MEISSEN KERAMIK rozpoczyna kampanię na polskim rynku.
Ze względu na szereg funkcjonalności, a także nietuzinkowy design są one wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie.
MEISSEN KERAMIK to marka z długoletnim doświadczeniem i wiedzą zdobywaną przez ponad 150 lat. W styczniu 2022 roku marka wprowadziła na polski rynek linię toalet myjących, tym samym debiutując w naszym kraju ze swoją ofertą w kategorii wyposażenia wnętrz. Proponowany produkt to przełom w kategorii wyposażenia łazienek, który zyskuje coraz większą popularność na całym świecie. Wśród społeczeństwa rośnie potrzeba dbania o zdrowie i codzienną higienę, coraz częściej stawiamy na rozwiązania prozdrowotne oraz nowoczesne technologie, które jednocześnie mogą ułatwić nam życie. W oba te trendy wpisują się toalety myjące GENERA marki MEISSEN KERAMIK.
Toalety myjące GENERA oferują niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza. Zawierają udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów – Alexander Siller, Managing Director.
Toalety myjące GENERA występują aż w 7 modelach. Konsumenci mogą wybrać - kształt owalny lub kwadratowy oraz kolor. To wszystko zapewniają m.in. modele GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual, które dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.
Wprowadzeniu na rynek nowej linii produktów towarzyszy szeroko zakrojona kampania prowadzona wielokanałowo. Działania prowadzone są w mediach oraz na kanałach własnych marki w Social Mediach (Instagram, Facebook).
Prowadzone są również działania wspierające sprzedaż w tym szkolenia dla sprzedawców salonów, architektów i projektantów wnętrz. Marka przygotowała także specjalne katalogi dla konsumentów oraz katalogi techniczne. Ponadto w salonach dostępne są ekspozycje z zamkniętym obiegiem wody, gdzie można przetestować funkcje mycia toalet myjących GENERA. Marka uruchomiła także program lojalnościowy skierowany do sprzedawców w salonach łazienkowych oraz architektów i projektantów wnętrz. W programie uczestnicy gromadzą punkty za sprzedaż produktów marki MEISSEN KERAMIK, które potem wymieniają na atrakcyjne nagrody na stworzonej w tym celu zamkniętej platformie online, gdzie ponadto zamieszczane są informacje o produktach, marce oraz materiały instruktażowe. Więcej informacji na: ww.program.meissen-keramik.com.
Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Lanberry: Muszę teraz jak puzzle poukładać koncerty i treningi. Muzyka jest moim życiem, a taniec będzie pięknym dopełnieniem tego muzycznego świata
Ze względu na sporą liczbę koncertów wakacje to dla wokalistki niezwykle intensywny czas. Tym razem obowiązków jest jeszcze więcej, bo zaczęły się już treningi do „Tańca z gwiazdami”. Lanberry zapewnia jednak, że im więcej ma pracy, tym bardziej czuje się spełniona.
Konsument
Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.
Media
Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.