Modern classic w stylowym apartamencie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Styl art deco nieustannie inspiruje architektów wnętrz swoim niepowtarzalnym charakterem i pięknem form. Nie tylko w swojej pierwotnej formie, ale również w nieoczywistych nawiązaniach. Właśnie taka nowoczesna interpretacja stylu stała się głównym motywem w 38-metrowym mieszkaniu dla miłośniczki klasyki. Projekt powierzyła pracowni Decoroom.
W tym mieszkaniu króluje harmonia, a ton nadają starannie wyselekcjonowane dodatki. Całość jest utrzymana w stonowanej kolorystyce zaczerpniętej z natury, a w szczególności z bogatej palety ozdobnych traw. Dominują tu taupe, ciepłe beże, szarości i biele przełamane złotymi akcentami. To miejsce pełne przytulności i emanujące spokojem, który pozwala z łatwością zrelaksować się po intensywnym dniu.
Pochwała harmonii
Strefa dzienna jest otwarta, co optycznie powiększa przestrzeń. Klasyka przenika się tu z nowoczesnością. Serce salonu stanowi wygodna kanapa w kolorze taupe. Pod ścianą naprzeciwko okna umieszczona szafę wraz z przeszklonym, podświetlanym barkiem. Podłogę pokrywa parkiet (Barlinek) ułożony w klasyczną jodełkę. Sufit zdobi subtelna sztukateria. W kuchni za to postawiono na prostą zabudowę wzbogaconą o metalowe nogi w kolorze złota, które wprost urzekają dyskretną elegancją. Umowna granicę między strefami stanowi blat roboczy oraz podłoga (matowy gres Keraben Living Gris). Mocnym akcentem przykuwającym wzrok jest geometryczna dekoracyjna lampa umieszczona nad stołem.
Przyjemny azyl
Sypialnia jest prawdziwą oazą spokoju. Króluje tu biel oraz piaskowy beż. Podłogę pokrywa drewniana jodełka z dębowej deski. Na ścianie za łóżkiem powstała funkcjonalna zabudowa pełniąca rolę garderoby. Za wezgłowiem pozostawiono jednak miejsce na dekoracyjny akcent w postaci tapety Vesstige z marmurkowym wzorem. Całość uzupełniono dodatkami: taboretem vintage, donicą inspirowaną antycznymi popiersiami oraz budzikiem w stylu retro. Przytulności dodają miękkie tkaniny.
Szczypta luksusu
W łazience głównym elementem dekoracyjnym jest oświetlenie nad umywalką. Lampa w kształcie okręgu odbija się w lustrze, co dodatkowo wzmacnia efekt. Kolejnym ozdobnym elementem jest kabina prysznicowa z mocno zarysowaną, czarną kratownicą. Aby nieco przełamać jej surowy charakter, na ścianach zastosowano miejscowo płytki ścienne Opoczno o fakturze drewna. Całość jest nonszalancka i pełna charakteru.
Projekt wnętrza: Architekt wnętrz Karolina Szachułowicz, Decoroom
Projekt kuchni i zabudowy meblowej: Architekt wnętrz Katarzyna Fotek, Decoroom
Zdjęcia i stylizacja: Marta Behling, Pion Poziom – fotografia wnętrz
Projekt i realizacja: Pracowania Architektury Wnętrz Decoroom
Więcej na: https://www.decoroom.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/
Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/
O DECOROOM
Pracownia Architektury Wnętrz DECOROOM jest obecna na rynku od 11 lat i z wieloma sukcesami na koncie pozycjonuje się jako jeden z pionierów usługi kompleksowego wykończenia mieszkania „pod klucz”. Swoich klientów zaprasza do wyjątkowego biura połączonego z showroomem w samym centrum Warszawy. Zespół DECOROOM tworzą doświadczeni architekci, zaufane ekipy wykończeniowe, działy realizacji i dział DECOROOM KUCHNIE, który zajmuje się kompleksowym wykończeniem zabudowy kuchennej i meblowej. Wszyscy nieustannie dbają o to, aby dostarczać klientom jak najwyższy poziom obsługi. Firma współpracuje z czołowymi przedstawicielami branży wykończeniowej, a swój wizerunek w branży zbudowała dzięki wysokim standardom wykonywanej usługi jak i współpracy z klientem. W ofercie Decoroom znajdziemy 3 pakiety: Standard, Premium oraz VIP, które odpowiadają potrzebom najbardziej wymagających klientów.
*** DECOROOM jest laureatem European Property Awards – Best Office Interior Europe (2015-2016), firma posiada również certyfikat „Rzetelnej Firmy”.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.