Najmodniejsza łazienka 2022 roku w kolorze Very Peri
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Very Peri – to kolor roku 2022 według Pantone Color Institute. Jest intensywny, beztroski i radosny. Doskonale sprawdzi się w wystroju wnętrz, również łazienek. Warto jednak stosować go w odpowiednich proporcjach. Wybrana przez Pantone barwa bardzo łatwo może zdominować aranżację.
Od niemal dwóch lat żyjemy w cieniu pandemii. Na przekór sytuacji i nastrojom społecznym związanym z izolacją i powracającym lockdownem Pantone Color Institute na rok 2022 wybrał niezwykle intrygujący kolor. Very Peri jest pozytywny i żywy. Jego zadaniem jest obudzić w nas twórczego ducha oraz pomóc odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Jak wykorzystać go w wystroju łazienki?
Very Peri to połączenie błękitu, fioletu i czerwieni. Odcień ma zachęcić do optymistycznego patrzenia w przyszłość i dodać nam energii. Z pewnością przez najbliższe miesiące będzie głównym trendem w modzie i wnętrzarstwie. Właściwie użyty pasuje do niemal każdego stylu w jakim urządzona jest łazienka. W związku z tym, że Very Peri jest bardzo intensywny, warto wykorzystać go w formie dodatków lub jako akcent kolorystyczny. Pomalowana na ten kolor jedna czy dwie ściany w kontraście do otaczającej bieli, beżu czy szarości nada pomieszczeniu świeżości i wyrazistości. Doskonale sprawdzi się też w dekoracjach. Metamorfozę łazienki możemy zacząć od kupna nowego dywanika, mydelniczki czy ręczników. Kilka mocnych fioletowo-niebieskich przedmiotów stanie się ciekawą ozdobą i doda jej charakteru.
Jeśli mamy ochotę na trochę więcej szaleństwa możemy pokusić się również o zaaranżowanie nowej strefy prysznicowej. Nowe płytki to zmiana, która wiąże się niewątpliwie z remontem. Jeśli chcemy go uniknąć, ale wciąż myślimy o czymś spektakularnym, możemy zdecydować się na wymianę kabiny prysznicowej. Model z wielobarwnym nadrukiem na szkle z pewnością stworzy „efekt wow”.
- Usługa Print Radaway daje nieograniczone możliwości kolorystyczne. Jesteśmy w stanie nanieść na szybę kabiny prysznicowej dowolny motyw w pełnej palecie barw. Very Peri z pewnością zaprezentuje się na szklanej tafli bardzo oryginalnie a sama kabina stanie się wyjątkową i unikatową ozdobą łazienki – przekonuje Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
Very Peri to nieoczywista odpowiedź na otaczającą nas rzeczywistość. Kolor wykorzystany w wystroju wnętrz dodaje domownikom energii i pozytywnie nastraja na cały dzień.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
Podczas realizacji zdjęć do programu „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” w Grecji Jakub Rzeźniczak mieszkał w pokoju z Radosławem Majdanem. Ucieszyło go to, bo w wolnych chwilach mogli wymieniać swoje spostrzeżenia dotyczące aktualnej sytuacji w piłce nożnej. Miał też okazję się przekonać, czy mąż Małgorzaty Rozenek również jest perfekcyjnym panem domu. Niestety byłemu bramkarzowi zdarzało się chrapać, co przełożyło się na bezsenne noce Jakuba Rzeźniczaka.
Ochrona środowiska
Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić
Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.
Muzyka
Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.