Komunikaty PR

Nobonobo i Miloni otwierają wspólny showroom!

2023-12-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Dwie cenione marki Nobonobo i Miloni połączyły siły, otwierając pierwszy wspólny salon sprzedaży w Warszawie. To wyjątkowe miejsce, które oferuje klientom autentyczne i unikatowe dzieła polskiego designu. Oficjalne otwarcie, które odbyło się 28 listopada 2023 r., zgromadziło ponad setkę gości; architektów, projektantów wnętrz i dziennikarzy, zaprzyjaźnionych z właścicielami Nobonobo; Moniką Struską i Tomkiem Matejczykiem oraz twórcami Miloni – Magdą i Mateuszem Nowotnik.  300 m2 showroom mieści się na Mokotowie przy ul. Dziekońskiego 1 i został niedawno oddany do dyspozycji klientów.

Nobonobo i Miloni to dwie doskonale rozpoznawalne w kraju i zagranicą polskie marki wnętrzarskie, które od kilku lat zdobywają uznanie swą oryginalnością, innowacyjnym podejściem do designu oraz zaangażowaniem w zrównoważoną produkcję. Obsypane międzynarodowymi nagrodami Nobonobo oferuje unikalne sofy, łóżka, fotele, pufy, stoliki kawowe i krzesła, łącząc współczesne trendy z wysoką jakością wykonania. O marce wywodzącej się z Łodygowic zwykło się mawiać, że proponuje coś więcej niż meble – a mianowicie określony, bardzo komfortowy styl życia, kreowany przez uważnie dobranych do współpracy światowych projektantów, nie bojących się odważnych form wzorniczych. Miloni z kolei skupia się głównie na stołach, biurkach i stolikach, które znajdujemy w fenomenalnych realizacjach polskich architektów. Wspólny showroom, wspierany nowym logo Nobonobo:Miloni, to ekskluzywne kolekcje mebli, które reprezentują najwyższe standardy rzemieślniczej pracy. Na Dziekońskiego1 można obejrzeć nie tylko gotowe aranżacje, ale również skonsultować się z doświadczonymi profesjonalistami, aby dopasować meble do indywidualnych potrzeb i preferencji.

„Nasz showroom jest miejscem, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a każdy element ma swą historię do opowiedzenia. Jego otwarcie, uświetnione muzyką klasyczną i spotkaniem z naszymi przyjaciółmi i partnerami, było wyjątkowym wydarzeniem, które przyciągnęło wielu profesjonalistów, miłośników designu i wysokiej jakości wykonania” – mówią Monika Struska i Tomek Matejczyk, założyciele Nobonobo. Goście przechadzający się po perfekcyjnie zaprojektowanej przez Magdę Nowotnik przestrzeni, podziwiali starannie zaplanowane detale każdego z mebli, komplementując pasję i zaangażowanie tworzących je rzemieślników. W ofercie salonu znaleźć można także dodatki takie jak lampy, dywany, poduszki oraz obrazy, grafiki i ceramikę. Każdy produkt dostępny w salonie jest dziełem rąk polskich twórców, co podkreśla autentyczność i wartość rodzimej sceny wzorniczej.

"Jesteśmy dumni, że możemy otworzyć drzwi naszego showroomu, będącego swojego rodzaju hołdem dla polskiego designu rzemieślniczego. Chcemy stworzyć tu żywą przestrzeń, w której klienci nie tylko dokonają zakupów, ale będą mieli okazję poznać historię i pasję każdego z naszych twórców, uczestniczyć w warsztatach oraz inspirujących wykładach. Warto śledzić nasze media społecznościowe, gdzie na bieżąco będziemy informowali o zbliżających się wydarzeniach. A teraz zapraszamy na Dziekońskiego nowych Klientów" – dodają Monika Struska i Tomek Matejczyk.

Showroom Nobonobo:Miloni

Ul. Piusa Dziekońskiego 1 Warszawa

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

***

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.