Komunikaty PR

NOVA PRO PREMIUM – kolejny krok w stronę perfekcyjnej łazienki

2020-04-02  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.26 MB )

Serię ceramiki łazienkowej Nova Pro śmiało można porównać do któregoś z flagowych modeli aut. Blisko trzydzieści lat obecności na rynku, stale udoskonalana w kolejnych odsłonach funkcjonalność i design, a także cenowa przystępność, zapewniły kolekcji popularność i pozycję lidera sprzedaży wśród produktów marki KOŁO. Rok 2020 przynosi nie tylko kolejną generację serii: NOVA PRO PREMIUM, oznacza również przemianę linii produktów do łazienki w prawdziwą platformę ceramiczną marki KOŁO.

Nova Pro Premium to kolejny krok w stronę perfekcyjnej łazienki: funkcjonalnej i odpowiadającej najnowszym wzorniczym trendom. Nowa rodzina produktów łączy najlepsze, sprawdzone i doceniane przez użytkowników rozwiązania dotychczasowych linii spod szyldu Nova Pro, a przy tym wnosi zupełnie nową jakość w rozwój kolekcji. Produkty Nova Pro Premium odnajdziemy m.in. w liniach ceramicznych Bez Barier i Pico, dzięki czemu kolekcja idealnie dopasowuje się do dowolnego rodzaju łazienek. Warto też podkreślić, że jeszcze większą funkcjonalność oraz jakość produktów, a także ciekawy, dostosowany do najnowszych trendów design uzyskano zachowując atrakcyjne ceny.

Sprawdzone rozwiązania i jeszcze lepszy design

Nova Pro Premium oznacza szereg nowych produktów, wśród których warto zwrócić uwagę na nowe modele misek WC. W kolekcji Premium znajdziemy miski stojące i wiszące, miski o krótkim wysięgu (49 cm), podwyższone (+ 5 cm) oraz miski dla segmentu bez barier. Każdą z nich wyróżniają zakryte lub półotwarte mocowania, co zapewnia toaletom jeszcze lepszy wygląd, dzięki eksponowaniu jedynie estetycznie zaprojektowanych, prostych i eleganckich elementów ceramicznych. Zastosowanie wysokiej klasy ceramiki powoduje, że miski linii Nova Pro Premium są wyjątkowo wytrzymałe. Z kolei technologia Rimfree®, którą odnajdziemy w każdym modelu nowej serii, gwarantuje łatwe czyszczenie i jeszcze wyższy poziom higieny, dzięki usunięciu kołnierza.

Pełna modułowość w zgodzie z trendami

Kolekcja Nova Pro Premium to także nowe modułowe zestawy meblowe z umywalkami o niskim rancie (slim-rim, 17 mm). Cztery szerokości szafek (55, 60, 80 i 100 cm) w wersji z drzwiami lub z szufladami, a także cztery dostępne warianty kolorystyczne dają szerokie pole w aranżacji przestrzeni łazienki. Serię uzupełniają szafki boczne oraz szafki z lustrami. Wszystkie meble z rodziny Nova Pro Premium wykonano z wysokiej jakości płyty wilgocioodpornej. Dodatkowo szuflady można wyposażyć w praktyczne organizery, a do szafek z lustrem opcjonalnie przewidziano oświetlenie. Istnieje też możliwość montażu wszystkich szafek w wersji stojącej.

Rozbudowana i przemyślana w najdrobniejszym szczególe oferta modułowych zestawów meblowo-ceramicznych, a także absolutna spójność wszystkich elementów serii pozwala łączyć je ze sobą w dowolny sposób – zawsze uzyskując równie efektowną aranżację łazienki. Już wkrótce kolekcja wzbogaci się również o nowe modele wanien.

Konsekwencja i progres

Od 1993 roku marka KOŁO pod szyldem kolekcji NOVA PRO tworzy wyjątkowo nowoczesne i wzorniczo pionierskie łazienki. I choć dzisiejsze umywalki Nova Pro Premium w niczym nie przypominają swoich poprzedniczek sprzed trzydziestu lat, w działaniach marki wyraźnie widać konsekwentne rozwijanie koncepcji, jaka przyświecała twórcom pierwszej linii produktów.

Dzięki połączeniu wszystkich dotychczasowych zalet, kolekcję Nova Pro Premium wyróżniają wyłącznie sprawdzone rozwiązania. Jej znakiem rozpoznawczym jest także jeszcze bardziej dopracowany, elegancki design, który równie dobrze wypada w łazienkach nowoczesnych, jak i tych bardziej klasycznych. Zobacz, jak może odmienić także Twoją łazienkę!

Dodatkowe informacje o marce KOŁO

Od ponad 50 lat KOŁO jest wiodącym na rynku producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. W 2015 roku marka stała się częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera technologii sanitarnych. Zakres produktów Grupy Geberit obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne). Pod marką KOŁO dostępne są ceramika i meble łazienkowe, wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe oraz systemy instalacyjne. Pod marką KOŁO podejmowanych jest również szereg działań prospołecznych i proekologicznych. Od ponad 20 lat organizuje konkurs dla młodych architektów i studentów „Projekt Łazienki”, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem deficytu toalet publicznych w polskich miastach. W ramach tej cieszącej się uznaniem społecznym inicjatywy powstały m.in. Pawilon Plażowy w Warszawie, toaleta w Kazimierzu Dolnym oraz toaleta przy Rondzie Mogilskim w Krakowie. Marka KOŁO pełni także funkcję mecenasa wielu przedsięwzięć kulturalnych. Nowoczesne salony firmowe Geberit i KOŁO w Warszawie i Krakowie to nie tylko miejsca, w których można zapoznać się z ofertą produktową firmy. Odbywają się w nich interesujące wystawy i spotkania poświęcone tematyce designu i architektury, a także szkolenia dla dystrybutorów, instalatorów i projektantów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łazienka z wanną wolnostojącą – inspiruj się z SANPLAST! Biuro prasowe
2024-04-24 | 14:00

Łazienka z wanną wolnostojącą – inspiruj się z SANPLAST!

Łazienka jest miejscem relaksu i odprężenia, dlatego warto zadbać o jej wystrój, aby stworzyć przyjemną atmosferę sprzyjającą wyciszeniu i regeneracji. Jednym z kluczowych
Dom OMNIRES z udanym debiutem na Salone del Mobile 2024
2024-04-24 | 11:45

OMNIRES z udanym debiutem na Salone del Mobile 2024

OMNIRES, ekspert w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań dla sektorów łazienkowego i kuchennego, odnotował kolejny sukces po udziale w zakończonych niedawno targach Salone del Mobile w
Dom Ocieplenie domu „od stóp do głów”
2024-04-24 | 11:00

Ocieplenie domu „od stóp do głów”

Każdy z nas zna to powiedzenie, że „jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego”. Wraz z postępem w rozwoju materiałów ociepleniowych staje się ono coraz prawdziwsze w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.