NOVA PRO PREMIUM – kolejny krok w stronę perfekcyjnej łazienki
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Serię ceramiki łazienkowej Nova Pro śmiało można porównać do któregoś z flagowych modeli aut. Blisko trzydzieści lat obecności na rynku, stale udoskonalana w kolejnych odsłonach funkcjonalność i design, a także cenowa przystępność, zapewniły kolekcji popularność i pozycję lidera sprzedaży wśród produktów marki KOŁO. Rok 2020 przynosi nie tylko kolejną generację serii: NOVA PRO PREMIUM, oznacza również przemianę linii produktów do łazienki w prawdziwą platformę ceramiczną marki KOŁO.
Nova Pro Premium to kolejny krok w stronę perfekcyjnej łazienki: funkcjonalnej i odpowiadającej najnowszym wzorniczym trendom. Nowa rodzina produktów łączy najlepsze, sprawdzone i doceniane przez użytkowników rozwiązania dotychczasowych linii spod szyldu Nova Pro, a przy tym wnosi zupełnie nową jakość w rozwój kolekcji. Produkty Nova Pro Premium odnajdziemy m.in. w liniach ceramicznych Bez Barier i Pico, dzięki czemu kolekcja idealnie dopasowuje się do dowolnego rodzaju łazienek. Warto też podkreślić, że jeszcze większą funkcjonalność oraz jakość produktów, a także ciekawy, dostosowany do najnowszych trendów design uzyskano zachowując atrakcyjne ceny.
Sprawdzone rozwiązania i jeszcze lepszy design
Nova Pro Premium oznacza szereg nowych produktów, wśród których warto zwrócić uwagę na nowe modele misek WC. W kolekcji Premium znajdziemy miski stojące i wiszące, miski o krótkim wysięgu (49 cm), podwyższone (+ 5 cm) oraz miski dla segmentu bez barier. Każdą z nich wyróżniają zakryte lub półotwarte mocowania, co zapewnia toaletom jeszcze lepszy wygląd, dzięki eksponowaniu jedynie estetycznie zaprojektowanych, prostych i eleganckich elementów ceramicznych. Zastosowanie wysokiej klasy ceramiki powoduje, że miski linii Nova Pro Premium są wyjątkowo wytrzymałe. Z kolei technologia Rimfree®, którą odnajdziemy w każdym modelu nowej serii, gwarantuje łatwe czyszczenie i jeszcze wyższy poziom higieny, dzięki usunięciu kołnierza.
Pełna modułowość w zgodzie z trendami
Kolekcja Nova Pro Premium to także nowe modułowe zestawy meblowe z umywalkami o niskim rancie (slim-rim, 17 mm). Cztery szerokości szafek (55, 60, 80 i 100 cm) w wersji z drzwiami lub z szufladami, a także cztery dostępne warianty kolorystyczne dają szerokie pole w aranżacji przestrzeni łazienki. Serię uzupełniają szafki boczne oraz szafki z lustrami. Wszystkie meble z rodziny Nova Pro Premium wykonano z wysokiej jakości płyty wilgocioodpornej. Dodatkowo szuflady można wyposażyć w praktyczne organizery, a do szafek z lustrem opcjonalnie przewidziano oświetlenie. Istnieje też możliwość montażu wszystkich szafek w wersji stojącej.
Rozbudowana i przemyślana w najdrobniejszym szczególe oferta modułowych zestawów meblowo-ceramicznych, a także absolutna spójność wszystkich elementów serii pozwala łączyć je ze sobą w dowolny sposób – zawsze uzyskując równie efektowną aranżację łazienki. Już wkrótce kolekcja wzbogaci się również o nowe modele wanien.
Konsekwencja i progres
Od 1993 roku marka KOŁO pod szyldem kolekcji NOVA PRO tworzy wyjątkowo nowoczesne i wzorniczo pionierskie łazienki. I choć dzisiejsze umywalki Nova Pro Premium w niczym nie przypominają swoich poprzedniczek sprzed trzydziestu lat, w działaniach marki wyraźnie widać konsekwentne rozwijanie koncepcji, jaka przyświecała twórcom pierwszej linii produktów.
Dzięki połączeniu wszystkich dotychczasowych zalet, kolekcję Nova Pro Premium wyróżniają wyłącznie sprawdzone rozwiązania. Jej znakiem rozpoznawczym jest także jeszcze bardziej dopracowany, elegancki design, który równie dobrze wypada w łazienkach nowoczesnych, jak i tych bardziej klasycznych. Zobacz, jak może odmienić także Twoją łazienkę!
Dodatkowe informacje o marce KOŁO
Od ponad 50 lat KOŁO jest wiodącym na rynku producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. W 2015 roku marka stała się częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera technologii sanitarnych. Zakres produktów Grupy Geberit obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne). Pod marką KOŁO dostępne są ceramika i meble łazienkowe, wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe oraz systemy instalacyjne. Pod marką KOŁO podejmowanych jest również szereg działań prospołecznych i proekologicznych. Od ponad 20 lat organizuje konkurs dla młodych architektów i studentów „Projekt Łazienki”, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem deficytu toalet publicznych w polskich miastach. W ramach tej cieszącej się uznaniem społecznym inicjatywy powstały m.in. Pawilon Plażowy w Warszawie, toaleta w Kazimierzu Dolnym oraz toaleta przy Rondzie Mogilskim w Krakowie. Marka KOŁO pełni także funkcję mecenasa wielu przedsięwzięć kulturalnych. Nowoczesne salony firmowe Geberit i KOŁO w Warszawie i Krakowie to nie tylko miejsca, w których można zapoznać się z ofertą produktową firmy. Odbywają się w nich interesujące wystawy i spotkania poświęcone tematyce designu i architektury, a także szkolenia dla dystrybutorów, instalatorów i projektantów.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.