Komunikaty PR

MEISSEN KERAMIK wchodzi na polski rynek z ofertą toalet myjących

2022-05-16  |  11:00
Biuro prasowe

Toalety myjące GENERA dostępne w trzech modelach, doskonale dopasowują się do indywidualnych potrzeb i preferencji użytkowników, a także są wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie. Poznaj ofertę oraz funkcjonalności niezwykłego produktu od MEISSEN KERAMIK!

Zaawansowany technologicznie produkt na polskim rynku

Toalety myjące GENERA to wyjątkowy na rynku polskim element wyposażenia łazienki. Oferuje niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza.  Zawiera nieszablonowe udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisze się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów. 

Funkcjonalność i stylowy design 

Czym wyróżniają się toalety myjące GENERA? Technologia ClearZone, czyli brak kołnierza w misie ceramicznej, technologia SilverZone, czyli szkliwo antybakteryjne zawierające jony srebra, pre-spraying czyli wstępne zwilżanie misy ceramicznej to rozwiązania, które zapewniają łatwiejsze utrzymanie czystości produktu. Ponadto szereg dodatkowych udogodnień w tym czujnik podczerwieni, redukcja zapachów, diodowe oświetlenie czy deska wolnoopadająca z łatwym wypinaniem zwiększają wygodę użytkowania. Wszystko to sprawia, że toalety myjące GENERA są przełomem w kwestii dbania o higienę osobistą. Ponadto dzięki regulacji temperatury i ciśnienia wody, a także długości wysunięcia dyszy myjącej użytkownik może dopasować funkcje mycia toalety do indywidualnych preferencji. Co również istotne, wychodząc na wprost potrzebom współczesnych konsumentów, zastosowano tutaj inteligentne rozwiązania, jeśli chodzi o jej sterowanie. Konsumenci mogą korzystać z aplikacji w smartfonie, specjalnego pilota czy pokrętła i przycisków na toalecie, przez co użytkowanie toalety staje się jeszcze bardziej wygodne. Istotny jest także design. Ten innowacyjny produkt za sprawą modnych kształtów i kolorów, kompaktowych wymiarów oraz niezwykłego wzornictwa nada prestiżu i uzupełni elegancką i nowoczesną przestrzeń. 

Siłą naszej marki są przede wszystkim standardy niemieckiej jakości, wiedza i tradycja, które łączą się z najnowszymi technologiami oraz stylowym wzornictwem, zapewniając bezkompromisową precyzję. Od ponad 150 lat dbamy o detale na każdym etapie produkcji, dopasowując się do potrzeb konsumentów, ale także obecnych trendów rynkowych. Mamy nadzieję, że polscy konsumenci poszukujący wysokiej jakości produktów w niebanalnej formie zaufają nam i wybiorą produkty naszej marki – Alexander Siller, Managing Director.

Toalety myjące GENERA występują są w 3 modelach: GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual. Produkty dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.

Kampania związana z wprowadzaniem na polski rynek produktu prowadzona jest wielokanałowo. Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.