Komunikaty PR

Millenialsi chcą żyć w sprytnie zaaranżowanych przestrzeniach

2020-04-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Młodzi ludzie, którzy zaczynają samodzielne życie w nowym miejscu, często sięgają po rozwiązania, które pomagają oszczędzać miejsce. Co więcej, do posiadania podchodzą zupełnie inaczej niż ich rodzice. Chętnie skłaniają się ku minimalizmowi, a w internecie poszukują sposobów na kreatywne wykorzystywanie przestrzeni. 

Korzystać, nie posiadać

Popularność sharing economy rośnie w ogromnym tempie. To przede wszystkim wygoda – nie musimy posiadać własnego samochodu, a jedynie wypożyczać na minuty, niemal w każdym zakątku miasta możemy skorzystać z elektrycznej hulajnogi czy rowerów miejskich. Nie musimy również przechowywać w domach płyt, bo mamy dostęp do muzyki i filmów na najbardziej znanych platformach. Co więcej, nawet biblioteczki zamieniamy na czytnik z połączeniem z internetem, dzięki czemu możemy sięgać po wydawnicze nowości. Wciąż pojawiają się kolejne usługi w modelu SaaS. 

Multifunkcyjne przestrzenie

To, jak często stosujemy te rozwiązania, ma swoje odzwierciedlenie w tym, jak żyjemy i jak mieszkamy. Zwłaszcza młodzi ludzie, którzy rozglądają się za inspiracjami do urządzenia mieszkania, poszukują opcji na łączenie różnorodnych funkcji. Dużą popularnością cieszą się meble modułowe i te, które można dostosowywać do indywidualnych potrzeb. Przemyślane aranżacje wykorzystują każdą przestrzeń na schowki i meble pod zabudowę. Godną uwagi praktyką jest tworzenie podziału na strefę dzienną i nocną, co nie tylko zapewnia spokojny kąt do relaksu, lecz także pomaga w utrzymaniu porządku. 

Kawalerki znów w modzie

Tendencja ta ma odzwierciedlenie w tworzeniu miejsc do życia. Powstają nawet inwestycje projektowane głównie z myślą o studentach czy singlach, którzy cenią sobie pomysłowo zaaranżowaną przestrzeń. W marcu ruszyła budowa B Urban dewelopera Inwestgrupa. Inwestycja znajduje się we wrocławskiej dzielnicy Fabryczna – czyli tuż przy siedzibach największych korporacji. Znajdzie się tam 419 kawalerek i 33 lokale dwupokojowe pod zakup inwestycyjny. Wszystkie będą umeblowane – tak, aby najemca mógł od razu się wprowadzić. 

Obserwujemy ten trend i zdajemy sobie sprawę, że coraz więcej osób woli wybrać korzystną lokalizację nawet wówczas, gdy metraż jest mniejszy. W dobie minimalizmu i świadomego podejścia do kupowania ludzie nie potrzebują dodatkowej przestrzeni na przechowywanie. Od liczby metrów kwadratowych ważniejsze staje się przemyślane, funkcjonalne zaaranżowanie przestrzeni – tłumaczy Piotr Borowy z biura sprzedaży dewelopera Inwestgrupa.

Każdy poszukuje dziś rozwiązań „szytych na miarę”, a trend modułowości prawdopodobnie będzie rosnąć. W tym obszarze jest jeszcze sporo do zrobienia – zarówno pod kątem projektowania przestrzeni do życia, jak i mebli czy technologii umożliwiających przemyślane przechowywanie rzeczy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.