Komunikaty PR

Morskie opowieści. Nadaj wnętrzom wakacyjny klimat z Netto

2020-06-25  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Wybrzeże to jeden z popularniejszych wakacyjnych kierunków. Jeśli również i ty jesteś fanem morza, szumu fal oraz czasu spędzanego nad wodą, z łatwością możesz przenieść odrobinę morskiego klimatu do swojego domu. Będzie to możliwe dzięki dekoracjom w marynistycznym stylu, które znajdziesz w najnowszej ofercie sieci handlowej Netto.

Wnętrza utrzymane w marynarskim stylu przywodzą na myśl wakacyjny klimat prawdziwego, nadmorskiego kurortu. Jeśli marzysz, aby przenieść tę niezwykłą atmosferę również do własnego domu – masz na to szansę! Wystarczy, że wprowadzisz do wybranego wnętrza niebiesko-białe akcesoria oraz kilka naturalnych dodatków. Morskie inspiracje, pomocne w aranżacji mieszkania, znajdują się w nowej ofercie sklepów Netto.

Sen o morzu

Kolor niebieski wycisza i uspokaja, dlatego marynistyczne, biało-granatowe dekoracje będą świetne do sypialni. Relaks i dobry sen zagwarantuje komplet pościeli, np. w marynarskie paski (45 zł, różne wzory). Idealnie sprawdzą się także patchworkowa narzuta na łóżko w różnych odcieniach niebieskiego (59 zł), a także dekoracyjne poduszki w paski ze złotym nadrukiem (24 zł, różne rodzaje). Morski wystrój dopełnią: kosz tekstylny z uchwytami (od 16 zł, w zależności od rozmiaru) do przechowywania drobiazgów, szklany świecznik dekoracyjny (24 zł) oraz drewniane ramki na zdjęcia (24 zł), z możliwością postawienia lub zawieszenia na ścianie. W taką przestrzeń wpasuje się również biała, postarzana komoda (159 zł), a także półka dekoracyjna (39 zł) w kształcie łodzi.

Morskie dekoracje to również doskonały pomysł na wystrój pokoiku dla dziecka. Przyjemny klimat pozwolą stworzyć dodatki w spokojnym, niebieskim lub błękitnym kolorze. Dwa wesołe wzory do wyboru – uśmiechnięte wieloryby lub ośmiornice – przywodzą na myśl tajemniczy podwodny świat. Idealne będą: narzuta na łóżko (32 zł), dekoracyjna poduszka (16 zł), poduszka z cekinami (26 zł), poduszka w kształcie ośmiornicy lub wieloryba (19 zł) oraz baldachim (59 zł) z możliwością montażu do sufitu lub ściany. W użytkowaniu sprawdzą się także: komplet trzech organizerów do przechowywania (32 zł), materac (49 zł) do zabawy dla dzieci oraz dywanik (29 zł).

Uniwersalne dekoracje

Dla przełamania błękitu i do rozjaśnienia wnętrza przydadzą się proste, minimalistyczne dodatki w białym kolorze. W marynarską przestrzeń idealnie wpasują się więc: niewielki stolik kwiatowy (89 zł), lustro (39 zł) stylizowane na okno z możliwością otwierania i zamykania okiennic lub kwadratowa taca (29 zł). Klimatyczne oświetlenie pomogą stworzyć latarnia metalowa (59 zł), dekoracja wisząca (16 zł) z miejscem na świecę, świecznik (26 zł) lub wiklinowe gałązki LED (39 zł). Morskie dekoracje idealnie współgrają również z drewnem, dlatego doskonałym wyborem będzie też zestaw latarenek (99 zł, 2 szt.) łączących szkło, drewno i metal w czarnym kolorze. Do każdego pomieszczenia warto wprowadzić odrobinę ożywczej zieleni, np. sztuczną roślinę w doniczce (od 29 zł, w zależności od rodzaju i rozmiaru), czy choćby obraz z liściem (19 zł).

Oferta ważna od 29 czerwca do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.