Nobonobo i Miloni otwierają wspólny showroom!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Dwie cenione marki Nobonobo i Miloni połączyły siły, otwierając pierwszy wspólny salon sprzedaży w Warszawie. To wyjątkowe miejsce, które oferuje klientom autentyczne i unikatowe dzieła polskiego designu. Oficjalne otwarcie, które odbyło się 28 listopada 2023 r., zgromadziło ponad setkę gości; architektów, projektantów wnętrz i dziennikarzy, zaprzyjaźnionych z właścicielami Nobonobo; Moniką Struską i Tomkiem Matejczykiem oraz twórcami Miloni – Magdą i Mateuszem Nowotnik. 300 m2 showroom mieści się na Mokotowie przy ul. Dziekońskiego 1 i został niedawno oddany do dyspozycji klientów.
Nobonobo i Miloni to dwie doskonale rozpoznawalne w kraju i zagranicą polskie marki wnętrzarskie, które od kilku lat zdobywają uznanie swą oryginalnością, innowacyjnym podejściem do designu oraz zaangażowaniem w zrównoważoną produkcję. Obsypane międzynarodowymi nagrodami Nobonobo oferuje unikalne sofy, łóżka, fotele, pufy, stoliki kawowe i krzesła, łącząc współczesne trendy z wysoką jakością wykonania. O marce wywodzącej się z Łodygowic zwykło się mawiać, że proponuje coś więcej niż meble – a mianowicie określony, bardzo komfortowy styl życia, kreowany przez uważnie dobranych do współpracy światowych projektantów, nie bojących się odważnych form wzorniczych. Miloni z kolei skupia się głównie na stołach, biurkach i stolikach, które znajdujemy w fenomenalnych realizacjach polskich architektów. Wspólny showroom, wspierany nowym logo Nobonobo:Miloni, to ekskluzywne kolekcje mebli, które reprezentują najwyższe standardy rzemieślniczej pracy. Na Dziekońskiego1 można obejrzeć nie tylko gotowe aranżacje, ale również skonsultować się z doświadczonymi profesjonalistami, aby dopasować meble do indywidualnych potrzeb i preferencji.
„Nasz showroom jest miejscem, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a każdy element ma swą historię do opowiedzenia. Jego otwarcie, uświetnione muzyką klasyczną i spotkaniem z naszymi przyjaciółmi i partnerami, było wyjątkowym wydarzeniem, które przyciągnęło wielu profesjonalistów, miłośników designu i wysokiej jakości wykonania” – mówią Monika Struska i Tomek Matejczyk, założyciele Nobonobo. Goście przechadzający się po perfekcyjnie zaprojektowanej przez Magdę Nowotnik przestrzeni, podziwiali starannie zaplanowane detale każdego z mebli, komplementując pasję i zaangażowanie tworzących je rzemieślników. W ofercie salonu znaleźć można także dodatki takie jak lampy, dywany, poduszki oraz obrazy, grafiki i ceramikę. Każdy produkt dostępny w salonie jest dziełem rąk polskich twórców, co podkreśla autentyczność i wartość rodzimej sceny wzorniczej.
"Jesteśmy dumni, że możemy otworzyć drzwi naszego showroomu, będącego swojego rodzaju hołdem dla polskiego designu rzemieślniczego. Chcemy stworzyć tu żywą przestrzeń, w której klienci nie tylko dokonają zakupów, ale będą mieli okazję poznać historię i pasję każdego z naszych twórców, uczestniczyć w warsztatach oraz inspirujących wykładach. Warto śledzić nasze media społecznościowe, gdzie na bieżąco będziemy informowali o zbliżających się wydarzeniach. A teraz zapraszamy na Dziekońskiego nowych Klientów" – dodają Monika Struska i Tomek Matejczyk.
Showroom Nobonobo:Miloni
Ul. Piusa Dziekońskiego 1 Warszawa
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.