Marki Gorenje i Hisense w apartamentach Marvipol Development
Hisense i Gorenje, czołowi producenci urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, będący częścią Hisense Group, ogłosiły dziś rozpoczęcie strategicznej współpracy z Marvipol Development - jednym z liderów rynku developerskiego. Firmy mają długofalowe plany wspólnych działań marketingowych i promocyjnych, skierowanych do aktualnych oraz przyszłych klientów.
Jako pierwsi z efektów współpracy będą mogli skorzystać mieszkańcy inwestycji Marvipol Development w Gdańsku - Dwie Motławy oraz W Apartments na warszawskiej Woli. Podczas odbioru mieszkań ich nabywcy otrzymają specjalnie przygotowane vouchery rabatowe na produkty AGD marki Gorenje. To dopiero początek współpracy, obie firmy planują rozwiązania długofalowe, które przyniosą obopólną korzyść klientom Gorenje, należącej do Hisense Group oraz Marvipol Development. Ideą, która przyświecała obu strategicznym partnerom, było wyjście naprzeciw potrzebom klientów w momencie zakupu nowego mieszkania - to bowiem idealny moment na wyposażenie je w nowy sprzęt AGD czy RTV.
W ramach pierwszego etapu współpracy zostaną stworzone specjalne oferty, spełniające szczególne wymagania i potrzeby przyszłych mieszkańców inwestycji Marvipol. Kolejne kroki strategicznego partnerstwa będą skierowane na rozwinięcie współpracy, m.in. o działania B2B, kolejne oferty promocyjne czy marketingowe.
- Zawarcie partnerstwa strategicznego z jednym z czołowych developerów jest dla nas całkowicie nową płaszczyzną działań. Szczególnie cieszy nas, że marki Hisense i Gorenje będą mogły towarzyszyć naszym konsumentom w wyjątkowych i ważnych dla nich chwilach – jak zakup mieszkania czy decyzja o remoncie. Wierzymy, że dzięki bezpośredniemu kontaktowi z Odbiorcami końcowymi, zyskamy możliwość jeszcze skuteczniejszej promocji rozwiązań naszych marek i dotarcia z ofertą do coraz większego grona odbiorców – komentuje rozpoczęcie współpracy Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager, Gorenje Polska.
Marvipol to jeden z liderów rynku developerskiego. Mieszkania i apartamenty oferuje m.in. w Warszawie oraz Gdańsku. Dlatego rozwinięcie współpracy z Grupą Hisense - wiodącym producentem urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, w którego portfolio znajduje się bliska Polakom marka Gorenje, jest naturalnym krokiem dla Marvipol Development.
- Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z markami Hisense i Gorenje. Robimy to z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach, tak, aby mieli możliwość wyboru rozwiązań na najwyższym poziomie w ramach dedykowanej oferty produktowej i cenowej. Mamy nadzieję, że w najbliższych miesiącach nasza współpraca rozwinie się o kolejne grupy produktowe – ocenia Anna Juchimiuk, Dyrektor Marketingu, Marvipol Development.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.