MEISSEN KERAMIK wchodzi na polski rynek z ofertą toalet myjących
Toalety myjące GENERA dostępne w trzech modelach, doskonale dopasowują się do indywidualnych potrzeb i preferencji użytkowników, a także są wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie. Poznaj ofertę oraz funkcjonalności niezwykłego produktu od MEISSEN KERAMIK!
Zaawansowany technologicznie produkt na polskim rynku
Toalety myjące GENERA to wyjątkowy na rynku polskim element wyposażenia łazienki. Oferuje niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza. Zawiera nieszablonowe udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisze się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów.
Funkcjonalność i stylowy design
Czym wyróżniają się toalety myjące GENERA? Technologia ClearZone, czyli brak kołnierza w misie ceramicznej, technologia SilverZone, czyli szkliwo antybakteryjne zawierające jony srebra, pre-spraying czyli wstępne zwilżanie misy ceramicznej to rozwiązania, które zapewniają łatwiejsze utrzymanie czystości produktu. Ponadto szereg dodatkowych udogodnień w tym czujnik podczerwieni, redukcja zapachów, diodowe oświetlenie czy deska wolnoopadająca z łatwym wypinaniem zwiększają wygodę użytkowania. Wszystko to sprawia, że toalety myjące GENERA są przełomem w kwestii dbania o higienę osobistą. Ponadto dzięki regulacji temperatury i ciśnienia wody, a także długości wysunięcia dyszy myjącej użytkownik może dopasować funkcje mycia toalety do indywidualnych preferencji. Co również istotne, wychodząc na wprost potrzebom współczesnych konsumentów, zastosowano tutaj inteligentne rozwiązania, jeśli chodzi o jej sterowanie. Konsumenci mogą korzystać z aplikacji w smartfonie, specjalnego pilota czy pokrętła i przycisków na toalecie, przez co użytkowanie toalety staje się jeszcze bardziej wygodne. Istotny jest także design. Ten innowacyjny produkt za sprawą modnych kształtów i kolorów, kompaktowych wymiarów oraz niezwykłego wzornictwa nada prestiżu i uzupełni elegancką i nowoczesną przestrzeń.
Siłą naszej marki są przede wszystkim standardy niemieckiej jakości, wiedza i tradycja, które łączą się z najnowszymi technologiami oraz stylowym wzornictwem, zapewniając bezkompromisową precyzję. Od ponad 150 lat dbamy o detale na każdym etapie produkcji, dopasowując się do potrzeb konsumentów, ale także obecnych trendów rynkowych. Mamy nadzieję, że polscy konsumenci poszukujący wysokiej jakości produktów w niebanalnej formie zaufają nam i wybiorą produkty naszej marki – Alexander Siller, Managing Director.
Toalety myjące GENERA występują są w 3 modelach: GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual. Produkty dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.
Kampania związana z wprowadzaniem na polski rynek produktu prowadzona jest wielokanałowo. Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.