Komunikaty PR

MINIMALIZM W HEKSAGONIE

2023-02-22  |  12:32

W niedużym, 45-metrowym apartamencie wysmakowana estetycznie i perfekcyjnie funkcjonalna aranżacja jest przykładem idealnego mariażu współczesnych trendów. Biel gra tu główną rolę, ale stanowi też tło dla ciepłego odcienia drewna i heksagonalnych form, które pojawiają się w postaci ażurowej ścianki oraz płytek w holu i w łazience.

Klasyczna w układzie przestrzeń, złożona z salonu z aneksem kuchennym, sypialni, łazienki i holu, została wykończona z zamiarem inwestycyjnym – pod wynajem. Ten czynnik stał się podstawą wyboru tak elementów wizualnych, jak i użytkowych, skomponowanych z myślą o potencjalnych lokatorach – jednej osobie bądź parze.

Pojawiło się kilka wyzwań z zakresu organizacji powierzchni. Rozwiązaliśmy je nietypowo, lecz z pełnym sukcesem – przez powiększenie małej kuchni, wizualne oddzielenie przestrzeni kuchennej od holu czy wygospodarowanie miejsca na owalny stół z krzesłami. W roli podziałów doskonale sprawdziła się lekka ścianka zbudowana z heksagonów – przylega do niej wyspa kuchenna z ciekawą zabudową oraz składane biurko do pracy. To ostatnie podyktowała potrzeba naszych czasów, w których praca zdalna staje się dla wielu standardowym, codziennym zjawiskiem. W mieszkaniu uzyskano dużo miejsca do przechowywania – subtelna zabudowa kuchni, sypialni oraz holu wtapia się w otoczenie.

Wizualna strona inwestycji to połączenie bieli z przytulnym beżem. Naprzemiennie rozłożone powierzchnie w tych barwach subtelnie uzupełnia ciepły odcień drewna podłóg oraz elementów zabudowy meblowej. Prostotę linii sprzętów przełamuje wirtuozerskie wykorzystanie motywu heksagonów czy owalne i miękkie kształty – stołu, krzeseł, oświetlenia. Sypialnia zachwyca spokojem i miękkością. Także tu, podobnie jak w strefie dziennej, zrezygnowaliśmy ze wzorów – w dbałości o uniwersalność aranżacji. Jedynie płytki w łazience wykazują w tym zakresie niejaką brawurę, choć stłumioną stonowaną kolorystyką.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.