Komunikaty PR

MINIMALIZM W HEKSAGONIE

2023-02-22  |  12:32

W niedużym, 45-metrowym apartamencie wysmakowana estetycznie i perfekcyjnie funkcjonalna aranżacja jest przykładem idealnego mariażu współczesnych trendów. Biel gra tu główną rolę, ale stanowi też tło dla ciepłego odcienia drewna i heksagonalnych form, które pojawiają się w postaci ażurowej ścianki oraz płytek w holu i w łazience.

Klasyczna w układzie przestrzeń, złożona z salonu z aneksem kuchennym, sypialni, łazienki i holu, została wykończona z zamiarem inwestycyjnym – pod wynajem. Ten czynnik stał się podstawą wyboru tak elementów wizualnych, jak i użytkowych, skomponowanych z myślą o potencjalnych lokatorach – jednej osobie bądź parze.

Pojawiło się kilka wyzwań z zakresu organizacji powierzchni. Rozwiązaliśmy je nietypowo, lecz z pełnym sukcesem – przez powiększenie małej kuchni, wizualne oddzielenie przestrzeni kuchennej od holu czy wygospodarowanie miejsca na owalny stół z krzesłami. W roli podziałów doskonale sprawdziła się lekka ścianka zbudowana z heksagonów – przylega do niej wyspa kuchenna z ciekawą zabudową oraz składane biurko do pracy. To ostatnie podyktowała potrzeba naszych czasów, w których praca zdalna staje się dla wielu standardowym, codziennym zjawiskiem. W mieszkaniu uzyskano dużo miejsca do przechowywania – subtelna zabudowa kuchni, sypialni oraz holu wtapia się w otoczenie.

Wizualna strona inwestycji to połączenie bieli z przytulnym beżem. Naprzemiennie rozłożone powierzchnie w tych barwach subtelnie uzupełnia ciepły odcień drewna podłóg oraz elementów zabudowy meblowej. Prostotę linii sprzętów przełamuje wirtuozerskie wykorzystanie motywu heksagonów czy owalne i miękkie kształty – stołu, krzeseł, oświetlenia. Sypialnia zachwyca spokojem i miękkością. Także tu, podobnie jak w strefie dziennej, zrezygnowaliśmy ze wzorów – w dbałości o uniwersalność aranżacji. Jedynie płytki w łazience wykazują w tym zakresie niejaką brawurę, choć stłumioną stonowaną kolorystyką.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.