Najniższy w swojej klasie – stelaż o wysokości montażowej 750 mm
Trendy to nie tylko inspirujące palety barw, materiały, wzory czy określone formy. To także propozycja oraz obietnica niespotykanej dotąd funkcjonalności i komfortu użytkowania. Nowa sytuacja aranżacyjna stanowi z kolei wyzwanie dla projektanta i wykonawcy, wymagające zastosowania przemyślanych i dedykowanych rozwiązań. Odpowiedzią na nie jest nowy stelaż marki TECE o wysokości montażowej zaledwie 750 mm!
Na odpowiednim poziomie
W ostatnim czasie możemy zaobserwować trend, który śmiało wkracza do nowoczesnych łazienek. Polega on na tworzeniu ciągu zabudowy i montażu umywalki oraz modułu WC na jednym poziomie. Tym sposobem elementy wyposażenia, tj. umywalka i przycisk spłukujący, znajdują się na tej samej wysokości, przestają funkcjonować w oddzielnych strefach, a sama aranżacja staje się uporządkowana i spójna. Taka sytuacja montażowa wymaga jednak zastosowania dedykowanych rozwiązań, bowiem tradycyjny moduł WC często okazuje się za wysoki. Odpowiedzią marki TECE jest stelaż o wysokości wynoszącej zaledwie 750 mm, dzięki czemu sprawdzi się w łazience o niestandardowym układzie czy wymiarach – także w niewielkiej, na poddaszu pod skosami lub oknem.
Błyskawiczny montaż
TECEprofil składa się z samonośnej, malowanej proszkowo ramy oraz specjalnie zaprojektowanej spłuczki, z cichym zaworem napełniającym, o pojemności 8 l - z możliwością regulacji ilości spłukiwanej wody. Spłuczka jest fabrycznie zmontowana i zaplombowana, co stanowi zabezpieczenie i gwarancję kompletności oraz sprawnego funkcjonowania. Jest także kompatybilna z adapterami szybkiego montażu i może być zestawiana z przyciskami uruchamianymi manualnie. Stelaż wyposażony jest w system easy-fit, który pozwala zaoszczędzić nawet 60% czasu podczas instalacji przycisków, dzięki temu proces przebiega szybko, sprawnie i bezproblemowo. Uruchamianie spłukiwania odbywa się od góry.
TECEprofil o wysokości montażowej 750 mm oferuje pełną funkcjonalność. Na szczególną uwagę zasługuje tunel instalacyjny z funkcją "zip", która umożliwia łatwe skrócenie go bez użycia ostrych narzędzi i bez konieczności przycinania.
Stelaż może być montowany na kształtownikach stalowych TECEprofil, w ścianach z profili metalowych lub drewnianych oraz jako ścianka przednia lub moduł narożnikowy.
Wymiary: 750 x 500 x 150 mm

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.