Najnowsze trendy dla łazienek z prysznicem

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Czarna armatura, kabiny w wersji black – z czarnymi profilami lub loftowymi szprosami oraz ciemne dodatki. Właśnie takie elementy wyposażenia łazienki były najmodniejsze przez ostatnich kilka sezonów. Jak jest teraz?
Czerń zawsze w modzie
Czerń, jako akcent kolorystyczny zawsze się sprawdzi. Pasuje do wielu stylów, może być jego tematem przewodnim lub tylko go podkreślić. Z pewnością będzie modna jeszcze przez długi czas. Ostatnio coraz popularniejsze stają się elementy wyposażenia łazienki o nieco zaokrąglonych formach, także te w ciemnej odsłonie. Obłe umywalki czy owalne lustra w czarnych ramach to hit tegorocznych aranżacji. Doskonałym ich uzupełnieniem będą pojawiające się w światowych trendach - zaokrąglone kabiny prysznicowe, również w wersji black.
To zupełna nowość, którą trudno wyszukać w polskich sklepach. Stworzenie takiego modelu umożliwiają jednak specjalne usługi.
- Do naszej firmy zgłosił się architekt, którego klient zapragnął, by w swojej łazience zamontować zaokrągloną kabinę w czarnym kolorze. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki programowi „Na miarę” udało nam się wykonać taki model. Zaprojektowana w ten sposób kabina idealnie komponuje się z pozostałymi elementami wyposażenia łazienki, takimi jak czarna deszczownica, grzejnik czy owalne lustro w czarnej ramie – mówi Hanna Błaszak, ekspert Radaway.
Czerń i złoto w komplecie
Klasyczna czerń i szykowne złoto – czy istnieje bardziej eleganckie połączenie? Te dwa kolory wzajemnie się uzupełniają i podkreślają swój charakter. W kolekcjach ubrań znane są od lat i nigdy nie wychodzą z mody. Za to w aranżacji wnętrz pojawiły się stosunkowo niedawno, lecz z dnia na dzień zyskują na popularności. Nie bez powodu. Wzbogacenie czerni o błysk złota to przepis na total look. W przypadku łazienki najczęściej czerń i złoto spotkać można w wyposażeniu – armaturze oraz dodatkach. Czarno-złote baterie już plasują się na szczytach list przebojów wystroju wnętrz. Nadszedł jednak czas także na czarno-złote kabiny prysznicowe.
- Obserwując rynek wnętrzarski, postanowiliśmy wyjść naprzeciw najnowszym trendom i stworzyć nowy, wyjątkowy produkt. Na bazie lubianego przez klientów modelu Essenza Pro zaprojektowaliśmy wariant w stylu black&gold łączący w sobie oba kolory: elegancką czerń i szykowne złoto – mówi Hanna Błaszak, ekspert Radaway.
Kombinacja złotych okuć i uchwytów z czarnymi profilami, a nawet czarnymi uszczelkami prezentuje się spektakularnie. Zastosowane komponenty podkreślają design kabiny, jak również są w stanie uwydatnić charakter całego pomieszczenia. Takie zestawienie dostępne jest na zamówienie, dlatego warto go szukać w specjalnych usługach np. „Na miarę”.
Przedstawione rozwiązania z pewnością coraz częściej będą wykorzystywane w wystroju wnętrz. Każde z nich to ukłon w stronę funkcjonalności, jak i oryginalnego designu. A co pojawi się w kolejnych trend bookach? Może łączenie bieli z czernią albo czerni z różowym złotem? Na co stawiacie?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.