Komunikaty PR

Męskie oblicze łazienki

2022-11-29  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

To, że mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus, opisał już dawno w swej bestsellerowej książce John Gray. Różnice psychologiczne płci mają wpływ nie tylko na wzajemne porozumienie, ale także na postrzeganie świata, poczucie estetyki, preferowanych kolorów i form. Naturalnie przenosi się to również na aranżację wnętrz i otoczenia, w którym lubimy przebywać. Jak zatem urządzić łazienkę w męskim stylu?

Chociaż wnętrza nie mają płci, można umownie określić, że  jedne są urządzone bardziej w  „męskim” lub „kobiecym” stylu, a inne całkowicie neutralne. Nie znaczy to oczywiście, że w tych z przewagą pierwiastka damskiego mężczyzna się nie odnajdzie i odwrotnie. Dotyczy to także przestrzeni łazienkowej.

Prostota i minimalizm

Urządzając męską łazienkę skupmy się na prostych i geometrycznych formach, zachowując w tym maksimum minimalizmu. Tu sprawdzi się stonowana kolorystyka różnych odcieni szarości, od bieli aż do czerni a także naturalne materiały: drewno, stal i szkło. Możemy spokojnie odstawić na bok dodatkowe ozdobniki, dekoracje i bibeloty. Tu liczy się konkret. Prosta forma prysznica w postaci szklanej kabiny typu walk - in, imitujące beton płytki, lub specjalnie zaimpregnowana farba na ścianach będą stanowiły doskonałe tło do dalszej aranżacji.

W męskiej łazience nie powinno zabraknąć również mebli w odpowiednim stylu. By zachować czystość, higienę i porządek na co dzień warto postawić na minimalistyczny design. Taka jest kolekcja Amaro 2.0 marki Devo zaprojektowana przez Grynasz Studio. Zestaw prostych, a jednocześnie oryginalnych rozwiązań dla miłośników funkcjonalności. Metalowe akcesoria malowane proszkowo łączą w sobie ciekawą formę plastyczną z łatwym i praktycznym scenariuszem użytkowym. Dają też możliwość personalizacji poprzez dowolne wykorzystanie strefy wokół lustra i umywalki. Otwarta półka, zawieszona obok lustra, pozwala na odstawienie kosmetyków codziennej pielęgnacji, pozostawiając je w zasięgu wzroku, co panowie szczególnie docenią. Mobilna szafka na kółkach z tapicerowanym siedziskiem może być podręcznym stołkiem, albo miejscem na dodatkowe ręczniki lub środki czystości.

Funkcjonalność i nowinki technologiczne

W męskiej łazience rządzi użyteczność, wszystkim zbędnym elementom mówimy „nie”. Ma być praktycznie i funkcjonalnie. Proste szafki z funkcjonalnymi rozwiązaniami są jak najbardziej na „tak” w tym męskim SPA. Wybierając meble, ważny jest materiał z jakiego są wykonane - powinien być odporny na wilgoć i wysokie temperatury, a także udogodnienia jakie oferują. W kolekcji Etna 2.0 zaprojektowanej przez Grynasz Studio  dla marki Devo, znajdziemy półkę z przesuwnymi lustrami, które możemy sobie dowolnie ustawiać lub zdejmować. Za nimi skryta jest metalowa półka, która posłuży do przechowywania podręcznych balsamów do brody lub po goleniu.  Ten oryginalny projekt przyciąga wzrok i łączy się stylistycznie z pozostałymi elementami kolekcji; ściennymi półkami i wieszakami,  co powoduje, że wszystko co jest najczęściej używane znajduje się pod ręką, a to w męskiej łazience jest niezwykle ważne.  W kolekcji znajdziemy również szafkę z koszem na pranie. Estetycznie schowany w korpusie mebla staje się niewidoczny i nie zabiera dodatkowego miejsca w łazience.

W męskiej łazience nie może zabraknąć również nowinek technologicznych. Baterie bezdotykowe, samomyjąca  się toaleta czy głośniki działające na Wi - Fi, przez które już od rana wydobywa się ulubiona muzyka lub podcast.

Dodatkowe informacje www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.