MEISSEN KERAMIK wchodzi na polski rynek z ofertą toalet myjących
Toalety myjące GENERA dostępne w trzech modelach, doskonale dopasowują się do indywidualnych potrzeb i preferencji użytkowników, a także są wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie. Poznaj ofertę oraz funkcjonalności niezwykłego produktu od MEISSEN KERAMIK!
Zaawansowany technologicznie produkt na polskim rynku
Toalety myjące GENERA to wyjątkowy na rynku polskim element wyposażenia łazienki. Oferuje niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza. Zawiera nieszablonowe udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisze się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów.
Funkcjonalność i stylowy design
Czym wyróżniają się toalety myjące GENERA? Technologia ClearZone, czyli brak kołnierza w misie ceramicznej, technologia SilverZone, czyli szkliwo antybakteryjne zawierające jony srebra, pre-spraying czyli wstępne zwilżanie misy ceramicznej to rozwiązania, które zapewniają łatwiejsze utrzymanie czystości produktu. Ponadto szereg dodatkowych udogodnień w tym czujnik podczerwieni, redukcja zapachów, diodowe oświetlenie czy deska wolnoopadająca z łatwym wypinaniem zwiększają wygodę użytkowania. Wszystko to sprawia, że toalety myjące GENERA są przełomem w kwestii dbania o higienę osobistą. Ponadto dzięki regulacji temperatury i ciśnienia wody, a także długości wysunięcia dyszy myjącej użytkownik może dopasować funkcje mycia toalety do indywidualnych preferencji. Co również istotne, wychodząc na wprost potrzebom współczesnych konsumentów, zastosowano tutaj inteligentne rozwiązania, jeśli chodzi o jej sterowanie. Konsumenci mogą korzystać z aplikacji w smartfonie, specjalnego pilota czy pokrętła i przycisków na toalecie, przez co użytkowanie toalety staje się jeszcze bardziej wygodne. Istotny jest także design. Ten innowacyjny produkt za sprawą modnych kształtów i kolorów, kompaktowych wymiarów oraz niezwykłego wzornictwa nada prestiżu i uzupełni elegancką i nowoczesną przestrzeń.
Siłą naszej marki są przede wszystkim standardy niemieckiej jakości, wiedza i tradycja, które łączą się z najnowszymi technologiami oraz stylowym wzornictwem, zapewniając bezkompromisową precyzję. Od ponad 150 lat dbamy o detale na każdym etapie produkcji, dopasowując się do potrzeb konsumentów, ale także obecnych trendów rynkowych. Mamy nadzieję, że polscy konsumenci poszukujący wysokiej jakości produktów w niebanalnej formie zaufają nam i wybiorą produkty naszej marki – Alexander Siller, Managing Director.
Toalety myjące GENERA występują są w 3 modelach: GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual. Produkty dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.
Kampania związana z wprowadzaniem na polski rynek produktu prowadzona jest wielokanałowo. Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.