Komunikaty PR

MEISSEN KERAMIK wchodzi na polski rynek z ofertą toalet myjących

2022-05-16  |  11:00
Biuro prasowe

Toalety myjące GENERA dostępne w trzech modelach, doskonale dopasowują się do indywidualnych potrzeb i preferencji użytkowników, a także są wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie. Poznaj ofertę oraz funkcjonalności niezwykłego produktu od MEISSEN KERAMIK!

Zaawansowany technologicznie produkt na polskim rynku

Toalety myjące GENERA to wyjątkowy na rynku polskim element wyposażenia łazienki. Oferuje niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza.  Zawiera nieszablonowe udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisze się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów. 

Funkcjonalność i stylowy design 

Czym wyróżniają się toalety myjące GENERA? Technologia ClearZone, czyli brak kołnierza w misie ceramicznej, technologia SilverZone, czyli szkliwo antybakteryjne zawierające jony srebra, pre-spraying czyli wstępne zwilżanie misy ceramicznej to rozwiązania, które zapewniają łatwiejsze utrzymanie czystości produktu. Ponadto szereg dodatkowych udogodnień w tym czujnik podczerwieni, redukcja zapachów, diodowe oświetlenie czy deska wolnoopadająca z łatwym wypinaniem zwiększają wygodę użytkowania. Wszystko to sprawia, że toalety myjące GENERA są przełomem w kwestii dbania o higienę osobistą. Ponadto dzięki regulacji temperatury i ciśnienia wody, a także długości wysunięcia dyszy myjącej użytkownik może dopasować funkcje mycia toalety do indywidualnych preferencji. Co również istotne, wychodząc na wprost potrzebom współczesnych konsumentów, zastosowano tutaj inteligentne rozwiązania, jeśli chodzi o jej sterowanie. Konsumenci mogą korzystać z aplikacji w smartfonie, specjalnego pilota czy pokrętła i przycisków na toalecie, przez co użytkowanie toalety staje się jeszcze bardziej wygodne. Istotny jest także design. Ten innowacyjny produkt za sprawą modnych kształtów i kolorów, kompaktowych wymiarów oraz niezwykłego wzornictwa nada prestiżu i uzupełni elegancką i nowoczesną przestrzeń. 

Siłą naszej marki są przede wszystkim standardy niemieckiej jakości, wiedza i tradycja, które łączą się z najnowszymi technologiami oraz stylowym wzornictwem, zapewniając bezkompromisową precyzję. Od ponad 150 lat dbamy o detale na każdym etapie produkcji, dopasowując się do potrzeb konsumentów, ale także obecnych trendów rynkowych. Mamy nadzieję, że polscy konsumenci poszukujący wysokiej jakości produktów w niebanalnej formie zaufają nam i wybiorą produkty naszej marki – Alexander Siller, Managing Director.

Toalety myjące GENERA występują są w 3 modelach: GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual. Produkty dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.

Kampania związana z wprowadzaniem na polski rynek produktu prowadzona jest wielokanałowo. Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Marcin Giba gościem LEO w Domotece Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:10

Marcin Giba gościem LEO w Domotece

W Centrum Designu Domoteka w Warszawie odbyło się spotkanie z Marcinem Gibą, wybitnym fotografem, wielokrotnie nagradzanym zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Wydarzenie
Dom Soudal wspiera edukację młodych architektów
2024-07-05 | 11:00

Soudal wspiera edukację młodych architektów

Podczas gali finałowej Builder for the Future 2024 rozstrzygnięto XI Konkurs dla Młodych Architektów, organizowany przez miesięcznik „Builder”. Wzorem lat  ubiegłych
Dom Nobonobo zdobywa prestiżowe nagrody w Londynie i Nowym Jorku za fotel Parfait
2024-07-05 | 08:30

Nobonobo zdobywa prestiżowe nagrody w Londynie i Nowym Jorku za fotel Parfait

Marka Nobonobo od początku swojej działalności specjalizuje się w produkcji designerskich mebli tapicerowanych, ze szczególnym uwzględnieniem sof i foteli. Firma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.