Moc koloru. Ciepły akcent w każdym wnętrzu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Obecne trendy w aranżacji wnętrz nie pozostawiają wątpliwości - kolor ma moc! Zarówno jako motyw przewodni, jak i znaczący detal musi się pojawić w każdym modnie urządzonym pomieszczeniu. Barwne akcenty powinny jednak nie tylko zdobić, ale też pełnić dodatkowe funkcje. W tej roli sprawdzą się kolorowe grzejniki marki Vasco. Jak umiejętnie wprowadzić je do wnętrz? Podpowiadamy!
Współczesne trendy jednoznacznie wskazują, że lubimy wnętrza z charakterem. Wszechobecny minimalizm oraz dominującą biel chętnie zastępujemy wyszukaną stylistyką i kolorem. Stąd cieszący się coraz większą sympatią styl retro, vintage, czy modern classic gości dziś w modnie urządzonych wnętrzach, zarówno prywatnych, jak i publicznych. W cenie jest także ponadczasowy styl industrialny inspirowany artystycznymi wnętrzami soho. Wraz z nimi do wnętrz śmiało wkraczają kolory oraz zdecydowane wykończenia powierzchni – strukturalne czy metaliczne. Nie oznacza to, że funkcjonalność pozostała na drugim planie. Wręcz przeciwnie, coraz większą wagę przywiązujemy także do tego, by wyposażenie wnętrz pełniło dodatkowe funkcje, po prostu było wielozadaniowe. Najlepszym przykładem są kolorowe grzejniki (jak te z oferty marki Vasco), które zyskują coraz większą popularność wśród urządzających oraz projektantów i architektów wnętrz.
- Temat estetyki grzejników we wnętrzach staje się dla inwestorów coraz bardziej istotny, dlatego w odpowiedzi na potrzeby, w ofertach producentów m.in. Vasco, można zauważyć więcej modeli w wersjach kolorowych. Takie zapotrzebowanie oczywiście wynika z bieżących trendów wnętrzarskich – wyjaśnia Alicja Janiak z pracowni Decoroom. - Warto zwrócić uwagę, że stylistyka grzejników i ich wykończenie są bardzo ważne w perspektywie całego wnętrza. Odchodzimy od stosowania prostych brył, staramy się eksponować grzejniki na równie ciekawie zaprojektowanych ścianach. W związku z czym ich kolorystyka powinna być różnorodna, aby precyzyjnie można było ją skoordynować z resztą pomieszczenia – dodaje projektantka wnętrz.
Grzejnik idealnie dopasowany
Jak zatem wybrać idealny grzejnik do wnętrza? Odpowiedź jest stosunkowo prosta. Warto przyjrzeć się bliżej modelowi Ritmo z oferty marki Vasco. To grzejnik dekoracyjny utrzymany w stylistyce retro, który sprawdzi się w klasycznych i nowoczesnych wnętrzach. Estetyczny design o łagodnych kształtach z delikatnie zaokrąglonymi krzywiznami zbuduje harmonię, a dzięki perfekcji wykończenia, bez widocznych szwów i łączeń, stanie się prawdziwą ozdobą każdego pomieszczenia. Co więcej, dostępny jest on w wersji poziomej i pionowej oraz w 2, 3 lub 4 kolumnach. Tym jednak, co przemawia za wyborem grzejnika Ritmo marki Vasco są nieograniczone wręcz możliwości aranżacyjne, jakie daje bogata paleta dostępnych kolorów. Możemy wybierać aż z 29 rodzajów wykończeń – od klasycznej bieli w różnych odcieniach, poprzez modne szarości i metaliczne struktury, aż po zdecydowane barwy – tonacje zieleni i błękitu, kolory ziemi, a nawet żółć i czerwień. Wszystko zależy od efektu, jaki chcemy uzyskać oraz przyjętej stylistyki. Grzejnik Ritmo dostępny jest także w lakierze bezbarwnym, co świetnie wpisuje się we wszelkie industrialne aranżacje.
- W pierwszej kolejności powinniśmy określić styl projektowy dla naszego wnętrza. Pod tym kątem rozpatrywać wybór kształtu, koloru, czy tekstury grzejnika. Nie bójmy się też nieoczywistych połączeń. W tym roku stawiamy na kolor i awangardę. I tak, np. w stylu klasycznym, eleganckim możemy znaleźć stylistykę zarówno nowoczesną z prostą bryłą, jak i retro w wykończeniu złamanej bieli, ecru, czy szarości. Chętnie stosowane są struktury metaliczne w odcieniu złota, czy miedzi, nadające charakteru całemu wnętrzu. Decydując się na rozwiązania industrialne można zastosować ciemne kolory - od grafitów, po czernie z dodatkową strukturą. Obecnie najpopularniejsze są motywy oparte na kolorach vintage, czy w stylu eco: beżach, brązach, kolorach ceglanych: czerwieni, bordo, czy kolorze musztardowym lub szałwii – opowiada Alicja Janiak.
Ciepły akcent we wnętrzu
Wybierając grzejnik do wnętrza nie zapominajmy jednak o jego funkcjonalnym charakterze. Musi on spełniać swoje podstawowe zadanie, czyli dobrze ogrzewać całe pomieszczenie. Grzejniki Ritmo Vasco, dzięki wysokiej mocy cieplnej, błyskawicznie nagrzewają nawet największe pomieszczenia do żądanej temperatury. Ich duża powierzchnia grzewcza czyni je idealnymi do ogrzewania w systemach niskotemperaturowych. W ten sposób można cieszyć się przyjemną temperaturą i komfortowym klimatem w każdym pomieszczeniu. Połączenie centralne z kolei gwarantuje wygodne symetryczne ustawienie przepływów, a jednocześnie zapewnia łatwość montażu. Zaś dzięki stosunkowo szerokim przestrzeniom między rzędami rurek, grzejniki te są łatwe do czyszczenia i tym samym idealnie nadają się również do wnętrz użyteczności publicznej.
Więcej to na: www.vasco.eu/pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.