Naturalnie czysty dom z serią Familove od YOPE
Seria FAMILOVE zyskała 5 nowych produktów przeznaczonych do mycia, czyszczenia i pielęgnacji domu: płyn do mycia naczyń, płyn do podłóg, płyn uniwersalny, płyn do szyb oraz żel do toalet. Dzięki formule z receptury YOPE linia jest przyjazna dla ludzi, zwierząt i środowiska, a dzięki niezwykłej wydajności – również dla rodzinnego budżetu.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO NACZYŃ
Skuteczny, bezpieczny i super wydajny - naturalny płyn do mycia naczyń YOPE FAMILOVE zaskakuje przyjemną konsystencją, świeżym zapachem lawendy oraz delikatnością. Skutecznie usuwa tłuszcz i inne zabrudzenia. Pozostawia naczynia czyste i lśniące, a dłonie miękkie i gładkie. Dzięki neutralnemu pH nie podrażnia skóry, a wielka, rodzinna butelka wystarczy na długo. Formuła złożona z 99% składników naturalnych oraz o niskim stopniu przetworzenia gwarantuje, że stosowanie płynu jest bezpieczne dla wszystkich domowników - małych, dużych i kudłatych.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO PODŁÓG
Płyn do podłóg FAMILOVE delikatnie, ale skutecznie usuwa zanieczyszczenia ze wszystkich powierzchni - bezpiecznie czyści zarówno terakotę, marmur, jak i linoleum, a do tego pozostawia w powietrzu soczysty zapach świeżości i słonecznej lawendy. Co ważne nie pozostawia smug, a do tego zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN UNIWERSALNY
Uniwersalny płyn z serii FAMILOVE w wielkiej butelce jest mega wydajny i co ważne przyjazny dla wszystkich domowników, ponieważ zawiera aż 96% składników naturalnych. Skutecznie i efektywnie czyści różne rodzaje powierzchni - delikatnie, ale stanowczo i niezawodnie usuwa brud z płytek, emalii, stali nierdzewnej i tworzyw sztucznych. Pozostawia zapach świeżości, słonecznej lawendy i czystej satysfakcji bez smug.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO SZYB
Naturalny płyn do szyb YOPE FAMILOVE działa błyskawicznie i skutecznie usuwa zabrudzenia z luster i szklanych powierzchni nie pozostawiając po tym smug. Niemiły dla kurzu, miły w użytkowaniu. Wystarczy spryskać i przetrzeć, żeby cieszyć się czystą i lśniącą powierzchnią. Jego formuła zawiera 88% składników pochodzenia naturalnego.
NAJBARDZIEJ RODZINNY PŁYN DO CZYSZCZENIA TOALETY
Z nim rodzinne sprzątanie dawno nie było tak przyjemne! Mowa o żelu do WC Yope FAMILOVE, który zapewnia 24h świeżości. Połączenie naturalnych składników, które stanowią 99% formuły żelu - kwasu cytrynowego, cytrynianu sodu i kwasu mlekowego, zjawiskowo skutecznie usuwa nalot i kamień. Nie pozostawia po sobie zacieków ani wątpliwości, a długotrwały zapach czystości jest gwarantowany

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.