Komunikaty PR

MEISSEN KERAMIK rozpoczyna kampanię na polskim rynku.

2022-07-14  |  11:00
Biuro prasowe

Ze względu na szereg funkcjonalności, a także nietuzinkowy design są one wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie.

MEISSEN KERAMIK to marka z długoletnim doświadczeniem i wiedzą zdobywaną przez ponad 150 lat. W styczniu 2022 roku marka wprowadziła na polski rynek linię toalet myjących, tym samym debiutując w naszym kraju ze swoją ofertą w kategorii wyposażenia wnętrz. Proponowany produkt to przełom w kategorii wyposażenia łazienek, który zyskuje coraz większą popularność na całym świecie. Wśród społeczeństwa rośnie potrzeba dbania o zdrowie i codzienną higienę, coraz częściej stawiamy na rozwiązania prozdrowotne oraz nowoczesne technologie, które jednocześnie mogą ułatwić nam życie. W oba te trendy wpisują się toalety myjące GENERA marki MEISSEN KERAMIK.

Toalety myjące GENERA oferują niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza. Zawierają udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów – Alexander Siller, Managing Director.

Toalety myjące GENERA występują aż w 7 modelach. Konsumenci mogą wybrać - kształt owalny lub kwadratowy oraz kolor. To wszystko zapewniają m.in. modele GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual, które dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.

Wprowadzeniu na rynek nowej linii produktów towarzyszy szeroko zakrojona kampania prowadzona wielokanałowo.  Działania prowadzone są w mediach oraz na kanałach własnych marki w Social Mediach (Instagram, Facebook). 

Prowadzone są również działania wspierające sprzedaż w tym szkolenia dla sprzedawców salonów, architektów i projektantów wnętrz. Marka przygotowała także specjalne katalogi dla konsumentów oraz katalogi techniczne. Ponadto w salonach dostępne są ekspozycje z zamkniętym obiegiem wody, gdzie można przetestować funkcje mycia toalet myjących GENERA. Marka uruchomiła także program lojalnościowy skierowany do sprzedawców w salonach łazienkowych oraz architektów i projektantów wnętrz. W programie uczestnicy gromadzą punkty za sprzedaż produktów marki MEISSEN KERAMIK, które potem wymieniają na atrakcyjne nagrody na stworzonej w tym celu zamkniętej platformie online, gdzie ponadto zamieszczane są informacje o produktach, marce oraz materiały instruktażowe. Więcej informacji na: ww.program.meissen-keramik.com. 

Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.