MEISSEN KERAMIK rozpoczyna kampanię na polskim rynku.
Ze względu na szereg funkcjonalności, a także nietuzinkowy design są one wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie.
MEISSEN KERAMIK to marka z długoletnim doświadczeniem i wiedzą zdobywaną przez ponad 150 lat. W styczniu 2022 roku marka wprowadziła na polski rynek linię toalet myjących, tym samym debiutując w naszym kraju ze swoją ofertą w kategorii wyposażenia wnętrz. Proponowany produkt to przełom w kategorii wyposażenia łazienek, który zyskuje coraz większą popularność na całym świecie. Wśród społeczeństwa rośnie potrzeba dbania o zdrowie i codzienną higienę, coraz częściej stawiamy na rozwiązania prozdrowotne oraz nowoczesne technologie, które jednocześnie mogą ułatwić nam życie. W oba te trendy wpisują się toalety myjące GENERA marki MEISSEN KERAMIK.
Toalety myjące GENERA oferują niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza. Zawierają udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów – Alexander Siller, Managing Director.
Toalety myjące GENERA występują aż w 7 modelach. Konsumenci mogą wybrać - kształt owalny lub kwadratowy oraz kolor. To wszystko zapewniają m.in. modele GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual, które dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.
Wprowadzeniu na rynek nowej linii produktów towarzyszy szeroko zakrojona kampania prowadzona wielokanałowo. Działania prowadzone są w mediach oraz na kanałach własnych marki w Social Mediach (Instagram, Facebook).
Prowadzone są również działania wspierające sprzedaż w tym szkolenia dla sprzedawców salonów, architektów i projektantów wnętrz. Marka przygotowała także specjalne katalogi dla konsumentów oraz katalogi techniczne. Ponadto w salonach dostępne są ekspozycje z zamkniętym obiegiem wody, gdzie można przetestować funkcje mycia toalet myjących GENERA. Marka uruchomiła także program lojalnościowy skierowany do sprzedawców w salonach łazienkowych oraz architektów i projektantów wnętrz. W programie uczestnicy gromadzą punkty za sprzedaż produktów marki MEISSEN KERAMIK, które potem wymieniają na atrakcyjne nagrody na stworzonej w tym celu zamkniętej platformie online, gdzie ponadto zamieszczane są informacje o produktach, marce oraz materiały instruktażowe. Więcej informacji na: ww.program.meissen-keramik.com.
Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.
![Elegancja kamienia naturalnego w Twoim salonie Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1627792310,w_174,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Elegancja kamienia naturalnego w Twoim salonie
![Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!](/files/_uploaded/glownekonf_733417585,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!
![Wyznania miłosne w architekturze](/files/_uploaded/glownekonf_1868141642,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wyznania miłosne w architekturze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.