Komunikaty PR

Marzenia się spełniają

2020-09-22  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Dla niektórych wrześniowa inauguracja sezonu kominkowego urasta do rangi domowego święta. Rozpalenie w kominku to najlepszy sposób, by rodzina wspólnie spędziła czas, by chociaż na chwilę wyprosić telewizor, komputer, telefon z naszego życia. Z ogniem trzaskającym w kominku wiążą się najcudowniejsze wspomnienia. Chwile miłosnych uniesień (nie ma chyba komedii romantycznej bez sceny przy kominku), rozmów z przyjaciółką do świtu, chwil słodkiej samotności z książką i kieliszkiem Pinot Noir. Znakomita, światowej sławy jazzowa wokalistka i kompozytorka Urszula Dudziak
z rozczuleniem wspomina swój nowojorski apartament z kominkiem. Jej córki - Kasia i Mika, wówczas małe dziewczynki zaraz po szkole kładły się przed nim na brzuszkach i w ten sposób odrabiały lekcje. Obraz ten jest tak miły dla Pani Urszuli, że w jej nowym, polskim domu kominek jest najważniejszym elementem salonu. - Kominek jest dla mnie, tak jak dla dzieci, czymś wyjątkowo ciepłym, dobrym, przyjaznym, inspirującym i kojącym - mówi artystka w filmie, który nagrała we współpracy z marką Kratki, której kominek ma w swoim domu. Film w całości można zobaczyć w serwisie Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=m7PPwxL0mQU).

Im nowocześniejszy kominek, tym bardziej kojarzy się z... prostym paleniskiem, które przed wiekami stanowiło centrum domowego ogniska. Płomień, którego nic nie ogranicza najintensywniej oddziałuje na zmysły, głębiej porusza emocje. Współczesne kominki umieszczane są przez architektów w wyrafinowanym otoczeniu - na eleganckich fornirowanych panelach lub kamiennych okładzinach. Kominki stylowe także są coraz prostsze. Rzadko kopiuje się historyczne modele. Dziś sięga się raczej jedynie po pojedyncze motywy, np. ozdobny gzyms. Wśród stylowych kominków najmodniejsze są te stylizowane na dziewiętnastowieczną paryską kamienicę. Nad takim kominkiem powinno obowiązkowo zawisnąć lustro lub obraz - podkreślają dekoratorzy wnętrz. Jak szerokie jest spectrum możliwości w zakresie wzornictwa kominków przekonamy się na stronie internetowej marki Kratki (www.kratki.com), która jest liderem w tej dziedzinie w Polsce.

 

Jeśli nie dysponujemy przestronnym salonem, a marzenie o żywym ogniu spędza nam sen z powiek, możemy zdecydować się na piec kaflowy czyli popularną kozę np. Enyo od marki Kratki.pl. Kojarzona z wnętrzami rustykalnymi, co raz częściej proponowana jest przez architektów do wnętrz zaaranżowanych w stylu skandynawskim. Piec kaflowy ma jeszcze jedną zaletę - grzeje długo jeszcze po wygaśnięciu ognia. To dobre rozwiązanie do wszelkiego rodzaju domków rekreacyjnych.

Po letnich miesiącach wracamy do rzeczywistości. Dzieciaki zjechały z wakacji, skończyły się weekendowe wypady. Dni co raz krótsze, nie ma słońca, jest za to dużo pracy i nauki. Nie udawaj, że jest ci źle, przecież kochasz tę waszą jesienną domową codzienność, w której szczęście to po prostu bycie razem, wspólne chwile spędzone przed kominkiem.

 

Marka Kratki to renomowany producent wkładów kominkowych, ogrzewaczy gazowych, kominków wolnostojących, biokominków oraz akcesoriów. Filozofia firmy, zbudowana wokół idei „dobre, bo polskie”, przyniosła marce nie tylko zasłużone miejsce w czołówce firm kominkowych, ale także wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. Płomień Roku 2019, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich 2020 czy Laur Klienta w kategorii „Kominki i wkłady kominkowe”. Firma Kratki.pl udowadnia, że światowy design może iść w parze z doskonałą funkcjonalnością.

 

A dla tych, którzy w tym roku kupią kominek lub piec wolno stojący marki Kratki, firma przygotowała konkurs z wyjątkowymi nagrodami, m.in. z hybrydową Toyotą RAV 4. Wystarczy zakupić urządzenie i pochwalić się swoją nową aranżacją. Konkurs trwa do 31 grudnia, a z jego szczegółami można zapoznać się na stronie https://kratki.com/konkurs/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.