Komunikaty PR

Marzenia się spełniają

2020-09-22  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Dla niektórych wrześniowa inauguracja sezonu kominkowego urasta do rangi domowego święta. Rozpalenie w kominku to najlepszy sposób, by rodzina wspólnie spędziła czas, by chociaż na chwilę wyprosić telewizor, komputer, telefon z naszego życia. Z ogniem trzaskającym w kominku wiążą się najcudowniejsze wspomnienia. Chwile miłosnych uniesień (nie ma chyba komedii romantycznej bez sceny przy kominku), rozmów z przyjaciółką do świtu, chwil słodkiej samotności z książką i kieliszkiem Pinot Noir. Znakomita, światowej sławy jazzowa wokalistka i kompozytorka Urszula Dudziak
z rozczuleniem wspomina swój nowojorski apartament z kominkiem. Jej córki - Kasia i Mika, wówczas małe dziewczynki zaraz po szkole kładły się przed nim na brzuszkach i w ten sposób odrabiały lekcje. Obraz ten jest tak miły dla Pani Urszuli, że w jej nowym, polskim domu kominek jest najważniejszym elementem salonu. - Kominek jest dla mnie, tak jak dla dzieci, czymś wyjątkowo ciepłym, dobrym, przyjaznym, inspirującym i kojącym - mówi artystka w filmie, który nagrała we współpracy z marką Kratki, której kominek ma w swoim domu. Film w całości można zobaczyć w serwisie Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=m7PPwxL0mQU).

Im nowocześniejszy kominek, tym bardziej kojarzy się z... prostym paleniskiem, które przed wiekami stanowiło centrum domowego ogniska. Płomień, którego nic nie ogranicza najintensywniej oddziałuje na zmysły, głębiej porusza emocje. Współczesne kominki umieszczane są przez architektów w wyrafinowanym otoczeniu - na eleganckich fornirowanych panelach lub kamiennych okładzinach. Kominki stylowe także są coraz prostsze. Rzadko kopiuje się historyczne modele. Dziś sięga się raczej jedynie po pojedyncze motywy, np. ozdobny gzyms. Wśród stylowych kominków najmodniejsze są te stylizowane na dziewiętnastowieczną paryską kamienicę. Nad takim kominkiem powinno obowiązkowo zawisnąć lustro lub obraz - podkreślają dekoratorzy wnętrz. Jak szerokie jest spectrum możliwości w zakresie wzornictwa kominków przekonamy się na stronie internetowej marki Kratki (www.kratki.com), która jest liderem w tej dziedzinie w Polsce.

 

Jeśli nie dysponujemy przestronnym salonem, a marzenie o żywym ogniu spędza nam sen z powiek, możemy zdecydować się na piec kaflowy czyli popularną kozę np. Enyo od marki Kratki.pl. Kojarzona z wnętrzami rustykalnymi, co raz częściej proponowana jest przez architektów do wnętrz zaaranżowanych w stylu skandynawskim. Piec kaflowy ma jeszcze jedną zaletę - grzeje długo jeszcze po wygaśnięciu ognia. To dobre rozwiązanie do wszelkiego rodzaju domków rekreacyjnych.

Po letnich miesiącach wracamy do rzeczywistości. Dzieciaki zjechały z wakacji, skończyły się weekendowe wypady. Dni co raz krótsze, nie ma słońca, jest za to dużo pracy i nauki. Nie udawaj, że jest ci źle, przecież kochasz tę waszą jesienną domową codzienność, w której szczęście to po prostu bycie razem, wspólne chwile spędzone przed kominkiem.

 

Marka Kratki to renomowany producent wkładów kominkowych, ogrzewaczy gazowych, kominków wolnostojących, biokominków oraz akcesoriów. Filozofia firmy, zbudowana wokół idei „dobre, bo polskie”, przyniosła marce nie tylko zasłużone miejsce w czołówce firm kominkowych, ale także wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. Płomień Roku 2019, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich 2020 czy Laur Klienta w kategorii „Kominki i wkłady kominkowe”. Firma Kratki.pl udowadnia, że światowy design może iść w parze z doskonałą funkcjonalnością.

 

A dla tych, którzy w tym roku kupią kominek lub piec wolno stojący marki Kratki, firma przygotowała konkurs z wyjątkowymi nagrodami, m.in. z hybrydową Toyotą RAV 4. Wystarczy zakupić urządzenie i pochwalić się swoją nową aranżacją. Konkurs trwa do 31 grudnia, a z jego szczegółami można zapoznać się na stronie https://kratki.com/konkurs/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić? Biuro prasowe
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element
Dom Luksus, który nie przytłacza
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które
Dom Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
2024-12-23 | 10:00

Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną

Ponad dwie dekady zawodowych doświadczeń, długa lista zrealizowanych projektów oraz setki rozmów z klientami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby i dopasować do nich kształt

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.