Komunikaty PR

Marzenia się spełniają

2020-09-22  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Dla niektórych wrześniowa inauguracja sezonu kominkowego urasta do rangi domowego święta. Rozpalenie w kominku to najlepszy sposób, by rodzina wspólnie spędziła czas, by chociaż na chwilę wyprosić telewizor, komputer, telefon z naszego życia. Z ogniem trzaskającym w kominku wiążą się najcudowniejsze wspomnienia. Chwile miłosnych uniesień (nie ma chyba komedii romantycznej bez sceny przy kominku), rozmów z przyjaciółką do świtu, chwil słodkiej samotności z książką i kieliszkiem Pinot Noir. Znakomita, światowej sławy jazzowa wokalistka i kompozytorka Urszula Dudziak
z rozczuleniem wspomina swój nowojorski apartament z kominkiem. Jej córki - Kasia i Mika, wówczas małe dziewczynki zaraz po szkole kładły się przed nim na brzuszkach i w ten sposób odrabiały lekcje. Obraz ten jest tak miły dla Pani Urszuli, że w jej nowym, polskim domu kominek jest najważniejszym elementem salonu. - Kominek jest dla mnie, tak jak dla dzieci, czymś wyjątkowo ciepłym, dobrym, przyjaznym, inspirującym i kojącym - mówi artystka w filmie, który nagrała we współpracy z marką Kratki, której kominek ma w swoim domu. Film w całości można zobaczyć w serwisie Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=m7PPwxL0mQU).

Im nowocześniejszy kominek, tym bardziej kojarzy się z... prostym paleniskiem, które przed wiekami stanowiło centrum domowego ogniska. Płomień, którego nic nie ogranicza najintensywniej oddziałuje na zmysły, głębiej porusza emocje. Współczesne kominki umieszczane są przez architektów w wyrafinowanym otoczeniu - na eleganckich fornirowanych panelach lub kamiennych okładzinach. Kominki stylowe także są coraz prostsze. Rzadko kopiuje się historyczne modele. Dziś sięga się raczej jedynie po pojedyncze motywy, np. ozdobny gzyms. Wśród stylowych kominków najmodniejsze są te stylizowane na dziewiętnastowieczną paryską kamienicę. Nad takim kominkiem powinno obowiązkowo zawisnąć lustro lub obraz - podkreślają dekoratorzy wnętrz. Jak szerokie jest spectrum możliwości w zakresie wzornictwa kominków przekonamy się na stronie internetowej marki Kratki (www.kratki.com), która jest liderem w tej dziedzinie w Polsce.

 

Jeśli nie dysponujemy przestronnym salonem, a marzenie o żywym ogniu spędza nam sen z powiek, możemy zdecydować się na piec kaflowy czyli popularną kozę np. Enyo od marki Kratki.pl. Kojarzona z wnętrzami rustykalnymi, co raz częściej proponowana jest przez architektów do wnętrz zaaranżowanych w stylu skandynawskim. Piec kaflowy ma jeszcze jedną zaletę - grzeje długo jeszcze po wygaśnięciu ognia. To dobre rozwiązanie do wszelkiego rodzaju domków rekreacyjnych.

Po letnich miesiącach wracamy do rzeczywistości. Dzieciaki zjechały z wakacji, skończyły się weekendowe wypady. Dni co raz krótsze, nie ma słońca, jest za to dużo pracy i nauki. Nie udawaj, że jest ci źle, przecież kochasz tę waszą jesienną domową codzienność, w której szczęście to po prostu bycie razem, wspólne chwile spędzone przed kominkiem.

 

Marka Kratki to renomowany producent wkładów kominkowych, ogrzewaczy gazowych, kominków wolnostojących, biokominków oraz akcesoriów. Filozofia firmy, zbudowana wokół idei „dobre, bo polskie”, przyniosła marce nie tylko zasłużone miejsce w czołówce firm kominkowych, ale także wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. Płomień Roku 2019, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich 2020 czy Laur Klienta w kategorii „Kominki i wkłady kominkowe”. Firma Kratki.pl udowadnia, że światowy design może iść w parze z doskonałą funkcjonalnością.

 

A dla tych, którzy w tym roku kupią kominek lub piec wolno stojący marki Kratki, firma przygotowała konkurs z wyjątkowymi nagrodami, m.in. z hybrydową Toyotą RAV 4. Wystarczy zakupić urządzenie i pochwalić się swoją nową aranżacją. Konkurs trwa do 31 grudnia, a z jego szczegółami można zapoznać się na stronie https://kratki.com/konkurs/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.