Mycie szyb czystą przyjemnością z SIDOLUX! Polki przetestowały linię płynów
SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego testu porównawczego w kategorii płynów do czyszczenia szyb i luster. Respondentki potwierdziły skuteczność i piękny zapach płynów SIDOLUX.
O produkcie
Polki podczas testów używały płynu do mycia szyb i luster SIDOLUX, który skutecznie czyści szklane powierzchnie i chroni je przed zabrudzeniami. Dodatkowo pozostawia blask bez smug. Zawiera aż 97% składników naturalnych! Badania wykazały, że aż 72% kobiet uważa, że SIDOLUX ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów[1]. Cała linia składa się z pięciu zapachów: arctic, cytrynowy, kwiatowy, wiśnia japońska oraz biała lawenda.
SIDOLUX SZYBY I LUSTRA w formacie 500 ml dostępny jest w sprzedaży detalicznej, a także w sprzedaży on-line. Średnia cena detaliczna 7,49 zł.
Badania konsumenckie
Podczas badania zostało zebranych wiele ciekawych wyników. Podsumowanie tych najważniejszych prezentuje się następująco:
- 95% kobiet biorących udział w tekście uważa, że SIDOLUX nie pozostawia smug i zacieków,
- 83% kobiet biorących udział w teście zauważa, że mycie okien z płynem Sidolux jest szybsze i łatwiejsze,
- 72% badanych kobiet jest zdania, że marka ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów do okien.
Wsparcie marketingowe
Właśnie wystartowała kampania omnichannelowa pod hasłem „Mycie szyb czystą przyjemnością!”. Oprócz szerokiej kampanii digital, planowane jest mocne wsparcie marketingowe takie jak: działania PR, publikacje influencerów oraz materiały przy półkowe. Dodatkowo zostaną przeprowadzone aktywacje z udziałem ambasadorki marki SIDOLUX – Uli Pedantuli. Popularna dziennikarka i blogerka udziela cennych rad w obszarze domowych porządków i skutecznej organizacji domu. Jako że nadejście wiosny to przede wszystkim intensywny okres mycia okien, na swoim kanale, Ula w tym czasie podpowie, jak robić to najlepiej.
Aktywacja konsumencka
Badania konsumenckie stały się inspiracją do przeprowadzenia szerszego testu w rynku. Dlatego też z początkiem marca marka SIDOLUX rusza z ogólnopolską aktywacją konsumencką opartą o mechanizm cashback (zwrot pieniędzy za zakup). W tym czasie klienci będą mieli możliwość wypróbowania produktów z linii SZYBY I LUSTRA za darmo. Warunkiem jest zakup i rejestracja paragonu. Promocja wspierana jest zintegrowanymi działaniami marketingowymi.
[1] Wyniki „Ilościowego testu produktu Sidolux” zrealizowanego przez agencję badawczą IRCenter w dniach 01.09-12.09.2022 metodą ślepego testu produktów w domu, na N=100 kobiet w wieku 25-55 lat, najczęściej używających do mycia okien produktów wiodącej marki.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami
Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.
Farmacja
UE chce zmniejszyć udział leków i substancji czynnych z Azji. Nowe przepisy zwiększą możliwości produkcyjne europejskich firm

Komisja Europejska przedstawiła projekt nowego aktu o lekach krytycznych. Jego celem jest rozwiązanie poważnego niedoboru leków i produktów opieki zdrowotnej oraz zmniejszenie zewnętrznej zależności od krytycznych leków i składników. Obecnie 80 proc. substancji czynnych wykorzystywanych w UE do produkcji leków pochodzi z Azji, głównie z Chin i Indii. Czyni to europejski rynek leków podatnym na kryzysy, również o politycznym charakterze.
Teatr
Małgorzata Potocka: Nigdy nie przejmowałam się złą opinią, bo na ogół jest ona złośliwa, podła i pełna zazdrości. Moje spektakle są na światowym poziomie

Artystka przyznaje, że z dumą dzierży tytuł królowej polskiej rewii, który zyskała dzięki swojej determinacji, ciężkiej pracy i uznaniu publiczności. Teatr Sabat bowiem to miejsce, które od ćwierć wieku nieustannie przyciąga uwagę odbiorców, a wizja artystyczna oraz umiejętność gromadzenia w jednym miejscu utalentowanych artystów czynią Małgorzatę Potocką jedną z najważniejszych postaci w polskim środowisku teatralno-rozrywkowym. Jak sama podkreśla, krytyka jej działań wynika tylko z zazdrości, dlatego stara się ignorować złośliwe komentarze.