Komunikaty PR

Neolith prezentuje Iconic Design

2022-09-28  |  11:42
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Neolith prezentuje nową, rewolucyjną generację powierzchni wytwarzanych przy użyciu technologii druku3D – Neolith Iconic Design. W oparciu o trzy filary – wzornictwo, innowacyjność i zrównoważony rozwój – Neolith przedstawia rewolucyjne powierzchnie, zachowując dotychczasową filozofię produktu oraz charakterystyczne zasady przyświecające działalności firmy. Jest to przełomowa nowość wyznaczająca nowe standardy w branży kamienia spiekanego, łącząc najnowsze trendy w dziedzinie zdobienia, technologii oraz sztuki.

Uroczysta, ekskluzywna i długo wyczekiwana premiera skierowana do najważniejszych klientów pochodzących z ponad 80 różnych krajów stanowi kolejny krok Neolith w kierunku tworzenia wyjątkowych powierzchni zapewniających kompleksowe wzornictwo w całej objętości płyty. Umożliwia to również tworzenie wyjątkowych, naturalnych reprodukcji z zastosowaniem niezliczonych rodzajów zdobienia, w tym geometrycznych rzutów, przezroczystych i półprzezroczystych form, a także szerokiego wachlarza nieprzeciętnych tekstur powierzchniowych.

Opatentowana technologia

Tworzenie imponujących modeli, bez ograniczeń i z zapewnieniem najlepszych właściwości technicznych, jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii. Jest to autorska, opatentowana i wyłączna technologia marki zrodzona z ponad dwuletnich wysiłków działu B+R+i w odpowiedzi na potrzeby profesjonalistów z branży, jak również w reakcji na opinie konsumentów, aby umożliwić dostarczenie architektom i projektantom ekskluzywnych narzędzi pozwalających na urzeczywistnienie dowolnej aranżacji bez ograniczeń dla wyobraźni.

Technologia wykorzystuje w pełni realistyczną metodę zdobienia 3D, która umożliwia wprowadzenie jeszcze bardziej ożywionych barw o jeszcze większej głębi. Również nowo opracowane tekstury zapewniają wiele nowych, dotąd niewyobrażalnych w branży możliwości. Nowe rozwiązanie zapewni klientom szeroki wachlarz zastosowań, zwłaszcza w zakresie blatów kuchennych i łazienkowych.

Ten ambitny projekt, będący owocem znaczących inwestycji w wysokości ponad trzech milionów euro, otrzymał wsparcie CDTI (hiszpański Ośrodek Przemysłowego Rozwoju Technologicznego). Jest to zarazem element planu ekspansji przemysłowej Neolith, umożliwiający stworzenie wachlarza patentów oraz zawarcie szeregu umów o współpracy z wieloma wiodącymi na świecie partnerami technologicznymi, zgodnie z planami strategicznymi firmy zakładającymi niezmienne dostarczanie najnowszych osiągnięć technologicznych i ich skuteczne wdrażanie w prowadzonej działalności. 

Zrównoważona technologia 3D, 0% krzemionki w składzie

Neolith, awangardowe tworzywo pod względem wzornictwa, technologii i zrównoważonego rozwoju, wytwarzany jest w warunkach carbon neutral. Mając na uwadze niezmienne zobowiązanie firmy oraz ekologiczne DNA Neolith, obecnie należy do grona najbardziej przyjaznych materiałów dla środowiska i stanowi źródło inspiracji dla nowych trendów architektonicznych.

Wraz z premierą Neolith Iconic Design marka Neolith plasuje się na podium innowacyjności, prezentując wyjątkową powierzchnię zarówno pod względem składu, jak i walorów estetycznych. Oparta na nowym składzie technologia Neolith Iconic Design nie obejmuje użycia krzemionki, co stanowi dotychczas niespotykane osiągnięcie i najlepszy wynik w branży.

Ponadto 100% energii wykorzystywanej do produkcji tej nowej generacji powierzchni pochodzi ze źródeł odnawialnych, a całość wody potrzebnej do ich obróbki trafia do ponownego wykorzystania. Nowy proces produkcyjny, patenty i certyfikaty stanowią odpowiedź na ogromne potrzeby rynku, zapewniając nowe możliwości w zakresie projektowania i zastosowań, a przy tym upraszczając czynności montażowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.