyposażenia kuchni oraz jadalni. Obecnie do oferty sklepu dołączyły trzy marki – producent kultowych wolnowarów Crock-Pot, marka małego AGD – Breville oraz systemy próżniowego pakowania żywności FoodSaver. 

Współpraca z salonami DUKA to doskonała okazja do przedstawienia jeszcze szerszemu gronu odbiorców urządzeń marek Crock-Pot, Breville i FoodSaver. Cechują się one eleganckim designem oraz wysoką jakością materiałów i wykonania. Ich dostępność w szwedzkiej sieci sklepów DUKA to kolejny dowód potwierdzający ich idealne dopasowanie do standardów oraz wymogów nowoczesnej i wygodnej kuchni.

W ofercie wybranych sklepów stacjonarnych DUKA oraz w sprzedaży internetowej na oficjalnej stronie sieci dostępne są:

  • Gofrownica Breville DuraCeramic VST072X 
  • Czajnik Elektryczny Breville Mostra VKT147X
  • Toster Breville Mostra na dwie kromki VTT935X
  • FoodSaver pojemniki do przechowywania próżniowego 0,7 l, 1,2 l FFC015X 
  • Ręczne urządzenie do pakowania próżniowego FoodSaver VS1192X 
  • Wolnowar Crock-Pot 3,5L z uchylną pokrywą, srebrno-miedziany CSC059X
  • Wolnowar Crock-Pot 5L biały CSC026X
  • Mikser ręczny Breville z technologią HeatSoft™ VFM021X
  • Opiekacz Breville DuraCeramic VST071X 

Oferta produktów dostępnych w DUKA będzie aktualizowana o nowe produkty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.