Komunikaty PR

Męskie oblicze łazienki

2022-11-29  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

To, że mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus, opisał już dawno w swej bestsellerowej książce John Gray. Różnice psychologiczne płci mają wpływ nie tylko na wzajemne porozumienie, ale także na postrzeganie świata, poczucie estetyki, preferowanych kolorów i form. Naturalnie przenosi się to również na aranżację wnętrz i otoczenia, w którym lubimy przebywać. Jak zatem urządzić łazienkę w męskim stylu?

Chociaż wnętrza nie mają płci, można umownie określić, że  jedne są urządzone bardziej w  „męskim” lub „kobiecym” stylu, a inne całkowicie neutralne. Nie znaczy to oczywiście, że w tych z przewagą pierwiastka damskiego mężczyzna się nie odnajdzie i odwrotnie. Dotyczy to także przestrzeni łazienkowej.

Prostota i minimalizm

Urządzając męską łazienkę skupmy się na prostych i geometrycznych formach, zachowując w tym maksimum minimalizmu. Tu sprawdzi się stonowana kolorystyka różnych odcieni szarości, od bieli aż do czerni a także naturalne materiały: drewno, stal i szkło. Możemy spokojnie odstawić na bok dodatkowe ozdobniki, dekoracje i bibeloty. Tu liczy się konkret. Prosta forma prysznica w postaci szklanej kabiny typu walk - in, imitujące beton płytki, lub specjalnie zaimpregnowana farba na ścianach będą stanowiły doskonałe tło do dalszej aranżacji.

W męskiej łazience nie powinno zabraknąć również mebli w odpowiednim stylu. By zachować czystość, higienę i porządek na co dzień warto postawić na minimalistyczny design. Taka jest kolekcja Amaro 2.0 marki Devo zaprojektowana przez Grynasz Studio. Zestaw prostych, a jednocześnie oryginalnych rozwiązań dla miłośników funkcjonalności. Metalowe akcesoria malowane proszkowo łączą w sobie ciekawą formę plastyczną z łatwym i praktycznym scenariuszem użytkowym. Dają też możliwość personalizacji poprzez dowolne wykorzystanie strefy wokół lustra i umywalki. Otwarta półka, zawieszona obok lustra, pozwala na odstawienie kosmetyków codziennej pielęgnacji, pozostawiając je w zasięgu wzroku, co panowie szczególnie docenią. Mobilna szafka na kółkach z tapicerowanym siedziskiem może być podręcznym stołkiem, albo miejscem na dodatkowe ręczniki lub środki czystości.

Funkcjonalność i nowinki technologiczne

W męskiej łazience rządzi użyteczność, wszystkim zbędnym elementom mówimy „nie”. Ma być praktycznie i funkcjonalnie. Proste szafki z funkcjonalnymi rozwiązaniami są jak najbardziej na „tak” w tym męskim SPA. Wybierając meble, ważny jest materiał z jakiego są wykonane - powinien być odporny na wilgoć i wysokie temperatury, a także udogodnienia jakie oferują. W kolekcji Etna 2.0 zaprojektowanej przez Grynasz Studio  dla marki Devo, znajdziemy półkę z przesuwnymi lustrami, które możemy sobie dowolnie ustawiać lub zdejmować. Za nimi skryta jest metalowa półka, która posłuży do przechowywania podręcznych balsamów do brody lub po goleniu.  Ten oryginalny projekt przyciąga wzrok i łączy się stylistycznie z pozostałymi elementami kolekcji; ściennymi półkami i wieszakami,  co powoduje, że wszystko co jest najczęściej używane znajduje się pod ręką, a to w męskiej łazience jest niezwykle ważne.  W kolekcji znajdziemy również szafkę z koszem na pranie. Estetycznie schowany w korpusie mebla staje się niewidoczny i nie zabiera dodatkowego miejsca w łazience.

W męskiej łazience nie może zabraknąć również nowinek technologicznych. Baterie bezdotykowe, samomyjąca  się toaleta czy głośniki działające na Wi - Fi, przez które już od rana wydobywa się ulubiona muzyka lub podcast.

Dodatkowe informacje www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Żywienie

Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi  „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.